Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Biozell Professional Nordic Color- kestohiusväristä?

Vierailija
09.11.2024 |

Onko kenelläkään kokemusta Biozell Professional Nordic Color:in kestohiusvär(e)istä?

Kestääkö hyvin, miten onnistunut väritys? Verrannossa muihin väreihin? 

Näin sanotaan Biozellin linkissä : 

"Ammoniakiton ja hajusteeton kestoväri, joka antaa intensiivisen, mutta luonnollisen lopputuloksen esimerkiksi tyvikasvun peittämiseen, harmaiden hiusten peittoon tai oman luonnonvärin kirkastamiseen. 

Nordic Color -värit sisältävät rypsi- ja jojobaöljyjä, jotka kosteuttavat hiusta ja hiuspohjaa sekä auttavat hiusväriaineita tunkeutumaan syvemmälle hiuskuituun, jolloin värinkesto paranee. 

Vegaaninen. Valmistettu Suomessa. "

Esimerkinomainen linkki: https://biozell.fi/tuotteet/biozell-professional-nordic-color-ammoniaki…

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pari kertaa värjännyt kyseisen merkin  väreillä. Kyllä muutoin on tosi hyvä peittävyys, ym.. mutta itse tein reklamaation kehite-emulsiopullosta johon värituubi sekoitetaan. Sitä oikeasti saa ihan voimalla puristaa, jotta saa mitään ulos. Pullon pää menee koko ajan tukkoon, on liian ahdas väriaineelle.  Jos jotain saakin ulos, niin ruikkii pitkin seiniä. Värjäys on siis todella hidasta. Mutta muutoin siis hyvä väri ja pysyy pitkään. Eikä haise.

Vierailija
2/6 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja reikää ei voi itse vähän isontaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki isontaa, mutta väriaine jo itsessään on jo niin kuivan oloista tököttiä, että ei se valuvana ulos tule pullosta, vaikka emulsio onkin löysää. Ovat tiedostaneet tämän tuotekehityksessä kuulema.

Vierailija
4/6 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paksua ainetta, eikä meinaa tulla sekoituspullosta ulos. Paksuuden takia levittyy huonosti tyveen. Hankalakäyttöinen aine. Kun palautetta antaa, niin huonoa kokemusta vähätellään. 

Vierailija
5/6 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen on päässyt tuotekehittelystä markkinoille? 

Vierailija
6/6 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kokeillut sävyä 10.0?