Voiko jouluna antaa suvun lapsille ihan perinteiset isot n. 300gr karkkipussit rahalahjan lisäksi? Vai pitääkö olla suklaata?
Kommentit (27)
Miksi suvun lapsia pitää lahjoa? Oletko lähisukua?
Tarvitseeko ne kakarat lisää makeisia kun jouluna niitä tulee kilotolkulla muutenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa lapsuudesta muistan villasukat, joihin oli tyhjenny karkkipussi. Fazerin parhaitä.
Tylsin lahja ikinä.
Mitä tylsää siinä oli?
Pahimpia karkkeja ja rumat villasukat. Lisäksi en sietänyt villasukkia silloinkaan. Kamalat jalassa, täysin turhakkeet.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko ne kakarat lisää makeisia kun jouluna niitä tulee kilotolkulla muutenkin?
Tarvii. Jos edes yksi olisi makuun,kun kaikki muut ostettu umpimähkään eikä maistu kellekkää ja päätyy työpaikan kahvipöydälle kun lapset ei niitä syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvii. Jos edes yksi olisi makuun,kun kaikki muut ostettu umpimähkään eikä maistu kellekkää ja päätyy työpaikan kahvipöydälle kun lapset ei niitä syö.
Tämän kommentin kun lukee, niin voi hyvällä omallatunnolla olla ostamatta kenellekään yhtään mitään. Ostakaa jokainen itse omat karkkinne :D
Vierailija kirjoitti:
Sit kun ei tulekaan kun kaikki ajattelevat noin. Minulla yhtenä lapsuudenjouluna jäi suklaat saamatta kun kukaan ei antanut lahjaksi 😭
Itse laitan muksuille aina kirjan, villasukat ja karkkipussit, isommille lapsille leffaliput, villasukat ja karkkipussit. Ei ole kukaan märissyt jälkeenpäin, että missä Budapestit.