Työpaikan kahvihuoneen tarjoilut
Meillä on kiertävä tarjoiluvuoro. Aina joku sitten päättää leipoa. Uskaltaisitteko syödä työkaverin leipomia läjiä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole kahvihuonetta emmekä tauoille ehtisikään, joten en tunnista ongelmaa 🤷🏼 T. Varhaiskasvattaja
Meillä on myös kiertävät kahvipulkavuorot.
Varhaiskasvatuksen hoitajaKahvipulka ?
Oletko joku vähä-älyinen, jolla ei leikkaa yhtään kirjoitusvirheet?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää herkkujen tuontivuoroista. Tuokoot kaikki omat pullansa jos pullaa kahvin kanssa tahtovat.
En edes ymmärrä, miksi pitäisi itse kustantaa toisille töissä mitään. Jos joku haluaa juoda kahvia ja syödä pullaa tauoilla hän voi itse sitä ostamassa.
Jos se on talon tapa että kahvia on tarjolla, työnantaja tarjoaa. Jos ei, silloin jokainen hoitaa itse kahvittelunsa.
Olen bakteerikammoinen enkä mielelläni syö työpaikalla mitään mikä ei ole minun itseni ostamaa tai tekemää. Minkään random tyypin leipomuksiin en koskisi edes pahimmassa herkkuhimossa. En halua koskea edes kenenkään käsiä. Kättely on aina ollut minulle ihan hirveää. Kauhistun aina kun joku päättää kätellä ja olen jo jotenkin tuudittautunut siihen ajatukseen, että ei kai kukaan enää... hyh. Juu, en rakasta ihmisiä. Sen sijaan kissani työnsi kakkapersaustaan naamaani enkä kokenut tarvetta mennä hinkkaamaan itseäni saippualla sen jälkeen. Suihkussa käyn päivittäin kyllä että ei ole mistään hygienian puutteesta tosiaan kyse. Olen aina saanut noottoa ylihygieenisyydestä. Söin myös kissan rohmuamia ruokia, jos niistä sai kissan turmeleman osan pois. Kissankarvat (oman) ruuassa olivat hyi, mutta ei sen enempää. Ihmiset ovat aina yököttäneet minua.
Vierailija kirjoitti:
Olen bakteerikammoinen enkä mielelläni syö työpaikalla mitään mikä ei ole minun itseni ostamaa tai tekemää. Minkään random tyypin leipomuksiin en koskisi edes pahimmassa herkkuhimossa. En halua koskea edes kenenkään käsiä. Kättely on aina ollut minulle ihan hirveää. Kauhistun aina kun joku päättää kätellä ja olen jo jotenkin tuudittautunut siihen ajatukseen, että ei kai kukaan enää... hyh. Juu, en rakasta ihmisiä. Sen sijaan kissani työnsi kakkapersaustaan naamaani enkä kokenut tarvetta mennä hinkkaamaan itseäni saippualla sen jälkeen. Suihkussa käyn päivittäin kyllä että ei ole mistään hygienian puutteesta tosiaan kyse. Olen aina saanut noottoa ylihygieenisyydestä. Söin myös kissan rohmuamia ruokia, jos niistä sai kissan turmeleman osan pois. Kissankarvat (oman) ruuassa olivat hyi, mutta ei sen enempää. Ihmiset ovat aina yököttäneet minua.
Noottia. Olen muutenkin todella järjestelmällinen ihminen. Mutta omaa kissaa ei voi nähdä saastaisena. Jos voi, on jossain kyllä pahasti vikaa. Kotonahan se hengailee, ellei pääse karkaamaan johonkin. Ei se kotona mene saastaiseksi. Siksi se on aivan eri asia kuin randomit ihmiset.
En ole ikinä ennen kuullut kiertävästä tarjoiluvuorosta työpaikalla. Meillä saatetaan lomalle lähtiessä tuoda kahvihuoneen pöydälle jotain hyvää, tai lomareissulta palatessa joskus tuodaan tuliaisia. Ja synttärit tietysti on asia erikseen.
Tuollainen kiertävä tarjoiluvuoro kuulostaa aivan hirveältä. Työn tekemisen lisäksi pitäisi vielä huolehtia kahvipullat työkavereille. Eri asia, jos joku haluaa tarjota vaikka täyttäessään pyöreitä.