Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia asioita teidän puolisot antaa teille lahjaksi?

Vierailija
09.11.2024 |

Itse olen antanut mm. talvikengät, hajuvesiä ja dödön, kirjoja, alkoholia, vaatteita, boksereita, lomamatkan ym.

Lahjaksi olen saanut kerran avioliiton alkuaikoina kaulakorun, hierontalahjakortin, sellaiset oudot seksihepeneet, dildoja useamman ( olen kyllä sanonut etten välitä näistä). Viime jouluna sain villasukat, kun kysyttiin mitä haluan lahjaksi, enkä jaksanut alkaa miettiä mitään muuta tai antaa miehen puolestaan ostaa jotain täysin turhaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo antaa aina seksiä lahjaksi, alkaa tylsistyttämään koska seksielämämme on todella vilkas muutenkin joten se seksi ns. lahjana ei tunnu yhtään sen erilaisemmalta kuin muutenkaan.

Vierailija
22/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa keksiä mitään lahjoja. Saan yleensä kirjoja, suklaata ja sukkia, pipoja, hanskoja yms. jouluna. Ihan oikeasti ei kiinnosta ajatella mikä olisi sellainen tavara jota puoliso ei saisi itse ostettua kaupasta itselleen. Ihan kiva jos vain tietäisi hänen makunsa paremmin kuin hän itse ja voisi vain ostaa sellaisen mitä hän on aina halunnut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En toivo enää mitään. Enkä edes halua mitään. Ostan itse mitä tarvitsen. Puolisoni ei osaa ostaa lahjoja. Menee aina väärin. Olen saanut liian pieniä vaatteita, koruja (en käytä ja puoliso tietää sen kyllä), lahjakortteja hierontaan ja jalkahoitoon (en käytä näitäkään ja puolison pitäisi tajuta tämäkin), suklaata (en syö kun en tykkää). En tiedä mikä puolison päässä on nyrjällään, kun hankkii sellaisia lahjoja minulle, vaikka tietää että en niitä tule käyttämään. Hankki suosikki televisiosarjani dvd kokoelman, eikä meillä ole dvd soitinta.

Kuulostaa siltä että puolisosi haluaisi kovasti ilahduttaa sua, mutta se tuntuu olevan vaikeaa kun hän ei mielestäsi osaa. Ehkä voisit kertoa miten se onnistuisi. Luulen, että moni ottaisi mielellään tällaisen puolison. 

Olen sanonut, mutta kun hän ei kuuntele. Tietää, että en tykkään jos minuun vieraat ihmiset koskee. Ollaan tästä puhuttu, että kun jo kampaajalla hiusten lyhennys on minulle iso kynnys, niin sitten joku hierontalahjakortti... Ja miten vaikeaa on jatkuvassa arkikäytössä olevista vaatteista katsoa koko, jos ei itse osaa muuten arvioida? Tai se, kun on juteltu etten käytä kihla- ja vihkisormuksia, kun en voi pitää mitään ylimääräistä päälläni kun inhottaa. Tietää ettei minulla ole koruja eikä rannekelloakaan, koska en siedä käyttää niitä, niin sitten ostaa korvikset vaikkei minulla ole korvissa edes reikiä. Lopetin sokerin syömisen kauan aikaa sitten, mies Tietää tämän, ja sitten se ostaa suklaata.

Miten se ei huomaa tai kuule niitä asioita, joita kehun ja ylistän ja ihailen vaan löytää vaan aina niitä asioita, joista kaikkein vähiten tykkään? En tajua...

Vierailija
24/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan pitkin vuotta mitä tarvitaan ja sellaisen kuin itse haluaa. Lahjat on tyyliin äitienpäivävuokot aamupalapöytään ja sanallinen onnittelu synttärinä/nimpparina.

Vierailija
25/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolta sain kaikkea aivan turhaa aina. Huonekaluja tai vaatteita, lahjakortin johonkin huuhaa palveluun ja niin edelleen.

Ikinä en saanut sitä mitä toivoin ihan suoraan sanomalla eli seksiä ja vielä erilaisilla tavoilla. Mitä vattua minä teen sukkapaketilla kun seksiä sai vain kerran vuodessa jos sitäkään. Ja aina tietenkin pimeässä peiton alla niin ettei toinen edes liikahtanutkaan.

Tämän takia haluan olla sinkkuna

-nainen-

Vierailija
26/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni osti minulle Porsche Cayennen

Vierailija
28/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytämäni hajuveden, kynttilöitä, pyytämäni kirjan, lomamatkan, korun. Hän tykkää antaa lahjoja, mutta on huono keksimään niitä. Minä tykkään, kun saan sanoa selvästi toiveeni.

Vierailija
29/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on maailman huonoin lahjoja. Olen kyllä sanut niitä, hienojakin mutta ei hän ole hirveästi ajatellut asiaa hankintaa tehdessään. 

Helpommalla pääsen kun sanon mitä haluan ja hän joko hankkii sen tai ei. Parhaita lahjoja tietty matkat. Tosin yksi pyöreiden vuosien lahja on vielä koronan jäljiltä saamatta, nekin rahat meni muualle (vielä parempaan asiaan molemmille). Tämän vuoden synttärilahjan hain itse itselleni puutarhalta ja maksoin hänen tililtään. 

Itse olle käyttänyt paljon aikaa, vaivaa ja rahaakin hänen lahjoihinsa jotta ne ovat olleet juuri hänen unelmiensa toteutumisia. Ei toki joka vuosi mutta 5v välein "isompina" juhlapäivinä

Vierailija
30/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkalaukun sain Temulta lahjaksi. Itse valitsin. 

Vierailija
31/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain naisystävältä tupakka kartongin. En ole polttanu yli 20 vuoteen.

Vierailija
32/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hyvä hankkimaan lahjoja. Olen saanut koruja, puhelimen, läppärin, "lahjakortin" jossa luvannut kustantaa shoppailureissun alusvaateliikkeeseen ja toivomani käsikaukun, matkat Gardajärvelle, Kreikkaan, Dubaihin ja Ranskaan.

Mies on saanut multa: Uuden auton, puhelimen, koruja, hajuvesiä, maksoin uuden puvun räätälillä, sokkomaistelu niin että kokki kokkasi meillä kotona, matka Japaniin, Sri Lankaan ja Alpeille laskettelemaan.

Vierailija
33/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa. Mitään. 

Vierailija
34/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea on liikaakin. Jos hankimme lahjoja, niin kumpikin päättää itse, mitä haluaa, jotta tulee mieleinen. Ei tarvitse harmitella vääränlaisia tai turhia hankintoja. Itseäni ilahduttaa enempi mieleisen tavaran etsiminen kuin se, että saisin jotain yllätyksenä.