Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia asioita teidän puolisot antaa teille lahjaksi?

Vierailija
09.11.2024 |

Itse olen antanut mm. talvikengät, hajuvesiä ja dödön, kirjoja, alkoholia, vaatteita, boksereita, lomamatkan ym.

Lahjaksi olen saanut kerran avioliiton alkuaikoina kaulakorun, hierontalahjakortin, sellaiset oudot seksihepeneet, dildoja useamman ( olen kyllä sanonut etten välitä näistä). Viime jouluna sain villasukat, kun kysyttiin mitä haluan lahjaksi, enkä jaksanut alkaa miettiä mitään muuta tai antaa miehen puolestaan ostaa jotain täysin turhaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kohta uuden keittiön. 

Vierailija
2/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sellaista, mitä pyydän. Pyytämättä on antanut lähinnä koruja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä olen päättänyt haluta. Nykyään en halua mitään.

Vierailija
4/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koruja.

Vierailija
5/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sellaista, mitä pyydän. Pyytämättä on antanut lähinnä koruja.

Jatkan: unohdin, että olen saanut lahjaksi kaikki applen tuotteet, mitä markkinoilla on. Synttäri- tai joululahjaksi. Helmiä sioille.

Vierailija
6/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelliviikonlopun, urheiluvaatteita (tietää aika hyvin mistä pidän, koruja, herkkuja ja yhteistä tekemistä. 

Vierailija
7/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut upeita sisustusjuttuja, silkkiaamutakin, pari ihanaa korua, huonekaluja, spa-lahjakortteja, matkan Pariisiin, rakkauskirjeitä... Hankala muistaa kaikkea. Syntymäpäivinä emme yleensä osta varsinaista lahjaa, vaan toinen aina vie synttärisankarin johonkin uuteen fine dining -ravintolaan syömään. 

Mieheni tuntee minut ja tyylini todella hyvin (lisäksi hänellä itsellään on erinomainen maku!) ja yleensä on panostanut todella laadukkaisiin lahjoihin ja näkee paljon vaivaa niiden eteen. Välillä saatan esittää toiveita, mutta yleensä hän ideoi lahjat itse. 

Vierailija
8/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan kohta uuden keittiön. 

Ikioman keittiön? Missä muu perhe tekee ruokaa ja aterioi?

Vierailija
9/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jokin matka tai elämys. Koruja on myös antanut, mutta kaikista paras oli koiranpentu kun sellaisesta oli jo pitkään puhuttu.

Vierailija
10/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaapa ap paskoja lahjoja miehelleen. Luulisi että miehen antamista lahjoista hoksaisi mitä mies haluaa itselleen. Vinkki, sulla on lahjan antamiseen tarvittavat asiat jossain navan ja polvien välissä.

Vierailija
11/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuset antais toisilleen mitään materiaalia lahjaksi? Kaiken mitä haluaa voi ihan omalla rahalla ostaa. 

Paras lahja on antaa toiselle aikaa, joko yhdessä tai itsekseen sen mukaan kummasta toisella on puutetta.

Vierailija
12/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo enää mitään. Enkä edes halua mitään. Ostan itse mitä tarvitsen. Puolisoni ei osaa ostaa lahjoja. Menee aina väärin. Olen saanut liian pieniä vaatteita, koruja (en käytä ja puoliso tietää sen kyllä), lahjakortteja hierontaan ja jalkahoitoon (en käytä näitäkään ja puolison pitäisi tajuta tämäkin), suklaata (en syö kun en tykkää). En tiedä mikä puolison päässä on nyrjällään, kun hankkii sellaisia lahjoja minulle, vaikka tietää että en niitä tule käyttämään. Hankki suosikki televisiosarjani dvd kokoelman, eikä meillä ole dvd soitinta.

Vierailija
13/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia asioita.

Vierailija
14/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä kirjoittanut tai saanut rakkauskirjeen tai -kirjeitä? Voitko kertoa jotain sisällöstä ja millä vuosisadalla tämä tapahtui? Minkälainen kirjekuori? Voisitko nyt kirjoittaa jos on jäänyt tekemättä? Nyt pitäisi kirjoittaa kun on isänpäivä!

Vierailija
15/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolta sain kaikkea aivan turhaa aina. Huonekaluja tai vaatteita, lahjakortin johonkin huuhaa palveluun ja niin edelleen.

Ikinä en saanut sitä mitä toivoin ihan suoraan sanomalla eli seksiä ja vielä erilaisilla tavoilla. Mitä vattua minä teen sukkapaketilla kun seksiä sai vain kerran vuodessa jos sitäkään. Ja aina tietenkin pimeässä peiton alla niin ettei toinen edes liikahtanutkaan.

Vierailija
16/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toivo enää mitään. Enkä edes halua mitään. Ostan itse mitä tarvitsen. Puolisoni ei osaa ostaa lahjoja. Menee aina väärin. Olen saanut liian pieniä vaatteita, koruja (en käytä ja puoliso tietää sen kyllä), lahjakortteja hierontaan ja jalkahoitoon (en käytä näitäkään ja puolison pitäisi tajuta tämäkin), suklaata (en syö kun en tykkää). En tiedä mikä puolison päässä on nyrjällään, kun hankkii sellaisia lahjoja minulle, vaikka tietää että en niitä tule käyttämään. Hankki suosikki televisiosarjani dvd kokoelman, eikä meillä ole dvd soitinta.

Kuulostaa siltä että puolisosi haluaisi kovasti ilahduttaa sua, mutta se tuntuu olevan vaikeaa kun hän ei mielestäsi osaa. Ehkä voisit kertoa miten se onnistuisi. Luulen, että moni ottaisi mielellään tällaisen puolison. 

Vierailija
17/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaapa ap paskoja lahjoja miehelleen. Luulisi että miehen antamista lahjoista hoksaisi mitä mies haluaa itselleen. Vinkki, sulla on lahjan antamiseen tarvittavat asiat jossain navan ja polvien välissä.

Okei, no mikä sitten olisi hyvä lahja?

Vierailija
18/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja, videopelejä + niihin liittyviä juttuja, vaatteita, suklaata, huonekasveja, manga/animejuttuja, kerran sain personalisoidun tervehdyksen lempi ääninäyttelijältäni kun mies oli sellaisen ostanut.

N35.

Ps. Jos joku miettii että miksi ei koruja tai hajuvesiä, niin en käytä joten mieheni tietää olla ostamatta niitä.

Vierailija
19/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, no mikä sitten olisi hyvä lahja?

Anna pullo liukkaria ja mene itse makkariin käyttämään saamiasi dildoja. Hetken liukkaripulloa ihmeteltyään miehes tulee makkariin ja tajuaa mikä sun lahja oikeasti on.

Vierailija
20/34 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sovittu, ettemme anna toisillemme lahjoja. Toki viimeksi tarjosin miehelleni konserttilipun, kun sattui synttärit sopivasti samaan aikaan.