Naiset selittäkää tämä! Ette pidä treenatuista miehistä.
2022 olin liikunnallinen hyväkroppainen mies. Tinderissä tosi vähän osumia. Mun teksti oli viimeisen päälle mietitty ja kuvat hyviä. " Nais ystävät" auttoi.
2022 tapasin naisen ja vaihdoin lajin kehonrakennukseen. Erottiin.
Menin tinderiin. Laitoin muutaman räpsyn mm paidaton kuva. Tekstiksi.
Voisin olla sun.
Miten kävi?
Osumia sataa kun räntää marraskuussa.. Ihan eri meininki kun 2022.
Ulkonäkö naamassa on pysynyt ihan samana. 10kg lihasta enemmän..
Mistä tää johtuu, kun naiset toistuvasti keskusteluissa sanovat ettei lihas kiinnosta.
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylimielisen oloinen? Moni nainen pitää lihaksikkaita miehiä sellaisina joilla on noussut päähän sen takia kun on lihaksia ja yleensä nämä miehet viettävät paljon aikaa kuntosalissa eikä aikaa ole parisuhteeseen. Monet lihaksikkaat miehet ovat imarreltuja siitä että saavat paljon huomiota muilta naisilta eivätkä ole uskollisia.
"LIhaksikkaat ei kiinnosta"
"saa paljon huomiota naisilta
-hetkinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kiinnostaa. Mutta pitää olla sopusuhtainen. Kehonrakentajat ja pullistelevat suonet ja pää ei itselle nappaa, mutta esim fyysistä työtä tekevä ja sen vuoksi lihaksikas mies, huhhuh, housut kastuu.
Naiset tosiaan luulevat, että vaikkapa palomiehen lihakset tulevat työnteosta eikä työajalla bodaamisesta.
No mun mies on raksamies ja hyväkroppainen. Jos nostaa punttia, tekee sen multa salaa. Tekee erilaisia alan töitä monipuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kiinnostaa. Mutta pitää olla sopusuhtainen. Kehonrakentajat ja pullistelevat suonet ja pää ei itselle nappaa, mutta esim fyysistä työtä tekevä ja sen vuoksi lihaksikas mies, huhhuh, housut kastuu.
Naiset tosiaan luulevat, että vaikkapa palomiehen lihakset tulevat työnteosta eikä työajalla bodaamisesta.
No mun mies on raksamies ja hyväkroppainen. Jos nostaa punttia, tekee sen multa salaa. Tekee erilaisia alan töitä monipuolisesti.
Sama! Jos muuraa, on aika paljon tiilien ja harkkojen kantoa. Jos kattotöitä, kantaa materiaalit katolle (pienillä työmailla ei nostureita eikä aina apupoikaakaan). Jos käyttää naulainta, niin kyllä siinä hartiat on töissä. 8 tuntia tuollaista päivittäin, niin on se enemmän kroppaa kehittävää, kuin tunti päivässä salia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylimielisen oloinen? Moni nainen pitää lihaksikkaita miehiä sellaisina joilla on noussut päähän sen takia kun on lihaksia ja yleensä nämä miehet viettävät paljon aikaa kuntosalissa eikä aikaa ole parisuhteeseen. Monet lihaksikkaat miehet ovat imarreltuja siitä että saavat paljon huomiota muilta naisilta eivätkä ole uskollisia.
"LIhaksikkaat ei kiinnosta"
"saa paljon huomiota naisilta
-hetkinen?
osoituksena naisten rehellisyyden puutteesta, jokainen vähänkin hankala huomio saa kylkeensä ohituskaistan, nimittäin sivuutetan kommentoimatta mitenkään.
Voisiko mitenkään olla niin, että ne naiset jotka eivät pidä lihaksista sanovat etteivät pidä lihaksista?
Moni muu kuitenkin pitää. Ihmisistä puolet on naisia, joten kuvittelitko saavasi heidän kaikkien mielipiteen muutamasta keskustelusta?
Vierailija kirjoitti:
Naisia on moneksi. Itse jätän tykkäämättä paidattomista profiileista.
Mutta aika yllättävä lopputulos ja hävettää jopa naisena, että osa on niin pinnallisia.
Joo, onneksi naisten kontribuutio somemaailmaan on niin syvällistä ja henkistä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap sitten onnistui puhuttelemaan jotain kohderyhmää, joka on tykkäyksissään aktiivinen. Onko löytynyt seuraa ihan tosielämään asti?
En hae pitkä aikaista seuraa just nyt. Nyt nautin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Jos muuraa, on aika paljon tiilien ja harkkojen kantoa. Jos kattotöitä, kantaa materiaalit katolle (pienillä työmailla ei nostureita eikä aina apupoikaakaan). Jos käyttää naulainta, niin kyllä siinä hartiat on töissä. 8 tuntia tuollaista päivittäi
No ei tietenkään ole. Äly hoi, älä jätä. Bodarithan tekisivät tuota, jos sillä saisi lihasta paremmin. Ruumiillinen työ mm. lyhentää elinikää ja aiheuttaa kulumia. Tästä on laajasti tutkimustietoa. Onhan se nyt päivänselvä asia, ettei toistuvissa, yksipuolisissa asennoissa raskaan työn tekeminen ole hyväksi keholle, saati parempi kuin varta vasten suunniteltu harjoitusohjelma kuntosalilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap sitten onnistui puhuttelemaan jotain kohderyhmää, joka on tykkäyksissään aktiivinen. Onko löytynyt seuraa ihan tosielämään asti?
No niin. Ja tuohon tarkoitukseen profiilisi on juuri sopiva. Eikö sun siis pitäisi olla iloinen siitä, eikä olla vihamielinen naisia kohtaan sen vuoksi, että he pitävät mielellään nyt kanssasi hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Jos muuraa, on aika paljon tiilien ja harkkojen kantoa. Jos kattotöitä, kantaa materiaalit katolle (pienillä työmailla ei nostureita eikä aina apupoikaakaan). Jos käyttää naulainta, niin kyllä siinä
Jos bodari tekee muuta työtä, ei oo kyllä aikaa tehdä 8h noin. Eikä tuo kehitä isoja lihaksia, vaan sellaiset kiinteät, pienet ja sopusuhtaiset. Voi olla haitaksi terveydelle joo, mut nyt olikin puhe ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se 10 kg:n painonlisäys on auttanut, naiset tykkäävät vähän pyöreämmistä- miehistä.
Ei oo naama pyöristynyt. Pysynyt aikalailla samana. Eikä kroppa ole pehmennyt.
Jos naamasi oli edellisellä kierroksella peitetty paidalla ja nyt paidaton, on ihan ymmärrettävää, että menekki on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Jos muuraa, on aika paljon tiilien ja harkkojen kantoa. Jos kattotöitä, kantaa materiaalit katolle (pienillä työmailla ei nostureita eikä aina apupoikaakaan). Jos käyttää naulainta, niin kyllä siinä hartiat on töissä. 8 tuntia tuollaista päivittäi
Kerro ettet ymmärrä mitään lihasten kasvun mekanismista kertomatta suoraan ettet ymmärrä siitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Ja tuohon tarkoitukseen profiilisi on juuri sopiva. Eikö sun siis pitäisi olla iloinen siitä, eikä olla vihamielinen naisia kohtaan sen vuoksi, että he pitävät mielellään nyt kanssasi hauskaa?
Mistä päättelet etten ole iloinen. Enkä mä ole vihamielinen naisia kohtaan, mä rakastan naisia.
Pidän tätä vaan lähinnä huvittavana. Tekisikö se naisesta jotenkin pinnallisen jos myöntäisi pitävänsä lihaksista?
Ihminen pätee mieluiten vahvuuksillaan ja hänen mielestään koko maailmaa pitäisi järjestää sen mukaan missä hän on korkealla. Osalle se on sivistys, osalle henkisyys, osalle humanismi, osalle raha ja materia, osalle keho ja ulkonäkö, jollekin maratonaika jne.
Sellaisen arviointijärjestelmän esiintuonti, jossa ei itse pärjää, herättää varsinkin huonon itsetunnon omaavissa närää. Hyvävartaloinen mies, joka julkeaa olla siitä ylpeä ja jopa esitellä sitä ei sovi kaikkien pirtaan. En etene loogisissa johtopäätöksissä tätä pidemmälle. Saa ampua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Jos muuraa, on aika paljon tiilien ja harkkojen kantoa. Jos kattotöitä, kantaa materiaalit katolle (pienillä työmailla ei nostureita eikä aina apupoikaakaan). Jos käyttää naulainta, niin kyllä siinä
No jaa. Tiedän, että 1) miehelläni on hyvä kroppa, ketteryyttää, kiinteät lihakeset ja 2) tiedän mitä tekee töissä ja ettei nosta punttia vapaalla. Jos kroppa ei oo työn ansioita, kerroppa mulle miksi se näyttää niin hyvältä? Geenit? Ruokavalio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toiminut työterveydessä raksa- ja kiinteistöhuoltoalan rivityöntekijöiden parissa. On kyllä raihnaista sakkia. Ihmettelen, että mitään saavat aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet etten ole iloinen. Enkä mä ole vihamielinen naisia kohtaan, mä rakastan naisia.
Pidän tätä vaan lähinnä huvittavana. Tekisikö se naisesta jotenkin pinnallisen jos myöntäisi pitävänsä lihaksista?
Yleistäminen on aina jonkin sortin vihamielisyyttä.
Ehkä se siellä tinderissä kiinnostaa.
Meikäläiset jotka pitävät koko tinderiä melko pinnallisena ja tutustuvat mieluummin ihmisiin perinteisin tavoin, lihakset eikä varsinkaan paidattomat kuvat kiinnosta. Toki arvostan, että mies pitää itsestään huolta, itsekin urheilen kohtalaisesti hyvinvointi mielessä, mutta sitten jos alkaa olemaan "lihaskimppu", niin yleensä arvomaailmamme eivät kohtaa, koska siinä on pääsääntöisesti pinnallinen motiivi taustalla ja en ole lainkaan pinnallinen ihminen enkä murehdi liiaksi omasta ulkonäöstäni, vaan olen ihan tyytyväinen "tavanomaiseen" ulkokuoreeni. Eikä siten se miehen fyysinen ulkomuoto myöskään tuo minulle mitään lisäarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Jos muuraa, on aika paljon tiilien ja harkkojen kantoa. Jos kattotöitä, kantaa materiaalit katolle (pienillä työmailla ei nostureita eikä aina apupoikaa
Veikkaan että termi lihaksikas tarkoittaa sulle ja muille eri asiaa.
Esim Daniel Craig ei ole lihaksikas. The rock on