Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoisitteko maallikkona, että kannattaa harkita sairaslomaa tällaisessa psyykkisesti kuormittavassa tilanteessa? Olen peloissani.

Vierailija
09.11.2024 |

Tapahtui eräs mieltä järkyttävä asia, jota en saa mielestäni. Se on lähes koko ajan mielessäni. Asia on kriisi ja vakava, jota en halua avata sen enempää. 

Olen koko ajan jonkinlaisessa sumussa ja todella uupunut. Hetkittäin myös ylivirittynyt. En oikein pysty rentoutumaan. Haluaisin itkeä, välillä olen erittäin vihainen, sitten taas järkyttynyt ja epätoivoinen. 

Minulla on tässä jo päällä ennestään masennus ja tämä tilanne nyt laukaisi jonkin todella epätodellisen ja irtaantuneen olotilan. Olen peloissani uhkaako minua vaara kun saavun kotiin. Olen peloissani uhkaako vaara läheisiäni. 

Samaan aikaan olen niin väsynyt, että töistäni ei meinaa tulla mitään. Aivan välttämättömät teen ja olen työkavereille olevinani normaali mutta pää on jossain muualla. Mihinkään ylimääräiseen en pysty tarttumaan. 

Päässäni vain mietin, että miten minä jaksan tämänkin yli. Jaksanko vielä, miten ja mitä tapahtuu. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kaveri kuoli vähän aikaa sitten yllättäen. Ei tässä ole pystynyt tekemään oikein yhtään mitään... Ja kun on tyhmä niinkuin suomalainen mies niin korkki aukesi. Huomenna yritän sitten katkolle saada aikaa että itse sais asiat jotenkin mallilleen 

Vierailija
42/45 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna sun duunipaikka jollekkin nuorelle, joka arvostaa sitä. sä et ole ansainnut sitä. jää kotiin miettiin ja anna muiden tehdä duunia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maallikkona en ole kykenevä arvioimaan sinun sairauslomasi tarvetta. Sen tekee lääkäri arvionsa perusteella. 

Vierailija
44/45 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain nukuttua kunnolla. Olen ollut muutaman tunnin hereillä ja nyt on olo todella tarmokas ja ehkä aggressiivinenkin. Että perkele minä selviän ja taistelen tämän läpi. Sama se mitä tapahtuu mutta minä taistelen ja teen mitä täytyy. Nyt onkin yltiöpäisen vahva ja selkeämpi olo. Nyt en pelkää vaan päätän olla vahva. 

-ap 

No sehän meni nopeasti ohi eikä selkeästi sairausloman tarvetta ole. T: Lääkäri.

Vierailija
45/45 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Kriisipuhelin päivystää myös.

https://mieli.fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä