Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Please, auttakaa junttia pukeutumisasiassa!

Vierailija
13.09.2008 |

näyttävä vyö sekä jokin seksikäs, juhlavanpi toppi ja juhlavat, uudet asusteet (tuo vyö, korut, laukku ja upeat korkokengät)? Jos vielä jo omistat ko farkut ja viihdyt niissä, on jo hyvä alku, hauskinta on aina kun vaatteissa todella viihtyy.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa kavereiden kanssa piiitkästä aikaa Helsingin yöelämään. Mihinkään yökerhoon ei ole tarkoitus mennä, mutta pitäisi edes yrittää näyttää kivalle että olisi hyvä fiilis.

Olen menossa ostoksille ennen iltaa joten neuvokaa pliis mikä olis kiva ja trendikäskin asukokonaisuus kolmikymppiselle, 165 cm, vaaleahkolle ihan ok näköiselle mimmille :-)

Vierailija
2/14 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano myyjälle että tarvitset apua! ne varmasti auttaa.. ainakin sen pitäisi kuulua heidän työhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä palstalla jaksaa vaan niistä vääntää :)

Kannatan tuota myyjän värväämistä avuksi. Hanki nyt kuitenkin sellaiset vaatteet, että käytät niitä tämän jälkeenkin. Jos ette ole menossa yökerhoon, en laittaisi toppia enkä muutankaan superseksikkäitä vaatteita. Mutta kukin tyylillään, lantiofarkkujen kanssa tai muuten.

Vierailija
4/14 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvita. Mutta mennään ensin syömään ja sitten jonnekin istumaaan iltaa. Mulla on yhdet hyvät aivan tummat kapeat farkut, joissa siis korkea vyötärö. Istuvat ihan hyvin. Josko ne yhdistäisi johonkin...ap

Vierailija
5/14 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mustat pitkät housut (siis jos kroppasi ei kestä noita muotifarkkuja) ja jokin kiva paita, josta sulle tulee hyvä fiilis. Ja mukavat korkkarit jalkaan (jos käytän korkokenkiä) tai jotkin muut hieman juhlavammat kengät. Sitten pakkelia naamaan ja hiukset reilaan.

Jos et käy usein ulkona, niin hankkisin tosiaan suht. klassista linjaa olevan vaatetuksen. Itse ostin taannoin mukavan, nykyaikaisen jakkupuvun (mustan) ja paitaa vaihtamalla käy moneen tilaisuuteen. Ajattelin vielä satsata (kun talous antaa periksi) toisenväriseenkin jakkupukuun. Ja tää jakkupuku ei maksanut edes mitään maltaita.

Tässä kirjoitteli siis ihminen joka ei juuri jakkupukuja aikaisemmin ole käyttänyt ja aina ollut jatkuva pukeutumisongelma ja vieläpä käyn tosi harvoin ulkona. On farkutkin silti hyvä vaihtoehto, mutta jos menee parempaan ruokaravintolaan, niin sinne ne ei mielestäni sovi.

Vierailija
6/14 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameen kanssa on ainakin mulla aina pikkuisen laittautuneempi olo. Ja sitten esim. 3/4-hihainen istuva, muotivärinen paita.

Vierailija
7/14 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötäröstä matalat vai?

on tietysti totta, että nyt on muotia myös superkorkeavyötäröiset farkut, mutta ne taas vaativat kropalta hyvin paljon enemmän kuin farkut, joissa matalampi vyötärö. joilla en en tarkoita häthätää puoleen perseeseen tulevai farkkuja, joista alushoudut vilkkuu.

kyllä mun mielestä matalat, kapeat farkut on edelleen ihan ok. eli mitä jos ostaisit vain hieman juhlavamman yläosan joka menee sitten myös duunissa, mutta satsaisit koruihin, että tulis juhlavampi.

mutta joo, mäkin kannata myyjän avulla ostamista. mutta kato eka mitä myyjälä itsellään on päällä :)

ja käy kattomasa seppälän hanna saren -kokoelma. on tietty voinut jo loppua, kun viime lauantaina jopa luis vuitton -tädit oli katsomassa niitä

Vierailija
8/14 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kovin mammamaisia on nuo ehdotukset...

itse laittaisin hameen tai mekon, esim. vilassa on tosi kivoja ja edukkaita vaatteita, rahavarat ei erikoisliikkeisiin riitä.

erilaiset ruutu kuviot kivoja, ja voit yhdistää esim. valkeaan paitaan.

vilan myyjät tosi kivoja ja asiantuntevia, auttavat mielellään.

Vierailija
9/14 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse laittaisin hameen tai mekon, esim. vilassa on tosi kivoja ja edukkaita vaatteita, rahavarat ei erikoisliikkeisiin riitä.

Ja

Vierailija
10/14 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mikään Marimekon teltta, vaan istuva, esim. hiukan army-henkinen takkimekko, jossa edessä napitus. Siihen kun yhdistää vyön ja saappaat, jotka sopivat toisiinsa, on aina hillityn tyylikäs ja seksikäs! Lyhyemmälle korkeakorkoiset saappaat, pitkäsäärinen voi olla matalissakin.

Ja minä myös puolustan farkkuja, joissa matalahko vyötärö. Ainakin hoikille sopivat parhaiten.

Vierailija
11/14 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen kanssa vaikka lilat sukkahousut (jos sopii mekon väriin). Kiva kaulakoru ja vaikka vyö.

Vierailija
12/14 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/14 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/14 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on työvaate, ei bilevaate.

Joku polviin ulottuva hame, saappaat ja tyköistuva paitapusero, jossa joku räväkämpi kuosi tai raita. Jos hameen sijasta laitat housut, niin superkorkeakorkoiset kengät voisi tuoda vähän juhlavuutta. Ja tyylikäs käsilaukku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi