Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos normaalin kokoisen lounaan jälkeen kakkupalan...

Vierailija
08.11.2024 |

...kuten muutkin, ja jos tarjolla on, niin mulle tulee aina mieleen, että sen tekisi mieli syödä vielä lisää. Että sen himot vaan yltyy siitä palasta kakkua, ja että se tekisi mitä vain, että saisi lisää. Pelkään ylipainoisia ruoanhimoissaan ja erityisesti liikalihavia, syövät kaiken, mitä näkevät. :( 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisista ja liikalihavista siis kyse, kuten vihje auttaa. 

Vierailija
2/6 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän ne syö. Pysy kaukana, lihavat usein myös haisevat hieltä plus eivät jaksa pyykätä vaatteitaan niin usein, sekin on heille "raskasta liikuntaa". Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sönkötät? Bulimia on ihan eri juttu!

Vierailija
4/6 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain termiä sille, että pelkää lihavia? On ainakin tiettyjen numeroiden pelkoa, outojen vaatteiden pelkoa, onko lihaville omaansa vielä?

Vierailija
5/6 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia. Osta joskus kakku ja vedä. Kakkuhan on kohotettu ja vaahdotettu, eli täynnä ilmaa. Luultavasti kunnon kakkua kun saisit palat, niin ei jäisi nälkä.

Vierailija
6/6 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaa (sanoi mun luennoija yliopistossa): jos lounas on mennyt vähän liian myöhäiseksi; sitten kun tulee sitä safkaa pötsiin :). - ruuansulatus alkaa, suurin osa verenkierrosta on siinä ruuansulatuksessa. Aivot taas vaatii lisää hiilaria/sokeria, muuten lähtee taju. Siitä johtuu se makeannälkä, (tuon lopun päättelin itse).

(juu, sokerihupukkiin olen jäänyt koukkuun ....; pakko myöntää ....)

t. m59 (170cm/63kg, nyt).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi