Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada parempipalkkainen työ?

Vierailija
08.11.2024 |

Miten matalapalkka-alalta pääsisi edes 2500 euron tienesteihin aloittelevanakin?

Olen päiväkoti-ikäisen yh, ei siis mahdollista opiskella ja käydä työssä yhtä aikaa kun jo nyt on yli 10h päivät hoidossa, opintolainaa en todellakaan näin epävarmassa tilanteessa ota, eikä se riittäisi elättämään minua ja lasta. Aina sanotaan, että opiskelee vaan sen paremman ammatin, mutta millä rahalla varsinkin perheelliset oikein opiskelette vai onko teillä puoliso joka elättää opintojen ajan? Oppisopimus tietysti, mutta sen mitä olen kysellyt niin ei kyllä firmoja kiinnosta tai eivät pysty ottamaan ylipäätään ketään ja joka paikassa nyt yt:t meneillään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup

Vierailija
2/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hankalaa tässä taloustilanteessa, kun joka paikassa on yt:t ja leikataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin ihan töissä ja opiskelin illalla kun lapset nukkuivat. Työnantaja jousti sen verran, että pakolliset luennot sain käytyä päivällä, niitä ei onneksi ollut paljon. Olihan se raskasta, mutta ei mahdotonta.

Vierailija
4/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseen olisi hyvä laittaa nykyinen ala ja mikä koulutus on pohjalla. Noita tietämättä on vähän turhaa lähteä räiskimällä arpomaan ehdotuksia. tältä pohjalta sanon lähäri. Opiskelut onnistuu oppisopimuksella tai nykyisen työn ohessa. Ota yhteyttä paikalliseen oppilaitokseen/siin ja kysele tarkemmin. Ajankohta on tosiaan huono mutta koulutukset pyörii jatkuvasti. Opparilla saa päälle 2000e palkkaa opiskeluajalta, valmistunut päälle  2500e/kk. Toinen on sosiaali- ja terveysalan perustutkinto. Silläkin löytynee töitä ja palkka käsittääkseni suunnilleen sama kuin lähärillä.

Vierailija
5/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus tai muuten osaamisen parantaminen. Mutta tätähän en halunnut kuulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan