Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yksinäiset teette kotoa päivisin ettettet masennu??

Vierailija
08.11.2024 |

Vaikka sanoo että tykkää olla yksin niin ihminen on sosiaalinen eläin?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään aamuyöstä klo. 1-4, ykköselle. Riippuu ihan siitä onko kipuja vai vai, siis millä päällä olen. ... Turha yrittää edes nukkumista; pelkkä kahvi, kolpakollinen puolukkamehua. Vähän ajan päästä tuorepuuro; siitä n. puolen tunnin päästä lääkkeet.

Huomasin, et tuona aina saan taas pääni "kondikseen"; lueskelen ed. illan jutut ja kommentit (ei täältä). 

....

Esim. tuo, et putinista ei onnitellut mr. Trumpia, heti. .... Sitten tuli onnittelut - venäjän pelikirjaa .... mitä enemmän ne sitä paljastaa, sen enemmän ollaan perillä ja osataan valmistautua.

Vierailija
22/42 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin peräsuolen laskeumasta. Se on ainoa lohtuni.

Vierailija
24/42 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin peräsuolen laskeumasta. Se on ainoa lohtuni.

Toisin sanoen siis nautit peräsuolen laskeumasta...?

Vierailija
25/42 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani ei edes riitä kaikkiin projekteihin, mitä haluasin tehdä. Timanttitöitä (ne on nyt prioriteetti nro 1), ois resiinijuttuja (ideoita riittää, tarvikkeita ei vielä kaikkeen), ois palapelejä (yläkaappi täynnä enemmän ja vähemmän vaikeita 1000-5000 palaa), ois neulomista (lankaa läjäpäin), ois nukkekotijuttuja ( 2/3 kotia keskeneräisiä), ois vessapaperirullia (maalattuja ja maalaamattomia, leikattuja ja leikkaamattomia), ois ilmakuivasavea, ois kipsiä, ois Fimoa, ois postimerkkejä, ois helmiä, ois kankaita, ois nauhapirta, ois nauhalaudat, ois hopea- ja emalijuttuja, ois poppanaa, ois kangaspuut, oisko vielä jotain, mitä voisin tehdä? Varmaan jotain, mihin on tarvikkeet, jää puuttumaan...

No olipahan lista, onneksi elonpäiviä on vielä joitain jäljellä... hetkinen... elinajanodote kertoo, että minulla on vielä aikaa jäljellä n. 15 v 5 kk... ehkä ehdin tehdä kaiken ;)

Jossain välissä pitää tehdä ruokaa, siivota, pestä pyykkiä, käydä suihkussa, kaupassakin on hyvä jossain välissä ehtiä käymään, niin.... ja pönttöistunnoilla, eikä nukkumistakaan sovi unohtaa...

Kiirettä pitää koko loppuelämän ;)

P.S. Unohtui palstaileminen ja juutuupi, miten mä kaiken ehdin? Eläkkeellä piti "ottaa rennosti" ;)

Vierailija
26/42 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset käyvät päivisin töissä.

Vierailija
27/42 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Klubitalolla. Kuuntelen musiikkia. Haaveilen. Pelaan pleikkarilla ja jaan videoita YouTubessa. Ajelen busseilla. Käyn kävelyllä. Pidän yhteyttä niihin jotka elämänpiiriini kuuluu. Yritän auttaa muita.

Vierailija
28/42 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin paljon tekemistä, etten ehdi moisia miettiä. Melko perskurjaa elämää, jos päivät käy pitkiksi. 🥴

Samaa tulin sanomaan. Niin paljon kaikkea itselle mielekästä tekemistä että vaikea valita. Suosittelen!

Eli suosittelette MITÄ TEKEMISTÄ? Sitähän tässä just kysyttiin. 🤦🏻

Vierailija
29/42 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset käyvät päivisin töissä.

Mitäs ne ilta- ja yövuoroja tekevät ovat, jos ei kerta aikuisia? 🙄

Vierailija
30/42 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kirjoja ja lehtiä. Leikitän kissoja. Käyn kävelyllä. Keitän kahvia. Teen ruokaa. Leivon. Teen kryptoja ja palapeliä. Piirrän ja kirjoitan. 

Vierailija
31/42 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin paljon tekemistä, etten ehdi moisia miettiä. Melko perskurjaa elämää, jos päivät käy pitkiksi. 🥴

Samaa tulin sanomaan. Niin paljon kaikkea itselle mielekästä tekemistä että vaikea valita. Suosittelen!

Eli suosittelette MITÄ TEKEMISTÄ? Sitähän tässä just kysyttiin. 🤦🏻

Ei kysytty mitään suosituksia, kysyttiin vaan, että mitä me yksinäiset tehdään päivisin, ettei masennuta. Minä teen kyllä asioita tuolta pitkältä listaltani myös öisin, jos ei satu tulemaan uni silmään ;)

Lue aloitus ja ymmärrä lukemasi, voit säästää otsaasi mustelmilta.

Vierailija
32/42 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo valmiiksi masentunut niin minulle kysymys olisi mitä teen etten mene psykoosiin? Vastaus pyöritän ahdistuneita ajatuksia päässä joka varmasti helpottaa tilannetta.

Vierailija
33/42 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miet7n miten saisin suomesta kaikki siat teurastettua.

Vierailija
34/42 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joskus maksullisen naisen luona etten masennu. Se on helpointa saada seksiä ja läheisyyttä koska en jaksa käydä baareissa ja tinder on turhin keksintö koskaan.

Vierailija
35/42 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen masentunut ja yksin jo puolet elämästäni. kavereita viimeksi 18-vuotiaana. suurimman osan vapaa-ajastani vaan makaan sängyssä, edes tv:tä en jaksa enää katsoa. N36

Vierailija
36/42 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivä on ihan liian lyhyt kaikkeen mitä tykkäisin tehdä. Aamulla suunnittelen ja vain puolet saa tehtyä; melkein joka päivä sama juttu. Ok, minulla on puutarhaa, jotai ei tietty talvella tarvitse hoidella mitenkään. Leivon (leivinuuni) kerran viikossa ja teen kaikki ruoat kotona alusta lähtien. Maalaan tauluja (akrylvärit), teen pieniä puutöitä verstaallani ja kerran viikossa täytyy tehdä kotitöitäkin kuten pyykit ja siivous. Ei pitkästytä kyllä koskaan, kerran pari hurautan autolla kaupunkiin puoleksi päiväksi. Tietty jossain yksiössä kaupungissa voisi olla varsin kamalaa asua yksineläjänä, tämä on henkilökohtainen mielipiteeni eikä ilkeilyä. 

Mulla sama, ei meinaa aika riittää! Siitä huolimatta että asun no joo en yksiössä, mutta kaksiossa kumminkin, ja kaupungissa siis. 

Opiskeluun menee suuri osa ajasta juuri nyt. Sitten luen nettilehtiä, kuuntelen musaa, katson YouTube-videoita mitä moninaisimmista aiheista, chattailen foorumeilla, pelaan, ohjelmoin, ratkon ristikkoja, teen käsitöitä, luen... Jossakin välissä pitää ehtiä kotityötkin tehdä. Tekisi mieli joskus ehtiä katsoa telkkarista elokuvia, dokumentteja, sarjoja ja urheiiluakin (ja lukea enemmän), mutta ei vain ehdi kaikkea.

Vierailija
37/42 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea, mitä kotona yleensäkin tehdään. Kokkaan, syön, treenaan, istun sohvalla, istun tuolissa, makaan sängyssä, meditoin, juon olutta, opiskelen, teen käsitöitä, pelaan konsolilla, syön, käyn suihkussa, ajattelen, luen, katson sarjoja, kuuntelen musiikkia, soitan soittimia, kävelen lattialla, tiskaan jne.

Vierailija
38/42 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo valmiiksi masentunut niin minulle kysymys olisi mitä teen etten mene psykoosiin? Vastaus pyöritän ahdistuneita ajatuksia päässä joka varmasti helpottaa tilannetta.

Meditaatio on paras keino ahdistuksen hoitoon.

Vierailija
39/42 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meditaatio on paras keino ahdistuksen hoitoon. Siis tarkoitan että hengitykseen keskittymällä keskityt nykyhetkeen. <3

Vierailija
40/42 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen väitöskirjaa tekoälyn gpt chatin avulla. Saa viitteet ja lähteet hyvin sillä tehtyä.

Lisäksi luen ja tutkin paljon scifiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi