Matilda Wirtavuori
Siis niin ihana, kaunis, luonnollinen ja seksikäs! Mikä kävely, glamour, kielitaito ja älykkyys! Olen myyty.
N43
Kommentit (23)
Erittäin kaunis, pitkä, hoikka ja hyvännäköinen. Itsevarma. Osaa tanssia, soittaa ja laulaa. Kävelee upeasti, puhuu hyvin. Sosiaalinen, keskustelutaitoinen. Korkeasti koulutettu, kielitaitoinen. Fiksu, sivistynyt. Täydellinen missi ja nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ärsyttää noi Matildan Bond-tyttö vouhotukset ja että ulkonäöllä pääsisi joka paikkaan. Kävelee upeasti, ja on kaunis. Mutta en nyt nää että on joku ihan uniikki lumihiutale missimaailmassa. Hänen suurin haaveensa on olla missi. Siis voi apua
No mitä sitten vaikka on suurin haaveensa. Mikä sinä olet paskomaan ja mitätöimään sen haaveita?
Musta se on ärsyttävää. Ihmiset tekevät vuosikausia töitä haaveidensa eteen. Sitten yks kävelevä naama esittää, että hän haluaa Bond-leffaan, hän haluaa levyn. Ihan kuin joku taapero kaupassa, haluan karkkia, haluan jätskiä.
Ei ole realistista. Saa unelmoida, mutta jalat maassa.Tämä. Ja niin suurielkeisesti julisti vain "menevänsä voittamaan" miss univer
Minusta taas kaikkiin kilpailuihin mennään sillä asenteella, että tavoitteena on voitto. Ihan naurettava on tämä perinteinen suomalainen metodi mennä vain tekemään parhaansa ja katsomaan mihin se riittää.
En ensin oikein tykännyt, mutta olen nyt jo täysin vakuuttunut Madden kyvyistä. Hän on todella kaunis,viisas ja hyvä kaikin puolin ! Hiuksetkin ovat hyvin muunneltavissa,itse tykkäsin hänellä lainekkaasta kampauksesta- tosi glamour! Erittäin edustava nainen.