Kuinka monta kahvipakettia kaapistasi tällä hetkellä löytyy? Aiotko ostaa vielä lisää?
Itse ostin just tänään Lidlistä tummaa Kulta Katriinaa 4pkt ja kaappiin laittaessani laskeskelin, että nyt mulla on varastossa 11 kahvipakettia + 1avattu.
Enempää en tällä hetkellä taida ostaa, nämäkin riittävät mulla jonkun aikaa.
Kommentit (54)
16 ja yks avattu. En osta lähiaikoina lisää.
Vierailija kirjoitti:
24 pkt...täytyy taas viikonloppuna käydä ässästä hamstraamassa. Hullulla on halvat huvit
Lidlissäkin on Kultis 2 pkt/7 e
Taitaa se tusina olla. Tänä vuonna olen yhden paketin ostanut normaali hintaan, riitti viime talven tarjouskahvit.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään kahvipakettia. Mies ja minä emme kumpikaan juo kahvia kotona eikä meillä ole edes kahvinkeitintä.
Ei kai kahvi edes loputtomiin säily, eikö se härskiinny? 11 pakettia kuulostaa aika paljolta.
Onhan niissä yleensä pitkä päiväys, yleensä vuoden verran. Ei tuo 11 pakettia riitä itsellä edes puoleksi vuodeksi, että helposti tulee käytettyä ennenkuin vanhaksi menisi.
17 avaamatonta ja mulle ne riittäis, mutta mies hakee varmaan vielä lisää.
Espressoa löytyy mutta papuina. En juo suodatinkahvia kun se on niin laihaa. Tummaa ja vahvaa sen olla pitää.
Olisikohan 10 pakettia Juhla Mokkaa. Juon paketin viikossa.
Mä ostin tänään kans 2 pkt tummaa Kulta Katriinaa, kun kävin Lidlissä ja huomasin tarjouksen. Eli nyt on 4 arvaamatonta ja 1 avattu. Ihan normaalimäärästä mulle, aina on vähintään se yks avaamaton paketti varastossa. Viikon verran kestää mulla paketti, joten ennen joulua ostan lisää, kun sopiva tarjous tulee kohdalle. En ole nähnyt tarpeelliseksi käydä sitä hamstraamaan.
6 pakettia, tarjouksesta ostettuja.
6 kpl ja avattu. Noista kahdessa on päivämäärät marraskuussa ja yhdessä joulukuussa, joten olen noin vuosi sitten hamstrannut vähän liikaa. Tänään otin Lidlissä 2 Kultakatriinaa; lisää kahvia ei tarvi ostaa kuin vasta pääsiäisen tienoilla.
Vierailija kirjoitti:
Turha sitten on jonkun tulla valittamaan kahvin kalleudesta kun nyt on ollut hyviä kahvitarjouksia monessakin kaupassa. Varastot vaan kaikille noista täyteen. Itselleni riitti 2 pakettia JuhlaMokkaa Prisman tarjouksesta.
Mitä missä on tarjouksia? Kaikki eivät käy jatkuvasti kaupassa.
Hirveät määrät monella. Miksi? Siksikö kun se on ollut tarjouksessa? Tämän näkökulman ymmärrän, mutta en sitä, että kaikkeen pitää varautua hullun lailla.
Me ostetaan n. kerran viikossa kahvipaketti. Tänään just ostin ja edellisestä paketista on jäljellä viidesosa.
En ole koskaan ollut mikään hamstraajatyyppi. En edes silloin, jos on vailla kuinka hyvä tarjous. Ostan sen, mitä sillä hetkellä tarvitsen. Yritän muutenkin aina käyttää edelliset pois ennenkuin hankin uutta. Hyvin on toiminut eikä kaapit pursua sitä sun tätä.
20 pakettia, koska on ollut tarjouksessa ja ostan joka kerta kun käyn kaupassa
Ennen en ole ikinä hamstrannut kahvia, mutta nyt on 4 avaamatonta pakettia + avattu paketti.
Ainakin 9, en viitsi tarkasti laskeskella, enempää en osta ja minulla on juu tapana viedä kahvipakettia esim siskolleni kun käyn vierailulla. Itse en juo kahvia kovin usein mutta vien siis mennessäni kylään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Hirveät määrät monella. Miksi? Siksikö kun se on ollut tarjouksessa? Tämän näkökulman ymmärrän, mutta en sitä, että kaikkeen pitää varautua hullun lailla.
Juon yhtä tiettyä murukahvia. Sitä ei saa oman paikkakuntani kaupoista, ei naapurikaupungista eikä myöskään työpaikkakunnalta. Eli silloin harvoin kun jostain muusta kaupasta tuota löydän, ostan hyllyn tyhjäksi. Yleensä se tarkoittaa 6 purkkia.
ilimootettu poistoon.