HS: Vulvallisten ei ole tarkoitus pissata seisten, vaan aina rennosti istuen tai kyykyssä
"Vulvallisten"... Siis mistä lähtien on kiellettyä käyttää sanaa "nainen"? Ärsyttää nää vassarínpaskat toimittajat !
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Unohtui linkki
AP
MIksi runkkaat pissauutisille AP?
Mulla on vulva ja kusen suihkuun kyykyssä.
Kaikilla naisilla ei ole vulvaa ja kaikki vulvalliset ei ole naisia. Ihan normaalia toisten huomioon ottamista käyttää kyseistä termiä.
Eipä tulisi mieleenkään kusta jossain suihkussa. En ymmärrä näitä ihmisiä.
Metsäretkillä on kiva katsoa kyykkypissaavia tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla naisilla ei ole vulvaa ja kaikki vulvalliset ei ole naisia. Ihan normaalia toisten huomioon ottamista käyttää kyseistä termiä.
Joillakin on kumma letku haaroissa.
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä.
Vierailija kirjoitti:
Keitä ne muut vulvalliset sitten ovat, jos ei naisia?
"Suihkussa seisten pissaamisella voi olla vaikutuksia lantionpohjan toimintaan, kertoi fysioterapeutti Johanna Tossavainen aiemmin jutussamme.
Vulvallisten ei ole tarkoitus pissata seisten, vaan aina rennosti istuen tai kyykyssä, Tossavainen sanoi."
Eli ei ollut toimittaja kuitenkaan, vaan joku fyssari, joka niin sanoi. Mutta silti, vulvallinen on kyllä niin turha ilmaus, kun voisi vaan sanoa, että nainen.
Millaiselle vulvalle aloittajan penis erektoituu terhakkaimmin?
Squirttaavalle viivapillulle; kuten on mm. perussuomalaisten naisten hallituksen jäsenellä vai runsaammalle huulistolle?
Identifioidun tänään vulvalliseksi, koska minulla on siihen oikeus, vaikka olenkin ejakuloiva falloksellinen. Menen sitten uimahallin pukuhuoneeseen kanssavulvallisteni joukkoon pitämään progressiivista lystiä. Ihanaa tämä nykyaika ja sen suomat mahdollisuudet!🥳
Vierailija kirjoitti:
Identifioidun tänään vulvalliseksi, koska minulla on siihen oikeus, vaikka olenkin ejakuloiva falloksellinen. Menen sitten uimahallin pukuhuoneeseen kanssavulvallisteni joukkoon pitämään progressiivista lystiä. Ihanaa tämä nykyaika ja sen suomat mahdollisuudet!🥳
No teepä niin ja kerro meille kuinka kävi.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin tuore oivallus sulta.
Tämäkö on mielestäsi seksiä, pissafriikki?
Toivottavasti en latista tunnelmaa, tuomalla arkirealismia mukaan. Suihkussa ei kannata pissata, hajua on vaikea saada pois lattiasta ja lattiakaivosta.
Millaista vulvaa aloittaja on viimeksi penetroinut, innietä vai outieta - ja milloin?
Pitäisikö toimittajien mielestäsi muokata haastateltaviensa sanomiset vastaamaan omia aivoituksiaaan, tai ehkä sinun? Tuossa jutussa fysioterapeutti käytti sanaa "vulvallinen", sitten toimittaja oli sen kirjannut kuvatekstiin kuten oli sanottu.
Minun naiseuttani vulva ei onneksi häiritse sen enempää sanana kuin elimellisestikään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vulva ja kusen suihkuun kyykyssä.
Miksi kyykyssä, etkä seisten?
www.is.fi/terveys/art-2000010813002.html