Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelen olevani nyt paljon kauniimpi 35-vuotiaana kuin 25-vuotiaana

Vierailija
08.11.2024 |

Katsoin vanhoja kuvia, kun olin reilu parikymppinen ja voi hyvää päivää mitä hius- ja vaatetyylejä ensinnäkin. Meikitkin ihan naurettavia. 

Onko joku muu samaa mieltä? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tyyli kehittyy. Myös muoti muuttuu ja vanha muoti voi näyttää tämän päivän silmin naurettavalta. Kyllä taas kymmenen vuoden päästä nauretaan tämän ajan muodille.

Vierailija
2/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan, että naiset olisivat muka parikymppisenä kauneimmillaan, mutta ei kyllä monesti pidä paikkansa... Minullakin on paljon ystäviä, jotka ovat paljon tyylikkäämpiä ja kauniimpia kuin nuorempana. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin. Valitettavasti nyt yli nelikymppisenä ei enää voi sanoa samaa. 

Vierailija
4/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa 26-28v aloin kukoistaa. Olin nuorempana sellainen keksinaama ja painokin enemmän. Näytän vieläkin ikäistäni nuoremmalta olen nyt 32v.

Vierailija
5/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin. Valitettavasti nyt yli nelikymppisenä ei enää voi sanoa samaa. 

Totta kai ihmiset vanhenee ja muuttuu... Se on normaalia. Joo, kyllä löytyy ehkä jokunen kasvojuonne mitä ei ollut tuolloin parikymppisenä, mutta yleisolemus on kyllä paljon hehkeämpi ja parempi nyt! Ja kyllä itse tunnen todella hyvännäköisiä ja tyylikkäitä nelikymppisiäkin ja vielä vanhempia! Ap

Vierailija
6/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelematta voin sanoa, että kun katson kuvia itsestäni parikymppisenä, ajattelen näyttävän nyt keski-ikäisenä paljon paremmalta. Tyyli tuolloin oli kamala enkä vielä osannut laittaa itseäni. Ja olen nykyään edelleen hoikka.

Vierailija
7/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli kehittyy,  järki näköjään ei. Samalla tasolla kuin 25 vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi