Miksi naiset ei pysty olemaan hetkeäkään hiljaa?
Aamulla kun kaukojunassa menee, aina siellä se akkalauma ja taoton käläkäläkälä. Eikö yhtään voi huomioida muita, jotka ehkä haluaisivat aamuvarhaisella vielä torkkua?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Junissa on Hiljainen luokka erikseen hiljaisuutta kaipaaville. Etkö tiennyt? Muualla saa jutella.
- Hiljaisuuden pitäisi olla perusoikeus, miksi siitä pitää maksaa erikseen? Eikö huutajien pitäisi ennemmin maksaa lisämaksu?
- Siellä "hiljaisessa" luokassakin on aina vähintään yksi puhelimeen pälpättäjä
Minuakin naisena haittaa tuollaiset. Ei pysty menemään mihinkään ketjukahvilaan kahville kun täynnä huutavia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut palautetta, että puhun liian vähän. Vääränlainen naiseksi.
Tässä ei nyt tarkoitettu miehille pitämiäsi mykkäkouluja.
Aamuisin mä en halua jutella työmatkalla. Pitää olla hiljaista junassa.
Julkisille kulkuvälineille on ap vaihtoehto, mene autolla! Onnellinen saat olla, jos suurin uhka elämässäsi ovat iloisesti lörpöttelevät kaveriporukat.
Vähän aikaa sitten olin viikon verran puhumatta miehelle. Siitäkin se sitten suuttui minulle. Miehille ei kelpaa mikään.
Vierailija kirjoitti:
Junissa on Hiljainen luokka erikseen hiljaisuutta kaipaaville. Etkö tiennyt? Muualla saa jutella.
Tuo pitäs olla myös lähijunassa.
Kyllä pystyy. Mä en puhu koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut palautetta, että puhun liian vähän. Vääränlainen naiseksi.
Joo, sekään ei oo hyvä. Mutta minäpä en puhu jos en halua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vi t t u siinä on että miehiä aina raapii naisten vapaus? Kateellisia ootte vaan naisille siitä että nainen määrää seksinsaantinne. Siten reagoitte aina kaikkeen niin vihamielisesti kun ette itse saa pildeä.
Miksi yleistät yhden ihmisen mukaan? Minusta junassa saa ihmiset jutella osapuolten sukupuolista riippumatta. Ne vaunut on erikseen, missä pitää olla hiljaa. Mikäli muiden ihmisten äänet häiritsee, niin kannattaa istua hiljaisessa vaunussa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa sitten olin viikon verran puhumatta miehelle. Siitäkin se sitten suuttui minulle. Miehille ei kelpaa mikään.
Aika erikoinen parisuhde, jos viikko ollaan toiselle puhumatta. Aika erikoinen työpaikka, jos alat olemaan viikon puhumatta työkaverille.
Vierailija kirjoitti:
Isompi kysymys on miksi miehet raisk a a ja kidut ta a ja ta p p aaaa?
Aika pieni osuus Suomessa miehistä syyllistyy yhteenkään mainitsemistasi rikoksista. Kertooko rikos tekijästään vai jostain tekijän ominaisuudesta? Koetko oikeakätisenä vastuuta oikeakätisten rikollisten toista?
Vierailija kirjoitti:
Hanki korvatulpat tai vastaavat. Yleisellä paikalla saa jutella. Elä sen tosiasian mukaan.
Älykkäät ihmiset eivät pidä tauottomasta ja aivottomasta puheripulistasi. Elä sen tosiasian mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Julkisille kulkuvälineille on ap vaihtoehto, mene autolla! Onnellinen saat olla, jos suurin uhka elämässäsi ovat iloisesti lörpöttelevät kaveriporukat.
Kaveriporukat 🤭
Kälättävä akkalauma se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoinen parisuhde, jos viikko ollaan toiselle puhumatta. Aika erikoinen työpaikka, jos alat olemaan viikon puhumatta työkaverille.
Miksi pitäisi puhua, jos ei ole asiaa? Älä sotke työtä tähän, tietenkin siellä pitää puhua työstä ja tauoilla muustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi puhua, jos ei ole asiaa? Älä sotke työtä tähän, tietenkin siellä pitää puhua työstä ja tauoilla muustakin.
Edelleen aika erikoinen parisuhde, jos toiselle ei ole viikkoon mitään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveriporukat 🤭
Kälättävä akkalauma se on.
Et ole koskaan joutunut kuuntelemaan sitä miesporukan aivotonta ja kovaäänistä jankkausta lätkästä, formuloista, autoista tai muista miesten aivottomista kiinnostuksen kohteista?
Mieheni puhuu tauotta. Ihan taukoamatta. Diipa daapaa...vaikka kivistä jos ei muusta, mutta pälä pälä pälä...
Tulin hiljattain junassa Tampereelta. Siellä kaksi miestä " jutteli" . Toinen heistä puhui IHAN TAUKOAMATTA koko ajan. Säälin hänen " juttelu" kaveriaan. Monotonista kälätystä koko matka. Korvissani kuului vielä kotonakin se jatkuva puhe.
Nainen vaietkoon seura... eikun moskeijassa. Hups, mitä minä vanhoja. 🤗