Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä on ilon päivä! SDP rökälejohdossa gallupissa!

Vierailija
08.11.2024 |

Kyllä kansa tietää! Kokoomuksen ja persujen Suomen ja talouden tuhoaminen on nähty ja hallituksen kannatus sukeltaa. Hallitus on ennätyksellisen epäsuosittu. 

https://yle.fi/a/74-20123008

Kommentit (499)

Vierailija
261/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi reppanaa. Suomessa on demokratia ja kaikkia kuunnellaan yhtä paljon siksi kaikilla on vaaleissa yksi ääni. Vaikka öyhöttäisit miten niin et ole yhtään arvokkaampi kun ne eläkeläiset jotka ovat tämän maan rakentaneet sotien jälkeen. Itse asiassa paljon arvottomampi.

Aluks sanot että tää on demokratia mut sit mulla ei oo ihmisoikeuksia sit kuitenkaan 🤣 

Sen takia sdp:llä on noin iso kannatus ku vankilassa 7 kertaa olleella mustalaisellaki on yks ääni. Siks tää meidän systeemi on rikki ja evoluutionvastanen.

Anteeksi lainaatko sitä kohtaa missä sanoin että sinulla ei ole ihmisoikeuksia. Oletko oikeasti niin yksinkertainen ettet ymmärrä suomenkieltä 😅 😂

Tuossa ku sä sanoit et mä oon arvottomampi ku itsekös sdp:tä äänestävä eläkeläinen joka kuolee muutenki 10 vuoden sisään.

Vierailija
262/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön paskaa päivittäin.

-winner-

Sellasia te demarit olette.

Kyllä -winner- on ehta palstapersu, kaikille tuttu hahmo.

Olen kyllä demari että tuki suusi!

-winner-

Surkea yritys mutta ei persulta enempää voi odottaa 😂😂😂

Mitä sä persuliini kitiset? Kannattais sinunki syödä ulostetta niin rauhottuisit!

-winner-

Persu on kyllä söpö eläin. Ihan kuin katsoisi avaraa luontoa paviaaneista😅 

Joo! Muistuttaa myös meidän rapujuhlia. 🤭

Muistatko kuinka söit kakkaasi ja huusit persua? 🤣

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän uutta ja ihmeellistä SDP antaa Suomen kansalle? Peruuttaa kaikki leikkaukset varmaan? 🤣🤣🤣

Te tukirahoilla elävät annatte itseänne huijata ja taas vollotus jatkuu, kun mikään ei jatku kuten ennen. 

Ei sitä rahaa ole SDP:llä antaa sen enempää. Yltäkylläisyyden päivät ovat ohitse. Rahaa on hassattu liikaa menneinä vuosina. Huomatkaa, että viime hallituskaudella johdossa oli SDP ja paraniko mikään. Joo, työttömyys parani, kun oli se 300€ ( välillä jopa 500€) jota ei vähennetty päivärahasta, kannatti sen verran töissä käydä. Ja nämä työntekijät merkittiin työllistyneiksi 0-5h sopparilla. Nyt kun suojaosa poistui, niin hupsista työttömyys kasvoi, kun ei töitä haluta ottaa vastaan. Mutta nälkä siinä tulee. Ei se Lindman teille leipää kanna, muuta kuin soppajonoissa. Saattepa nähdä. 

Vai osaatteko antaa esimerkkejä miten SDP Suomen

Nostamalla työllisyys takaisin huipputasolla niinkuin viime kaudella ja poistamalla rikkaille tehtyjä porsaanreikiä verotuksesta. Yritytykiakin voi leikata runsaasti suurilta voittoa tuottajilta yrityksiltä.

Vierailija
264/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oikein odotan, että demarivassarit tulee valtaan! Vihdoinkin mulla alkaa lokoisat oltavat : sitten en tee enää töitä ja käyn luukulla hakemassa rahaa. Saa yhteiskunta elättää minutkin.  Raha virtaa ja rajat auki ja islamin uskoisia maa täyteen ja huumeet vapaaksi. 

Vierailija
265/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön paskaa päivittäin.

-winner-

-winner-

Mitä sä persuliini kitiset? Kannattais sinunki syödä ulostetta niin rauhottuisit!

-winner-

Persu on kyllä söpö eläin. Ihan kuin katsoisi avaraa luontoa paviaaneista😅 

Joo! Muis

Persupojulla on ulostefantasia😅😅😅😅😂😂🤣🤣🤣

Vierailija
266/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät halua tulla näännytetyiksi nälkään ja häädetyiksi pois kodeistaan. Kukapa olisi arvannut?

Äänet SDPlle! Yhdessä oikeiston pahuutta vastaan.

ahaa, no kuka maksaa? Sitä ei teidän jutuissa ikinä mainita. Vuosikymmeniin ei ole ollut enää varaa nykyiseen julkiseen sektoriin, se loppui Nokia-huuman jälkeen.

Tai kyllä sen kaikki tietävät, että ketkä maksavat: seuraavat sukupolvet. Tosin onneksi lainottajat alkavat jo nyt sanella ehtoja, ettei demakeiden halpa populismi jakopolitiikan ja velkarahan avulla enää auta

Vierailija
267/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frankenstein ja hänen morsionsa joutuneet epäsuosioon? Hovinarri Satonenkaan ei enää jaksa naurattaa?

Vierailija
268/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haha joo sdp voittoon ja neuvottelemaan IMF:n kanssa lainoista sekä leikkauksista :D :D :D Mitenhän nämä vassarit meinaavat ylläpitää jäätvän mastodonttista julkistaloutta, kun maailman korkein kokonaisveroaste ei ole siihen riittänyt pitkään aikaan? Tosiaan Tanskakin on ohitettu kokonaisveroasteessa.

Ai niin kasvattamalla velkasuhdetta entistäkin enemmän, problem solved :D

Se tehdään niin että nyt lopultakin pannaan kokoomuslaiset maanpetturit verolintsarit kuriin ja maksamaan osansa tai itkemään ja maksamaan. Kokkareiden rahat ulosmitataan yhteiseen hyvään ja sieltä onkin tulossa noheva potti kansalta huijattuja rahoja. Näillä maksetaan.

Vierailija
269/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön paskaa päivittäin.

-winner-

-winner-

persu sanan jankuttaja kusipää havaittu.ootko kauvan jankuttanu jo tänää?

Vierailija
270/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän aktiivimallissa piti lähettää 4 työhakemusta ja jos ei saanut työpaikkaa nopeasti, laski ansiosidonnainen. Orpo onnistuneesti palautti tämän katasrofihakemus tulvan takaisin ja leikkaa vielä enemmän ansiosidonnaisesta jo 2kk kuluttua ja vähensi myös lapsikorotuksen pois.

Oikeisto mielellään näkee vain rikkaissa hyvää ja antaa heille lisää tukia. Valitettavasti pienyritykset unohdettiin sillä yritystuet menee vain suuryrityksille ja hevostalleille.

Pääomatuloista ei tarvitse edes maksaa kuntaveroa. 

EK:n toiveen mukaan maahan tuodaan 50000 maamua vuosittain.

Vierailija
271/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että aikuisen, terveen, yksilön pitää itse kantaa vastuuta itsestään. Yhteiskunta hoitaa heikoimmat, sairaat ja vanhat, mutta ei laiskoja.

Olen myös sitä mieltä, että hartaat isla min uskoiset mus limit, eivät integroidu Suomeen. Ja olen erittäin huolissani Ruotsin tilanteesta, jossa nämä ryhmittymät ovat ghetto utuneet ja jengi ytyneet, elävät rötöksillä ja huu mekaupalla. Haluan, että meillä päättäjät tekevät kaikkensa, saadakseen maasta ulos pape rittomat ja rötös telijä, sekä yhteiskunnan tuella siipeillevät ulkit. 

Olen siis keski-ikäinen ja -tuloinen, työssäkäyvä, koulutettukin, perheellinen Perussuomalainen.

Mikäli sinä vastustat näitä seikkoja tai olet eri mieltä, olet hyvä SDP:n, Vihreiden ja vasemmiston ja keskustan kannattaja.

Minun ukkini on vannoutunut SDP:n kannattaja Kun kysyin mitä mieltä hän on noista kahdesta seikasta (yksilön vastuusta ja ma muista), hän oli samaa mieltä kuin minä. Hmmm. Joskus olisi hyvä miettiä miten maailma on muuttunut, vanhuksetkin voisivat päivittää ajatusmaailmaansa.

Vierailija
272/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi reppanaa. Suomessa on demokratia ja kaikkia kuunnellaan yhtä paljon siksi kaikilla on vaaleissa yksi ääni. Vaikka öyhöttäisit miten niin et ole yhtään arvokkaampi kun ne eläkeläiset jotka ovat tämän maan rakentaneet sotien jälkeen. Itse asiassa paljon arvottomampi.

Aluks sanot että tää on demokratia mut sit mulla ei oo ihmisoikeuksia sit kuitenkaan 🤣 

Sen takia sdp:llä on noin iso kannatus ku vankilassa 7 kertaa olleella mustalaisellaki on yks ääni. Siks tää meidän systeemi on rikki ja evoluutionvastanen.

Anteeksi lainaatko sitä kohtaa missä sanoin että sinulla ei ole ihmisoikeuksia. Oletko oikeasti niin yksinkertainen ettet ymmärrä suomenkieltä 😅 😂

Tuossa ku sä sanoit et mä oon arvottomampi ku itsekös sdp:tä äänestävä eläkeläinen joka kuolee muutenki 10 vuoden sisään.

Ja kerrotto millä tavalla se liittyy siihen että sinulla ei ole ihmisoikeuksia. Ihan omin sanoin kerrot mikä ihmisoikeus on arvostus😅 ja tiedoksi että moni n.65v eläkeläinen tulee elämään vielä ainakin 20 etkä sinä välttämättä sen kauemmin.

Vierailija
273/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frankenstein ja hänen morsionsa joutuneet epäsuosioon? Hovinarri Satonenkaan ei enää jaksa naurattaa?

Frankenstein oli se tiedemies joka kehitti Frankensteinin hirviön. Frankensteinin hirviö on muuten osuva lempinimi Antti Lindtmanille. Pitkä ja aivoton otus.

Vierailija
274/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät halua tulla näännytetyiksi nälkään ja häädetyiksi pois kodeistaan. Kukapa olisi arvannut?

ahaa, no kuka maksaa? Sitä ei teidän jutuissa ikinä mainita. Vuosikymmeniin ei ole ollut enää varaa nykyiseen julkiseen sektoriin, se loppui Nokia-huuman jälkeen.

Tai kyllä sen kaikki tietävät, että ketkä maksavat: seuraavat sukupolvet. Tosin onneksi lainottajat alkavat jo nyt sanella ehtoja, ettei demakeiden halpa populismi jakopolitiikan ja velkarahan avulla enää auta

eikö työtä tekevät maksa?

Vierailija
275/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tehdään niin että nyt lopultakin pannaan kokoomuslaiset maanpetturit verolintsarit kuriin ja maksamaan osansa tai itkemään ja maksamaan. Kokkareiden rahat ulosmitataan yhteiseen hyvään ja sieltä onkin tulossa noheva potti kansalta huijattuja rahoja. Näillä maksetaan.

Vierailija
276/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit kurlaa ripulipirtelöllä.

-winner-

Vierailija
277/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön paskaa päivittäin.

-winner-

-winner-

persu sanan jankuttaja kusipää havaittu.ootko kauvan jankuttanu jo tänää?

En lähellekään niin kauan kuin sinä reppana 😅

Vierailija
278/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän uutta ja ihmeellistä SDP antaa Suomen kansalle? Peruuttaa kaikki leikkaukset varmaan? 🤣🤣🤣

Te tukirahoilla elävät annatte itseänne huijata ja taas vollotus jatkuu, kun mikään ei jatku kuten ennen. 

Ei sitä rahaa ole SDP:llä antaa sen enempää. Yltäkylläisyyden päivät ovat ohitse. Rahaa on hassattu liikaa menneinä vuosina. Huomatkaa, että viime hallituskaudella johdossa oli SDP ja paraniko mikään. Joo, työttömyys parani, kun oli se 300€ ( välillä jopa 500€) jota ei vähennetty päivärahasta, kannatti sen verran töissä käydä. Ja nämä työntekijät merkittiin työllistyneiksi 0-5h sopparilla. Nyt kun suojaosa poistui, niin hupsista työttömyys kasvoi, kun ei töitä haluta ottaa vastaan. Mutta nälkä siinä tulee. Ei se Lindman teille leipää kanna, muuta kuin soppajonoissa. Saattepa nähdä. 

<

se ei nosta elintasoa ollenkaan, jos palkataan ihmisiä julkiselle sektorille tuottamattomiin hommiin. Ei sosialismin virheitä korjata lisäämällä sosialismia. Onneksi siihen ei ole enää varaakaan, koska velkasuhde on niin korkea.

Palkataan puolet työttömistä valtiolle kaivamaan ojaa ja loput täyttämään sitä. Ei ole työttömiä, mutta eipä elintasokaan parantunut. Tuottava työ syntyy kysyntään, ja sitä varten meillä on kapitalismi ja markkinatalous

Vierailija
279/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset eivät osaa enää edes kirjoittaa? Rökälejohto??WTF??

Vierailija
280/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tehdään niin että nyt lopultakin pannaan kokoomuslaiset maanpetturit verolintsarit kuriin ja maksamaan osansa tai itkemään ja maksamaan. Kokkareiden rahat ulosmitataan yhteiseen hyvään ja sieltä onkin tulossa noheva potti kansalta huijattuja rahoja. Näillä ma

:D ajetaan yksityinen sektorin ja yksityiset investoinnit lopullisesti alas. Yksityinen sektori työntekijöineen toimii julkistalouden nettomaksajana, ja nettomaksaja hävisi. Mitä seuraavaksi, arvon sosialisti :D ?