Mistä apua masennukseen?
Nyt en enää kestä. Pakko saada apua. Menenkö työterveyteen vai mihin?
Kommentit (23)
Valitse seurasi paremmin, vasennusseura vasentaa.
vankilassa on hyvä terveydenhuolto. Lehdistä näät miten sinne pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisellesi luuserille ei ole apua mistään. Olet menetetty tapaus.
Tiedän.
ap
Jotkut ovat vain luontaisesti masentuneita. Koita kestää. Itket paljon. Mutta tulee niitä hyviäkin hetkiä ja onnistumisia. Elämä täytyy järjestää sellaiseksi, että sopii sinulle.
Vierailija kirjoitti:
vankilassa on hyvä terveydenhuolto. Lehdistä näät miten sinne pääsee.
Luultavasti vankilaan pääsee paljon nopeammin kuin yksikään raiskaaja tai murhaaja, riittää kun laulaa kouluissa Jeesus -lauluja!
Kuinka lihava olet? Paljonko painat? Kysyn siksi että roimasti ylihivat helposti masentuvat tajutessaan kuin vastenmielistä elämä on. Jos masennuksesi syy on ensisijaisesti ylipaino niin kannattaa keskittyä painonpudotukseen siinä samalla.
Neurobion Forte-kuuri apteekista käsikauppapuolelta.
Älä hae apua mistään muusta kuin terveellisestä ruuasta, liikunnasta ja hyvistä ihmissuhteista
Tee niin kuin me muutkin mañana-maiden, esim. Saksan, Italian, Portugalin, Eapanjan elämään tottuneet, eli juttele tuntemattomille ja hymyile heille ja siellähän otetaan ilo lasillisista tai tuopeista rohkeasti hyvässä seurassa.
Heitä jotain vitsiä tuntemattomille.
T: Antti Lain.e
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lihava olet? Paljonko painat? Kysyn siksi että roimasti ylihivat helposti masentuvat tajutessaan kuin vastenmielistä elämä on. Jos masennuksesi syy on ensisijaisesti ylipaino niin kannattaa keskittyä painonpudotukseen siinä samalla.
Pimeä vastaus. Ping pong!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisellesi luuserille ei ole apua mistään. Olet menetetty tapaus.
Tiedän.
ap
Et ole! Kaikilla on ihmisarvo ja jokaisella on toivoa niin kauan kuin on elämää. Älä kuuntele heitä, jotka lyttäävät sinua!
T:Antti Lain.e
Vierailija kirjoitti:
Liiku. Liike on lääke.
Totta! Mitä kovemmassa kunnossa on, sitä iloisempi ihminen on ja rautaisen kova kunto voi nostaa itsetunnon huippuunsa. Siksi minäkin aloitin taas treenit. T: Antti
Antaa olla. Luin kaikki kommentit ja onhan se totta, että olen arvoton. Ansaitsin kaiken tämän. Vaan eipä silläkään ole enää merkitystä. Antaa olla.
En pyydä apua enää toiste.
ap
Vierailija kirjoitti:
Antaa olla. Luin kaikki kommentit ja onhan se totta, että olen arvoton. Ansaitsin kaiken tämän. Vaan eipä silläkään ole enää merkitystä. Antaa olla.
En pyydä apua enää toiste.
ap
Hyväksy se, että olet masentunut. Tee hiukan vähemmän. Vaadi vähemmän itseltäsi.
Työterveys on hyvä paikka lähteä liikkeelle.
Jätä nämä asiattomuudet omaan arvoonsa.
Hei,
Hyvä, että tiedostat tarvitsevasi apua. Se on ensimmäinen askel. Työterveys on hyvä, soita sinne ja selitä tilanteesi. Pääset luultavasti lääkärin vastaanotolle. Itse olen ollut samassa tilanteessa ja kyllä oloni on parantunut kun hain apua. Olen käynyt useita vuosia terapiassa ja oppinut ymmärtämään itseäni ja masennuksen taustaa paremmin. Olen syönyt muös masennuslääkkeitä. Olet arvokas ihminen ja ansaitset voida paremmin. <3
Jos tilanne on akuutti, niin päivystys. Jos jaksat huomiseen, niin työterveys.
Hyväksy, että nyt vähän masentaa. Anna itsellesi lupa ottaa rennommin ja levätä. Sen jälkeen pohdit, mistä masennus kumpuaa ja jos voit muuttaa näitä asioita, niin tee niihin muutoksia. Liiku luonnossa.
Tsemppiä!
Ota kaljaa!