Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä vuosisadalla tai vuosikymmenellä ja missä kulttuurissa asuisit mieluummin kuin nyt?

Vierailija
07.11.2024 |

esim 1980 luku oli hienoa

se oli hienoa aikaa, olin teini

indiemusa tuli kehiin ja homoja pilkattiin ja naurettiin heille, oli terve perhekulttuuri suomessa

uskoa ja Jumalaa kunnioitettiin

ei ollut wokettajia eikä missään propalestiinalaisia sekaisin olevia nuoria naisia kuten nyt

homolespoja ei ollut kai yhtään kaupungissamme

ei ollut vielä naispappeja

ei muslimeja

aika ei mennyt internetissä vaan uutiset luettiin kerran viikossa kirjastossa lehdestä eikä ollut pakkomielettä koko ajan lukea internetkeskusteluja tuntikausia, oli jopa sosiaalista elämää

luin kirjoja, keräsin levyjä ja katselin leffoja

Suomi musassa oli vielä hyviä bändejä Kingston Wall, sielun veljet, eppu normaali ja kaikki soittivat oikeasti itse instrmentteja

rap-musapaskaa ei ollut

maa han muuttajia ei ollut ollenkaan

oli lankapuhelin, jolla sovittiin aina tapaamiset

1970-luku olin syntynyt 1971, mutta haluaisin elää rock musiikin hippiaikaa Los Angelesissa Usassa ja olla teini

1650-luku Englannissa, puritanismin aikaa. Kaikki olivat uskovaisia ja vastustivat katolisuutta ja paavia ja elämä oli radikaalia ja muutetttiin Amerikkaan

eli vastaus olisi ehkä Amerikka puritanismin aikaan 1600-luvun loppu tai 1970-luku, Amerikka, ikä n- 18-20 v, mies, hetero, oma farmi ja rock bändi nimeltä CCR

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villin Lännen meininki ois kiva. En kuitenkaan haluaisi olla saluunaruusu vaan pitäisin vaikka kauppaa. Tai oisin karjapohatan rouvana karjatilalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän