Millä vuosisadalla tai vuosikymmenellä ja missä kulttuurissa asuisit mieluummin kuin nyt?
esim 1980 luku oli hienoa
se oli hienoa aikaa, olin teini
indiemusa tuli kehiin ja homoja pilkattiin ja naurettiin heille, oli terve perhekulttuuri suomessa
uskoa ja Jumalaa kunnioitettiin
ei ollut wokettajia eikä missään propalestiinalaisia sekaisin olevia nuoria naisia kuten nyt
homolespoja ei ollut kai yhtään kaupungissamme
ei ollut vielä naispappeja
ei muslimeja
aika ei mennyt internetissä vaan uutiset luettiin kerran viikossa kirjastossa lehdestä eikä ollut pakkomielettä koko ajan lukea internetkeskusteluja tuntikausia, oli jopa sosiaalista elämää
luin kirjoja, keräsin levyjä ja katselin leffoja
Suomi musassa oli vielä hyviä bändejä Kingston Wall, sielun veljet, eppu normaali ja kaikki soittivat oikeasti itse instrmentteja
rap-musapaskaa ei ollut
maa han muuttajia ei ollut ollenkaan
oli lankapuhelin, jolla sovittiin aina tapaamiset
1970-luku olin syntynyt 1971, mutta haluaisin elää rock musiikin hippiaikaa Los Angelesissa Usassa ja olla teini
1650-luku Englannissa, puritanismin aikaa. Kaikki olivat uskovaisia ja vastustivat katolisuutta ja paavia ja elämä oli radikaalia ja muutetttiin Amerikkaan
eli vastaus olisi ehkä Amerikka puritanismin aikaan 1600-luvun loppu tai 1970-luku, Amerikka, ikä n- 18-20 v, mies, hetero, oma farmi ja rock bändi nimeltä CCR
Villin Lännen meininki ois kiva. En kuitenkaan haluaisi olla saluunaruusu vaan pitäisin vaikka kauppaa. Tai oisin karjapohatan rouvana karjatilalla.