Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rentous uuden miehen kanssa vasta seksin jälkeen

Vierailija
07.11.2024 |

Kuinkakohan yleistä mahtaa olla, että on vaikeaa rentoutua uuden deitin seurassa jos ei ole harrastanut seksiä tämän kanssa?

Tapasin hiljattain uuden miehen ja olemme nähneet vasta kerran. Haluan häntä palavasti ja en pysty keskittymään mihinkään hänen seurassaan. Samaa aikaa ujostelen kovasti.

Uskon, että jää rikkoutuisi jos vain pääsisimme tutustumaan toisiimme intiimisti.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään oikeasti käy näin?

Vierailija
2/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kitiset täällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kitiset täällä?

No voi pikku höpönassu, onko sinulla huono päivä? Ap

Vierailija
4/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kitiset täällä?

Miksi kitiset täällä?

Vierailija
5/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä tarkoitat. Kyllähän se lähentää, murtaa jäätä. Varsinkin jos on hyvä ja läheinen tunnelma. Jos ja toivottavasti kun seksissä ei teeskentelee mitään ei sille ole tarvetta enää sen jälkeenkään

Vierailija
6/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, olette nähneet kerran ja ihmettelet kun ujostuttaa? Tottahan uuden ihmisen seurassa lähes kaikkia ujostuttaa aluksi, ei se mahdollisimman pikainen seksi ole siihen mikään taianomainen ratkaisu. Tutustukaa rauhassa toisiinne, ei se haittaa vaikka vähän tai vähän enemmänkin jännittää. Kyllä se ilmapiiri rentoutuu kun oppii tuntemaan paremmin. Kivaa tapailua teille!

Vierailija
7/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenelläkään oikeasti käy näin?

Mulle käy! Täysin. 

t.nainen 

Vierailija
8/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kairaus murtaa aina jään

M43

Vierailija
9/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän mitä tarkoitat. Kyllähän se lähentää, murtaa jäätä. Varsinkin jos on hyvä ja läheinen tunnelma. Jos ja toivottavasti kun seksissä ei teeskentelee mitään ei sille ole tarvetta enää sen jälkeenkään

Nimenomaan tätä tarkoitan! Seksissä kontrolli ikään kuin pettää ja kontrollin pettämisen aikana ollaan nähty toinen omana itsenä. Siitä on hyvä jatkaa. Ap

Vierailija
10/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen näyttää todelliset kyntensä vasta sitten kun kuvittelee että on saanut miehen koukutettua ettei mies lähde suhteesta vaikka nainen tekisi mitä.

Tästä syystä naiset haluaa mahdollisimman nopeasti mahdollisimman tiiviin suhteen että pyatyy rajoittamaan ja hallitsemaan miehen elämää että miehellä ei ole mahdollisuutta edes nähdä parempaa.

Hyvin harva pystyy ylläpitämään valhetta kauhean pitkään kun se valhe alkaa rakoilemaan.

Vierailija
11/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

Mutta kannattaisiko edetä sulattamalla jää. 

Vierailija
12/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kitiset täällä?

Sillä on aina huono päivä 😄

Vierailija
13/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se murtaa jään, mutta huono puoli on se, että samalla voi käydä huonosti. Hormonitoiminta aktivoituu ja se voi vaikuttaa harkintakykyyn. Jos menit hätiköiden sänkyyn, niin sen jälkeen menet vielä todennäköisemmin. 

Jos etsit tasokasta suhdetta, yritä pihdata sinne asti, että näet, onko siitä kumppanista kumppaniksi. Vai tuleeko hälytysmerkkejä. Et välttämättä näe niitä enää sen jälkeen, kun rakkaushormonit sokaisee pään. Sitten voit ottaa ilon irti ennen kuin viet vihille tai dumppaat.

Vierailija
14/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia. Eikö mies ole rento tyyppi, onko liian kireän oloinen tms. Ei kai negaa. Naiset ovat vaan ujoja, ei sille mitään voi. Miksi mies ei riko jäätä.

Vierailija
15/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia. Eikö mies ole rento tyyppi, onko liian kireän oloinen tms. Ei kai negaa. Naiset ovat vaan ujoja, ei sille mitään voi. Miksi mies ei riko jäätä.

Mies on hyvinkin rento tyyppi, mutta kun itse olen kiinnostunut, jännitän niin paljon, että en ole lähellekään oma itseni pitkään aikaan. Tästä johtuen mies saa minusta aivan väärän kuvan. Olen todella huumorintajuinen ja pilke silmäkulmassa, kiinnostavan miehen seurassa typerän oloinen ja lamaantunut. Inhoan sitä. Ap

Vierailija
16/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Mutta kannattaisiko edetä sulattamalla jää. 

Kerralla sisään vaan.

Eri

Vierailija
17/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kitiset täällä?

Miksi kitiset täällä?

Sivusta. Ja sinulla on antisosiaalinen pers.häiriö.

Vierailija
18/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minulle on joskus käynyt noin. Oli jotenkin kiusallista ja vaikeaa keskustelu naisen kanssa alussa, mutta ekan seksin jälkeen oli yhtäkkiä rentoa ja helppo puhua ja homma lähti siitä sitten aukeamaan. Mikä lie.

Vierailija
19/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on hyvinkin rento tyyppi, mutta kun itse olen kiinnostunut, jännitän niin paljon, että en ole lähellekään oma itseni pitkään aikaan. Tästä johtuen mies saa minusta aivan väärän kuvan. Olen todella huumorintajuinen ja pilke silmäkulmassa, kiinnostavan miehen seurassa typerän oloinen ja lamaantunut. Inhoan sitä. Ap

Yritä opetella käyttäytymään. Seksin taakse on melko lyhytnäköistä piiloutua. Et ole enää aidoimmillasi sen jälkeen. Hormonit pehmentää sinun pään. Se taas ei ole pysyvä olotila.

Vierailija
20/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä opetella käyttäytymään. Seksin taakse on melko lyhytnäköistä piiloutua. Et ole enää aidoimmillasi sen jälkeen. Hormonit pehmentää sinun pään. Se taas ei ole pysyvä olotila.

Ei minulla kyllä hormonit pehmennä päätä. Päinvastoin, osaan ajatella paljon järkevämmin kun ei odota koko ajan, että milloinkohan sitä pääsisi toisen pöksyihin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän