Miten ja missä olette iskeneet kirurgin?
Mukavan ja varakkaan ja urheilullisen? Ei niitä "tapasimmelääkiksessä30vuottasitten" tarinoita tähän kiitos.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kirugiksi erikoistunut lääkäri on taatusti jo yli kolmekymppinen henkilö.
Ja hän voi olla sekä mies että nainen.
Tuolla alalla on elämän kumppani löytynyt jo lääketieteellisessä opiskellessa.
Nimenomaan lääketietellisessä on vahvat opiskelija-järjestöt, huvit, juhlat ja sun muut yhteydenpidot eri puolilla Suomea.
Siksi juuri lääketieteen opiskelijat pariutuu toistensa kanssa. Heitä kun yhdistää niin useat asiat.
Olen itse akateemisesti koulutettu, enkä tiedä omassa kaupungissa yhtään kirurgia, jonka puoliso ei puoliso ei olisi itse myös itse lääkäri.
Minä tunnen / tiedän erään naiskirurgin, joka erikoistunut verisuoni leikkauksiin. Hänen puolisonsa on biologiaan erikoistinut erikoostunut professoi, joka toimii sekä tutkijana, että opettajana, dosenttna yliopistossa.
Kadulla. Ruokaravintolassa. Metroasemalla. Töissä. Kauppatorilla. Linnanmäellä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä. Hän on syöpäkirurgi, ja oli täällä jossain kirurgien konferenssissa. Vieläkin viestittelee, ja kutsuu milloin Amsterdamiin tai Espanjaan ja kyselee kuulumisia, mutta en ole kiinnostunut hänestä.
So, mikä on syöpäkirurgi?
Syöpiä leikkavat monet kirurgit. Ei ole olemassa mitään eikä keitään syöpiin erikoostuneita kirurgeja.
Kommentoija täys tyhmä sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä. Hän on syöpäkirurgi, ja oli täällä jossain kirurgien konferenssissa. Vieläkin viestittelee, ja kutsuu milloin Amsterdamiin tai Espanjaan ja kyselee kuulumisia, mutta en ole kiinnostunut hänestä.
So, mikä on syöpäkirurgi?Syöpiä leikkavat monet kirurgit. Ei ole olemassa mitään eikä keitään syöpiin erikoostuneita kirurgeja.
Kommentoija täys tyhmä sekopää.
tinderissä nyt on kuninkaallisia ja syöpäkirurgeja ja yk-sotilaita ja lentäjiä ja jeesuksia ja ties mitä.
Sairaalan pikkujouluista? Sieltähän yleensä.