Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras silmänympärysvoide?

Vierailija
07.11.2024 |

Mieluiten luonnonkosmetiikkaa eikä missään tapauksessa mitään pirkkaa tai lidliä. Ravitseva.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuivat silmäluomet, jotka kuivuessaan rypistyvät. Kaksi on ylitse muiden: clinique all about eyes RICH ja louis widmerin lila purkki, oisko jokin antiage.

Eurerinen hydraulon filler on myös ok. 

Vierailija
22/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään silmänympärysvoidetta, vaan joku rasvainen perusvoide, esim. Locobase protect

Kirvelee silmiä.

Ap

Ei kirvele. Puhut jostain muunlaisesta rasvasta. Vesipitoisuus, hajusteet, luonnonuutteet ym. on juuri niitä allergisoivia. Erittäin rasvaisia perusvoiteita juuri ihotautilääkäri suosittelee esimerkiksi silmäympärysihottumaan atoopikolle.

Vaseliini turvottaa silmäluomet. En laittaisi tuollaista tuotetta silmänympärysiholle (enkä oikeastaan mihinkään muuallekaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään silmänympärysvoidetta, vaan joku rasvainen perusvoide, esim. Locobase protect

Kirvelee silmiä.

Ap

Ei kirvele. Puhut jostain muunlaisesta rasvasta. Vesipitoisuus, hajusteet, luonnonuutteet ym. on juuri niitä allergisoivia. Erittäin rasvaisia perusvoiteita juuri ihotautilääkäri suosittelee esimerkiksi silmäympärysihottumaan atoopikolle.

Vaseliini turvottaa silmäluomet. En laittaisi tuollaista tuotetta silmänympärysiholle (enkä oikeastaan mihinkään muuallekaan).

Ei minulla vaselin turvota. Laitan joskus, jos minulla ei ole tuota cliniqueta tai widmeriä. t- tuo kuivaihoinen

Vierailija
24/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä mallit käytti pukamavoiteita.

Vierailija
25/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää se on, mutta kaulan sijaan kasvoille.

Vierailija
26/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spilanthox eli "luonnon botox" on tehokkainta, mitä olen testannut. Sitä ei vaan näköjään saa enää mistään suomalaisesta nettikaupasta, pitää tilata Saksasta niiden omilta sivuilta. Aion joka tapauksessa tilata uudestaan kun saan nykyisen silmänympärysvoiteeni loppuun (käytän nyt Apeironin kiinteyttävää silmänympärysvoidetta, ei tämäkään huono ole).

Vierailija
27/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

La prairie. Ehdoton! 

Vierailija
28/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luomet paisuu, oma voide on silmänympärysiholle