Mitä ovat Euroopassa tylsimpiä maita?
Kommentit (104)
Sveitsi on oikein suunniteltu tylsäksi. Voin kuvitella että Luxemburg on samaa maata.
Suomi ja Ruotsi.
Sloveniassa on kaunista luontoa.
Belgiassa upeita pieniä kyliä, esim Brugge. Ja tietysti ihanaa suklaata ja simpukoita.
Sinä, häpeä mene töihin luuseri mulkku paska kaiffari .
Puola, olen käynyt Varsovassa ja Krakovassa eikä tule mitään syytä mieleen mennä uudestaan. Krakova on toki upea kaupunki, mutta niin on moni muukin.
Ruotsi, jotain Suomen ja Norjan väliltä.
Sveitsi, nopeasti nähty ja monta kertaa käytynä puuduttava.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä, Ruotsi, Monaco
Venäjällä roskaa ja paskaa joka paikassa. Monacossa ei mitää näkemistä, hitosti rappusia. Ruotsi liikaa Suomen kaltainen.
Black hottie Nikki Ford is swallowing some white dick.
Black hottie Nikki Ford is swallowing some white dick.
Vierailija kirjoitti:
Sveitsi on oikein suunniteltu tylsäksi. Voin kuvitella että Luxemburg on samaa maata.
Olen syntynyt Sveitsissä, mutta tylsä se tosiaan on. Baltia on tylsä myös, samoin Tanska ja Norja. Ihmeellistä miten Ruotsi ja Suomi ovat kuitenkin eläviä ja elossa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään matkustaa Euroopassa. Jostain syystä, mitä en itsekään ymmärrä, en ole koskaan halunnut reissata Ranskaan.
Olen kolme kertaa ollut Ranskassa ja vain ensimmäisen kerran vapaaehtoisesti. En kertakaikkiaan pidä siitä kulttuurista ja asenteesta. Ranskalaiset ovat myös turisteina raivostuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Hollannissa jännää on vain Amsterdam.
Då har du inte bekantat dig med Holland och holländare.
Vierailija kirjoitti:
Romania
Romaniassa on kulttuuria ja upea luonto. Suomessa persut tappaa kulttuurin ja kokoomus tuhoaa luonnonrippeetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt Sveitsissä, mutta tylsä se tosiaan on. Baltia on tylsä myös, samoin Tanska ja Norja. Ihmeellistä miten Ruotsi ja Suomi ovat kuitenkin eläviä ja elossa.
Norjassa on hienoa vain vuoristo ja vuonot, kaupungeissa ei ole mitään tekemistä. Sen sijaan Tanska on kaukana tylsästä, kunhan tietää mihin mennä kaupungeissa. Kööpenhaminassa on paljon alakulttuureja.
Joku parikymppinen oli dailymailissa käynyt Euroopassa kaikissa maissa paitsi kahdessa; Suomi ja joku perähikiä Balkanilta. Ei paljoa Suomi kiinnosta.
Suomen kielellä kysymys ; mitkä ovat. No tylsintä on tietysti alueet missä on vain rosvoja eikä puita eikä kukkia eikä ystävällisyyttä yhtään. Mitä sellaisella tekee ? Epäystävällinen asenne karkottaa kaikki pois niin turistit kuin omankin väen. Joku Italiassa tai Espanjassa ehkä alueita mihin ei kukaan mene. Viro on tylsä ja puola.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä, Ruotsi, Monaco
Euroopasta oli puhe, venäjä ei kuulu eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä, Ruotsi, Monaco
Euroopasta oli puhe, venäjä ei kuulu eurooppaan.
Ural-vuoriston länsipuoli kuuluu Eurooppaan.
Tylsimmät ihmiset Saksassa ja Itävallassa