Miten vartalon ihosta saisi yhtä hyvän kuin kasvoista?
Ovat jotenkin ihan eri paria. Alanko holvata kasvotuotteita myös kropalle vai miten??
Kommentit (6)
Kokeile vartalonhoitotuotteita. Monilla sarjoilla on omat tuotteet vartalolle.
Sokerikuorintaa säännöllisesti ja hyvä rasvaus aina kun tulee suihkusta. Minulla on atooppinen iho ja rasvaan sitä ihan vimmatusti (enkä millään kevyillä rasvoilla, mutta normaali-ihoiselle voisivat riittää) ja muina aikoina kuin talvella ihon on tosi pehmeä ja hyväkuntoinen. Talvella sitten toki kuivuu johtuen ilmojen kylmentymisestä ja siitä, että lämmitykset kuivattavat huoneilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Sokerikuorintaa säännöllisesti ja hyvä rasvaus aina kun tulee suihkusta. Minulla on atooppinen iho ja rasvaan sitä ihan vimmatusti (enkä millään kevyillä rasvoilla, mutta normaali-ihoiselle voisivat riittää) ja muina aikoina kuin talvella ihon on tosi pehmeä ja hyväkuntoinen. Talvella sitten toki kuivuu johtuen ilmojen kylmentymisestä ja siitä, että lämmitykset kuivattavat huoneilmaa.
Ei riitä.
Ap
Auttaisikohan jos laittaisi vartalovoiteen alle kosteussuihketta samalla tavalla kuin kasvovoiteen alle laitetaan kasvovesi? Käyttääkö joku tuollaisia?
Ap
Heh, mulla ihan toisin päin, mikä on hassua kun kuitenkin pyrin hoitamaan kasvojen ihoa paljonkin, kun taas vartalolle korkeintaan laitan jotain perusvoidetta talvella jos tuntuu kuivalta...
Mutta sulla siis tosiaan ilmeisesti se sun ihonhoitorutiini toimii hyvin, jos kerran kasvojen iho on selvästi parempi kuin muualla. Periaatteessahan ratkaisu olisi juurikin tuo, että samat tuotteet myös kropalle, mutta riippuen niistä tuotteista voisi tulla epärealistisen kalliiksi. Ehkä kannattaa vaan katsella vähän vähemmän tarkasti sitä vartalon ihoa ;-)