Onko halpa 20e kahvinkeitin ihan ok hankinta mökille vai ostaisitteko kalliimman?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni se edullinenkin keitin käy hyvin, ihan halvinta en ehkä ostaisi mutta tuossa 40 euronkin tuntumassa on ihan asiallisia keittimiä.
Okei.Kiitos vastauksesta. t.ap
Minulla on kyllä nyt ollut kotonakin tuollainen 40 euron keitin lähes pari vuotta ja juon kahvia, hyvin on toiminut. Tämä on Electrolux, Tokmannilta ostin hädässä.
Tokmannilta olen itsekin katsellut. t.ap
Meillä on Tokmannilta Ideale-merkkinen parinkympin voileipägrilli joka on ihan mainio vekotin. En tiedä tekeekö Ideale myös kahvinkeittimiä mutta sen m
Ne jotkut halvat kahvinkeittimet on suunniteltu sillein, että siellä on aina virrat kun johto on seinässä. Sen keittimen elektroniikan kesto lyhenee kun pitää virtoja. Ei se silti keitä kahvia, ellei tule joku vika/toimintahäiriö. Ennemmin irrottaa sitten johdon seinästä tai laittaa jonkun ajastinpistorasian taakse. Turvallisempaakin, ettei tule mitään tulipaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaisi halpa keitin vaan se moccam.
Haaveilin mokkamasterista vuosia ja kun viimein vanha keitin hajosi ostin sen. Eipä ollut sen kummoisempi keitin tuo Mm, reilusti toista sataa maksoi eikä edes kunnon tippalukkoa (manuaalinen). Oli pettymys koko hehkutettu keitin!
Tippalukko on tarpeeton ominaisuus. En ala selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pressopannu on parempi kuin halpa kahvinkeitin, joka ei lämmitä vettä riittävän kuumaksi. Toimii myös sähkökatkon aikana.
Onko sinulla tulisija, jolla saat sen veden kuumaksi sähkökatkon aikana?
Mökillä voi keittää vaikka nuotiossa vettä tai trangiassa.
En halua kahvia jos kylässä joku paska keitin. Sanon aina ettei nyt kiitos maistu.
Vierailija kirjoitti:
Moccamasteria täytyy aina purkaa ja rakentaa ennen kahvinkeittoa. Helpoin on sellanen kahvinkeitin jota voi käyttää yhdellä kädellä kun puhuu samaan aikaan puhelimessa.
Ei mun moccamasteria tarvitse purkaa ja rakentaa aina kun keittää kahvia? Joo vesisäiliön kansi pitää avata ja samoin sen suodatinsuppilon, mutta se kai pitää tehdä missä vaan keittimessä. Kyllä onnistuu yhdellä kädellä jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaisi halpa keitin vaan se moccam.
Haaveilin mokkamasterista vuosia ja kun viimein vanha keitin hajosi ostin sen. Eipä ollut sen kummoisempi keitin tuo Mm, reilusti toista sataa maksoi eikä edes kunnon tippalukkoa (manuaalinen). Oli pettymys koko hehkutettu keitin!
Ne manuaaliset tippalukot on aivan syvältä! Ennemmin ei tippalukkoa ollenkaan kuin se. Minä kun ostin oman mokkamasterin joskus 15v sitten, katsoin että tulee sellainen malli jossa on automaattinen tippalukko, vaikka maksoi kai vähän enemmän. Hyvin on kyllä palvellut, tosiaan sen jotain 15v+ päivittäisessä käytössä. Ei sillä etteikö joku halvempi keitin voisi ajaa samaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moccamasteria täytyy aina purkaa ja rakentaa ennen kahvinkeittoa. Helpoin on sellanen kahvinkeitin jota voi käyttää yhdellä kädellä kun puhuu samaan aikaan puhelimessa.
Ei mun moccamasteria tarvitse purkaa ja rakentaa aina kun keittää kahvia? Joo vesisäiliön kansi pitää avata ja samoin sen suodatinsuppilon, mutta se kai pitää tehdä missä vaan keittimessä. Kyllä onnistuu yhdellä kädellä jos haluaa.
Laitat osa kerrallaan pöydälle ja sitten osa kerrallaan takaisin. Sitä ennen peset pöydän koska siinä on ylimääristä tavaraa. Kahvinkeittämisestä on tehty vaikeaa. Pressopannulla tulee parempaa kahvia.
Onko sinulla tulisija, jolla saat sen veden kuumaksi sähkökatkon aikana?