Missä sellaisessa maassa arvelet käyneesi, jossa muuta palstalaiset eivät ole ?
Kommentit (279)
Oman, Tansania... ja jo mainittu Azerbaidzan
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on väliä?
No äläs nyt, käy säkin joskus jossain
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa sanomaan Pohjois-Korea, mutta siellä on käynyt kyllä yllättävän paljon suomalaisia eli uskon myös monen palstalaisen käyneen.
No ei kovin moni kyllä ole, kerro toki miten pääsit sinne ja millaista oli. Haluaisin mennä ja olisi kiva kuulla.
Sambia, Botswana, Syyria.
Näissä varmaan useampi Libanon, Jordania, Sri Lanka, Jamaika, Kolumbia, Saudi-Arabia
Kaikki nuo työn puolesta
Kiinassa. Ja perus Pekingin ja Shanghain lisäksi esimerkiksi Huangshanin vuorilla vaeltamassa. On sielä varmaan joku muukin käynyt, mutta sen verran harvinainen "nähtävyys" tuntui vaalea suomalainen olevan paikallisille (jatkuvasti kuvattiin), ettei siellä varmaan kauheasti ole länsimaalaisia käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Pakistan
Minä olen käynyt Pakistanissa myös.
Mikä näiden alapeukkujen idea tässä ketjussa on? Mun reissuihin oli tullut alapeukkuja, tarkoittaako se että kaikki muutkin on sittenkin matkanneet niissä 😄
Indonesia.
Tiedän, kuulostaa tylsältä ja tavanomaiselta, mutta käsi pystyyn kuka on käynyt!
Vierailija kirjoitti:
Indonesia.
Tiedän, kuulostaa tylsältä ja tavanomaiselta, mutta käsi pystyyn kuka on käynyt!
Olen käynyt Balilla, tuo taitaa se suosituin paikka olla mihin Indonesiaan matkaavat suuntaa. Pari päivää vietin Jakartassa kun lento oli sinne.
Ukrainassa (Krimillä), kun se oli osa Neuvostoliittoa.
Ghana