Hävettää! Sanoin puistossa eräälle äidille VAHINGOSSA olevani tk-lääkäri. :(
Juttelimme kaikenlaista ja tämä äiti kysyi, mitä teen työkseni. Jotenkin yllätyin kysymyksestä, ja suustani lipsahti "olen terveyskeskuslääkäri".
En tajua mistä tuo tuli! Enkä tietenkään voinut korjata virhettä enää, se vasta olisi ollut noloa. :(
Kommentit (1235)
Oisin vastannu, että tämäpäs sattui. Itse olen nimittäin mt-potilas
Oletko kenties sama nainen, joka sanoi Tampereella lapselle olevansa eläinlääkäri? - ja varasti lapselta kissan.
Miksi pitään nostaa yli kymmenen vuotta vanhaa aloistusta?
Nykyaikana voisi sanoa häpeävänsä jos on työtön sossupummi eli yhteiskunnan hyväksikäyttäjä pahimmastya päästä.
Mielisairaat voi sanoa olevansa ihan mitä vaan. Tämänkin säikeen aloittaja kertoo puutaheinää omista asioistaan. Asiat eivät pidä ollenkaan paikkaansa.
Ihme tarina joka tuskin on totta. Kuka hullu puhuu tuntemattomien kanssa. Ainakin oikea lääkäri varoo sanomisiaan ventovieraille.
Ja kaiken lisäksi se on Volkswagen eli volgs..
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen aluevaaliehdokas kertoo olevansa terveyskeskuslääkäri, vaikka ei ole laillistettu lääkäri Ainakin osin harhaanjohtavaa, sanoo Valvira
Sauli Seittenranta (kok) sanoo, että hänen virkamääräyksessään lukee terveyskeskuslääkäri. Valviran mukaan potilaat ja äänestäjät voivat saada väärän käsityksen.
Tuli tää ketju mieleen.
Alexander Stubb kertoo vaalikoneessa olevansa professori, vaikka sitten IS:n haastattelussa itsekin myöntää, että ei ole professori. Tuli tää ketju mieleen.
Ei! Äääk! Vähänkö noloa! Ja huomenna se sitten näkee sinut keräämässä tupakantumppeja puistossa. Siinä vasta sitten selittämistä! Eiiiiiiih, mä en kestä!
Ex-mies oli nuorena kollina syöttänyt koiranmakkaraa isälleen leivän päällä, ihan päivänvalossa ja kuulemma oli isänsä vielä kehunut, kuinka on hyvää!
nuorene olin puhelinkeskuksessa töissä, kädessä oli omena jota välillä haukkasin. Puhelin soi, vastasin , omena.
Äitini viestitteli aattona sukulaisen kanssa jouluja toivotellen, ja oli tarkoittanut kirjoittaa katsovansa joulupukin kuumaa linjaa. No, eipä ollut silmälasit päässä, joten viestissä luki "Katsotaan joulupukin kiima linjaa." Nauretaan tälle edelleen joka joulu vedet silmissä. Äitiltä tulee usein hyvin kryptisiä viestejä kun ilman laseja kirjoittaa, mutta tuo oli ihan omassa luokassaan.
5. vuosikurssin kandidaatti voi toimia terveyskeskuslääkärin sijaisena.