Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko iloinen, kun Trump voitti?

Vierailija
06.11.2024 |

Minä olen todella iloinen! :) M28

Kommentit (282)

Vierailija
261/282 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meh ei hirveesti kiinnosta

Vierailija
262/282 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäin tunnen outoa iloa siitä että magat sytyttivät itsensä tuleen (mutta ovat liian tyhmiä tajuamaan sitä). Nyt vain katsellaan kuinka karsta palaa, ja neljän vuoden kuluttua älykkäät ovat ehkä ohjaimissa, tai sitten vaihtoehtoisesti koko hommeli on räjähtänyt korjaamattomasti käsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/282 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs toimittaja tiivisti tuloksen syyn aika hyvin:

"Etenkin 2010-luvun aikana nopeasti kehittynyt historiattomuus on yhteiskunnallisesti vaarallinen suunta, koska kansa vailla kriittistä tuntemusta omasta historiastaan ja sieltä kumpuavasta aate- ja arvopohjasta on helposti manipuloitavissa.

Kriittisen historiantuntemuksen sijaan salaliittoihin perustuva ja kuviteltuun nostalgiaan vetoava tulkinta menneisyydestä voi olla lohdullinen, mutta vaarallinen. Venäjä tarjoaa vaarallisen esimerkin, mitä nostalgisoitu ja poliittisesti ohjattu historiakäsitys pahimmillaan tarkoittaa."

USA ja Venäjä muistuttavat nykyään toisiaan pelottavan paljon, ja persut yrittää vetää Suomea samaan suuntaan.

Muuten aloitit hyvin, mutta olen ihan eri mieltä: ps ja sen taustalla liikehtivät ryhmittymät ponnistelee kansallisen muistin ylläpitämiseksi jo nimellisesti ka

Ai parhaillaan Suomen kulttuuria tuhoava puolue olisi muka suomalaisten puolella? Nythän vasta vitsin lykkäsit. Rahat pois kaikelta mikä viittaakin kulttuuriin.

Persut ei halua säilyttää suomalaisuutta, vaan etsiä komerosta jonkin sellaisen ikivanhan nurkkakuntaisen suomalaisuuden, missä elettiin täällä kuin pussinpohjalla, eristäytyneenä muusta maailmasta.

Ulkomaalaiset työntekijät, ne koulutetut, eivät enää halua Suomeen, ihan vain persujen takia.

Vierailija
264/282 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkit saivat mitä tilasivat ja luonto  kiittää. Tai sitten ei...

Vierailija
265/282 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs toimittaja tiivisti tuloksen syyn aika hyvin:

"Etenkin 2010-luvun aikana nopeasti kehittynyt historiattomuus on yhteiskunnallisesti vaarallinen suunta, koska kansa vailla kriittistä tuntemusta omasta historiastaan ja sieltä kumpuavasta aate- ja arvopohjasta on helposti manipuloitavissa.

Kriittisen historiantuntemuksen sijaan salaliittoihin perustuva ja kuviteltuun nostalgiaan vetoava tulkinta menneisyydestä voi olla lohdullinen, mutta vaarallinen. Venäjä tarjoaa vaarallisen esimerkin, mitä nostalgisoitu ja poliittisesti ohjattu historiakäsitys pahimmillaan tarkoittaa."

USA ja Venäjä muistuttavat nykyään toisiaan pelottavan paljon, ja persut yrittää vetää Suomea samaan suuntaan.

Muuten aloitit hyvin, mutta olen ihan eri mieltä: ps ja sen

Museoiden sulkemiset, teattereita lopettaa ym. Kerrohan minkä hallituksen päätöksiä ovat?

Vierailija
266/282 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA saa katua katkerasti suihkerusketus miehen ja ennenkaikkea rikollisen roiston valintaa. Pahempi on luonteeltaan kuin murhamies.

Vierailija
267/282 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole sinäänsä onnellinen Trumpin voitosta sen enempää kuin olisi ollut Kamalankaan voitosta. Mutta pakko myöntää että tunnen pientä mielihyvää vasemmiston sekoilusta tällä hetkellä. 

Tiesittekö että jotkut hullut ajaa päitään kaljuiksi ja kuvittelee että kieltäytymällä seksistä miesten kanssa he rankaisevat miehiä tästä vaalituloksesta. 🤣 Kuolen nauruun. 

Ensinnäkin suurin osa naisista äänesti myös Trumppia, tulos ei ole siis miesten vika.vaikka tottakai tästäkin asiasta tietyt ihmiset haluaa syyttää yksin miehiä.

Toisekseen kun sinitukkaiset naamansa lävistäneet vasemmistolaiset naiset kieltäytyvät seksistä, niin siinä voittaa kaikki! Eivätpähän enää lisäänny. 

Vierailija
268/282 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättäin tunnen outoa iloa siitä että magat sytyttivät itsensä tuleen (mutta ovat liian tyhmiä tajuamaan sitä). Nyt vain katsellaan kuinka karsta palaa, ja neljän vuoden kuluttua älykkäät ovat ehkä ohjaimissa, tai sitten vaihtoehtoisesti koko hommeli on räjähtänyt korjaamattomasti käsiin.

Esität aika realistisia vaihtoehtoja. Pian se nähdään kuinka huonosti käy oranssin harhaan johtamisella.

Vierailija
269/282 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voitti ja mitä? 😲

Vierailija
270/282 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin syömässä possun sisäpaistipihvin punaviinikastikkeella ravintolassa voiton kunniaksi.

M38

Vierailija
271/282 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan hirveästi kiinnosta, molemmat oli huonoja vaihtoehtoja, enkä usko että kovinkaan paljoa meihin vaikuttaa. Viimeksi oli koko maailma sekaisin ja kauhuissaan ja mitä kävi?

Vierailija
272/282 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhtä iloinen kuin tippurista, mutta siihenkin antibioottikuuri auttaa ja kyllä se antibiootti löytyy Trumpiinkin, vaikkapa perustuslaista.

Vierailija
273/282 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura analysoi. Sori nyt vain mutta tuo ON vitsi huumoria. Samaa sarjaa kuin keskikaljan kampaamo-opisto. Näin tehdään kampaus kännissä.

Vierailija
274/282 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos narsistinen persoona, rikolliseksikkin tuomittu, 6 kertaa konkurssin tehnyt ,joka on joka iältään melkein 80v.

On Usan Pressa... niin jokin on pahasti vialla.

Vierailija
275/282 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu mulle, olen suomalainen.

Vierailija
276/282 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. N42

Vierailija
277/282 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo toistaiseksi ollut loistava kapina.  Tulee mieleen Joker 2019 elokuva jossa elämässään epäonnistunut pelle käynnistää vahingossa täyden kansannousun ja mellakan Gotham Cityssä :)  Tosin sitten 2024 Folie a Deux jatko-osassa on koko elokuvan vankilassa ja wokettaa musikaalilauluja Lady Gagan kanssa ja tulee lopuksi murhatuksi nauravan psykopaatin puukottamana.

Vierailija
278/282 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on voitto miehille. Joten tottakai olen iloinen.

Oletko sinäkin niitä katkarapu miehiä kuten oranssi? Mä en ymmärrä kahjon rikollisen senilixin kannattamista.

M.53

Mikä ihmeen pakkomielle teillä punikeilla toisten miesten peniksiä kohtaan?

Vierailija
279/282 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. 6 henkilökohtaista konkurssia tehnyt, rikolliseksikkin tuomittu narsisti nyt Usan pressa.

Olenko iloinen?

Vierailija
280/282 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valon pilkahdus tässä synkässä woke-maailmassa nuorelle miehelle. Ei ratkaise kaikkia ongelmia, mutta maailma toivottavasti menee Trumpin myötä oikeaan suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme