Tulet kotiiin ja sähköt on poikki. Miten toimit?
Itse en varmaan pääsisi edes kotiin asti vaan kompastuisin pilkkopimeässä portaikossa matkalla 9 kerrokseen.
Kommentit (712)
Käännän lukulamppuuni valmiiksi virran päälle ja käyn sängylleni pitkäkseni odottamaan sähkön tuloa.
Tunkeutuisin naapuriasuntoon, hoitelisin asukkaat ja asuisin siinä asunnossa niin kauan kunnes sähköt menisi poikki. Sitten tekisin taas saman seuraavalle naapurille.
Tarmo kävi parturissa. Siitä tuli siilipää.
Brändäysaikakauden ongelmia. Laita laitteet kiinni ja käy kävelyllä.
Mikä saa tämän henkilön vähättelemään toisia näin paljon?
Jokainen voi uskoa mihin haluaa.
itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )
Teipillä paikattu muttei haittaa käyttöä. Roskiinhan tuollainen kuuluisi.
Aivan sama tilanne ei siitä miksikään muuttuisi.
Tuo tilanne ei tunnu olevan mukava kenellekään teistä!
Voisitko olla vähän ystävällisempi?
Asun maatasolla, joten mitään kompurointia tuskin olisi. Sitten varmaan ottaisin heti vähän vettä hanasta talteen, koska en tiedä, milloin on katko alkanut. Ja jäisin odottamaan sähköjen palautumista. Hermona olisin varmaankin, kiroaisin, että miksi minun piti ylipäänsä edes syntyä, kun ei saa ruokaakaan tehtyä, eikä tiedä, milloin taas on sähköä.
Ihmisellä on monta kättä mutta ei koskaan tarpeeksi.
Whatever you think you can or can't you're right!
Tarkistan miksi varajärjestelmä ei ole käynnistynyt automaattisesti, eikä ole lähettänyt minulle hälytystä.
Noin ei ole koskaan käynyt, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu. Ei tekniikkaan voi koskaan täysin luottaa.
Ei tullut kyllä mieleen ennen kuin luin kommnettisi