Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä aikuiset saa ehkäisyn?

Vierailija
06.11.2024 |

Mitä kautta aikuiset saa ehkäisyn? Tk:hon pitkät jonot, ei ole enää neuvolaa tms. Onko tässä muuta vaihtoehtoa kun yksityinen? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelmiehille ehkäisy järjestyy ihan luonnonvalintana.

Vierailija
2/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukka ja coituint.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen gyne sitten jos et julkiselta aikaa saa. Olisin saanut kierukan tk:sta, mutta en halunnut eikä sinne nyt mikään kohtuuton jonotus ollut

Vierailija
4/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ees mitäån seksiä saa, niin turha murhe

Vierailija
5/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on e-pillerit terveyskeskuksen kautta. Nyt on vuosikausia vain uusittu reseptiä. Joskus ennen piti välillä käydä terveyskeskuksessa tapaamassa lääkäriä, mutta ainakin minun osalta se on lopetettu.

Vierailija
6/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse sain hormonikierukan ihan julkisesta terveydenhuollosta, tosin laitettiin neuvolassa eikä TK:ssa, kun olen synnyttämätön ja muutenkin anatomian vuoksi hankalampi laittaa. TK:n kautta sain kuitenkin reseptin kierukkaan. Aikoja olisi ollut parin viikon sisällä, mutta piti odotella ne seuraavat kuukautiset, kun kierukka asennetaan kuukautisten aikana tai heti sen jälkeen.

Vierailija
7/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityiselle. Ja parisuhteessa olevilla tietenkin puoliso osallistuu kustannuksiin 50-50. Näin ainakin oma puolisoni, hän maksaa mukisematta puolet lääkärikäynnistä ja puolet kierukan hinnasta.

Meillä mies maksaa ehkäisyn kokonaan. Jos minä joudun sitä käyttämään ja ottamaan kehooni hormonien tuomat haitat, niin hän saa sen kustantaa.  

Vierailija
8/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiapteekin kautta voit tilata kerralla isomman määrän kondomeja, joilla pärjää sitten pidemmän aikaa ja ne suojaavat raskaudelta ja seksitaudeilta.

Vierailija
9/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ajan tk:hon kolmen viikon päähän, siellä keskustelin noin 10 minuuttia lääkärin kanssa siitä miksi haluan sterilisaation ja aika sairaalaan oli noin neljän kuukauden päästä. 

Vierailija
10/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy kuuluu neuvolan palveluihin eli soita sinne.

Vierailija
11/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset..? no mistäs lapset saa...

Vierailija
12/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim pillerit saa kyllä ihan puhelinreseptillä ellei nyt oo joku terveydellinen syy miksi ei voi määrätä heti.

Vierailija
13/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aikuiset..? no mistäs lapset saa...

Kouluterveys 

Vierailija
14/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityiselle. Ja parisuhteessa olevilla tietenkin puoliso osallistuu kustannuksiin 50-50. Näin ainakin oma puolisoni, hän maksaa mukisematta puolet lääkärikäynnistä ja puolet kierukan hinnasta.

Meillä mies maksaa ehkäisyn kokonaan. Jos minä joudun sitä käyttämään ja ottamaan kehooni hormonien tuomat haitat, niin hän saa sen kustantaa.  

Miksei voi käyttää kondoomia

Vierailija
15/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coitus interruptus toimii, jos on toimiakseen. Siinä on toki riskinsä, mutta on ilmainen, ei sisällä hormoneja, eikä kumia.

Vierailija
16/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomeita saa kaupasta, niitä voi käyttää. 

Vierailija
17/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyneuvolan kautta. Googlekin tämän kertoisi, mutta on niin paljon vaikeampaa ja hitaampaa perustaa vauvalle ketju.

Vierailija
18/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran jynkkäsin yhtö poikatyttöä pers.pilluun keravalla ja sain siltä kondoomin

Vierailija
19/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sieltä terveyskeskuksen neuvolasta. Tai sieltä sain lähetteen keskussairaalan gynelle. Kävin opetusklinikalla, sinne ottavat aina mielellään vapaaehtoisia potilaita. Myooma, polyyppiepäily ja vuotohäiriöitä niin ei hormonikierukasta tarvinnut edes maksaa. 

Vierailija
20/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulosta satosen kuva ja katsot sitä niin menee halut. Tämä ehkäisylääkkeen vaarana on että liikaa käytettynä halut voi kadota lopullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän