Mikä tää Trumpin jorina elon muskista nyt on?
Kommentit (32)
Se on puhunut nuo samat jorinat jo monessa tapahtumassaan. Jotkut sanoo että näistä jorinoista huolimatta hänestä tulee presidentti, minä sanoisin että juuri niiden takia. Hän ei käytä mitään vaikeita sanoja eikä lauserakenteita ja puhuu samat asiat moneen kertaan. Ehkä se saa ihmiset tuntemaan olonsa turvalliseksi.
Eiköhän Musk tosiaan tee USA:n hallinnolle saman kuin twitterille.
Elon Musk ja yritysimperiuminsa tuottaa verotuloja USA:lle neljännesvuodessa n. 11 mrd dollaria. Kyllä minäkin muistaisin häntä voittopuheessani. Tällaisia maahanmuuttajia maa kuin maa tarvitsee.
Jes! Luojalle kiitos Trump voitti <3
Vierailija kirjoitti:
Trump kumartaa sinne mistä rahaa tulee.
Paljonko rahaa on tullut venäjältä?
Ei sieltä venäjältä mitään voi tulla, kun on maksusysteemit poikki :)
Minä luulen että Trump tulee keskittymään melko paljon lepäämiseen ja golfaamiseen ja vallan ottaa aikalailla taustavoimat, ketä kaikkia siellä sitten onkaan. Saattaa seurata myös valtataisteluita näiden välillä. Terveysministeriksi nousee rokotevastainen, mielenkiintoista.
Mutta sama kehityskulkuhan on Suomessa tulossa, tänne tulee kaikki viiveellä USA:sta. Keulakuva vielä puuttuu
Vierailija kirjoitti:
Elon Musk kannattaa Trumpia, koska Elon ei halua minkäänlaista yhteiskunnan säätelyä tai lainsäädäntöä rajoittamaan omia avaruusleikkejään. Ja Elon ajattelee, että Trump vallassa on paras tae sille, että yhteiskunnassa saadaan aikaan hallitsematon kaaos, jossa hänen avaruusrakettileikkeihin ei kukaan kiinnitä mitään huomiota.
Musk on ehkä älykäs ja futuristinen nero, mutta myös valmis uhraamaan vaikka koko maailman merkityksettömänä, omien visioidensa toteuttamiseksi.
Muskilla on miljardien sopimukset liittovaltiolta. Tuskin ne pienenevät jatkossa?
Taitaa muutenkin USA:sta tulla uusi oligarkia, jossa valta on todellisuudessa muutamalla monimiljardöörillä?
Trump, Musk ja Putin ovat jätehneet meille seuraavan nelivuotissuunnitelman. Valitettavasti se ei jää edes siihen. Maailma on nyt erilainen paikka kuin eilen.
Vierailija kirjoitti:
Jes! Luojalle kiitos Trump voitti <3
Ei tähän fiaskoon enää mielikuvitusolentoja kannata sotkea, pelletrumpissa on ihan tarpeeksi kestämistä.
Vierailija kirjoitti:
Trump, Musk ja Putin ovat jätehneet meille seuraavan nelivuotissuunnitelman. Valitettavasti se ei jää edes siihen. Maailma on nyt erilainen paikka kuin eilen.
Mikä yhdistää kyseisiä herroja? Kaikilla nimessään kirjain U joka on 22 kirjain. 22 + 22 + 22 = 66 = Order 66.
Vierailija kirjoitti:
Muskilla oli merkittävä rooli kampanjassa, toki meillä valtamedia vaikeni tästä.
Miten niin vaikeni? Oon nähnyt aiheesta otsikoita vähän väliä.
Omituisinta tässä sirkuksessa on kristillinen nationalismi joka pitää Trumpia Jeesuksesta seuraavana, Jumalan valittuna johtajana. Ja samalla Trump tekee rikoksia, pettää, ottaa avioeroja ja saa lapsia useiden naisten kanssa, valehtelee joka kerta kun suunsa avaa, jne. Onpa kristillistä! En ole itse uskonnollinen mutta ehkä juuri siksi näen että Trump on läpimätä ökyrikas itserakas suuruudenhullu sekoilija eikä edusta kyllä mitään kristillistä mistään suunnasta katsottuna. Ai niin, mutta se abortti. Sen vastustaminen eli naisten oikeuksien rajoittaminen, sehän kruunaa kaiken. Raamattu vaan käteen ja naisia sortamaan, ihanaa!
Oli kyllä varmaan omituisin voittopuhe ikinä. Aikamoinen friikkigalleria, saa nähdä mikä sirkus tästä vielä syntyy. Epävakaa narsisti suurvallan puikoissa. Aikamoista.