Johanna Tukiainen yllättää jälleen
Aika pahan näköiseksi Johanna oli tällännyt itsensä BB-extrassa. Tuli mieleen, että miltähän se näyttäisi jos sen meikkaisi joku mikä tietää mitä tekee. Tai itse asiassa jos sen meikkais ihan kuka tahansa muu paitsi Johanna itse.
Kommentit (10)
että näen miten hirveäksi se taas itsensä on laittanut.
Tukiainen ehtoollisella kun "olen niin uskonnollinen". Ou jeah.
Mites matti ja Mervi ei vielä kekannut tuota asiaa????
miksi muuten sen haastattelu olisi edes BB-uutisissa?? Ei muidenkaan extrassa olleiden ole!
nimiseen amerikasta läheteneeseen uskonlahkoon ja hän on ilmeisesti varttunut aika erilaisessa uskonnollisessa ilmapiirissä kuin "tavallinen luterilainen". Hän ei itse näe mitään ristiriitaa oman elämätyylinsä ja uskovaisuutensa välillä.
Tunkiainen sanoo olevansa uskonnollinen, eli harrastaa uskonnollisia tapoja.
EHKÄ vetäytyy julkisuudesta, mutta ei ollut varma. Eli hän ei siis vetäydykään, kiva meille;)
kuka tahansa, kuka on vaan kastettu.
ei kaikki ole lutskuja.
Kohumalli Johanna Tukiainen yllättää taas. Hymyn haastattelema Tukiainen ei aio sittenkään vetäytyä lehden mukaan julkisuudesta.
Vielä viime viikolla Tukiainen vakuutti, ettei hänestä enää kuulla. Nainen on kuitenkin pyörtänyt päätöksensä. Seuraavaksi hän suuntaa Ibizalle yhdessä Maajussi-Timon entisen heilan, fittnes-malli Rachel Kauppilan kanssa.
Aikaisemmin riidoissa olleet kaunottaret ovat sopineet riitansa. Sen sinetiksi he aikovat Hymyn mukaan mennä pyhänä yhdessä kirkkoon, ehtoolliselle.
IS
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1586263
Ainoa yllätys tässä jutussa on yllätys-sanan käyttö. Odottiko joku oikeasti, että Tukiainen olisi tuntia pidempään pois julkisuudesta?