Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän en siedä kosketusta tai halailua, sellaista hempeilyä? Vaikka tavallaan tykkään mutta jotenkin vaikeaa.

Vierailija
05.11.2024 |

Haluaisin olla sellainen ihminen jota on helpompi halata ja koskettaa. Minulle tulee vaivautunut olo. En halua että minulle osoitetaan rakkautta hellyydellä kai siksi etten rakastan itse itseäni tai halua että minua rakastetaan. Tai ehkei halusta ole kyse vaan jostain vaikeasti selitettävästä asiasta. 

En halua halata ystäviä, en vanhempaa, en sukulaisia. En halua kosketusta romanttisista suhteissa niin hirveästi ainakaan kehooni. Esim vatsan silittelyä tai lantion hivelyä. Tai että joku ottaa minut kainaloon sohvalla. 

Suutelu on ok ja seksin aikana tapahtuva kosketus romanttisissa suhteissa. Haluaisin nukkua kainalossa joskus mutta se saa minut itkemään, vollotan oikeasti jos joku ottaa lähelle muuten vain ja hipsuttaa. 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun äijäporukan pitäis tulla ja panna sua oikein isolla joukolla kaikki reikiin, ni oppisit olemaan ja nauttimaan. 💪🏼

Vähän tälläin minulle on tehtykin kun olin teini. Keski-ikäiset tai sitäkin vanhemmat ihmiset yhtyi ja käytti tyhmää tyttö hyväkseen joka oli juovuksissa. Minua on lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetty myös. Aikuisena myös sitten ollut kaikenlaista. 

Mutta silti minulle oli pahempaa se ettei kotona ollut turvallista väkivallan ja alkoholismin vuoksi. 

Ap

Vierailija
22/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitaja ja inhoan  koskettelua. En voi sietää halailuja. Hoitotoimenpiteet teen asiallisesti, mutta kaikenlainen lässytys, ylimääräinen koskettelu ällöttää. Irtisanouduin, koska en sovellu alalle. Kokeilin myös töitä  päiväkodissa, mutta se oli kaikista pahinta. En kestä vieraiden kanssa lässytyssä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. En tykkää halailusta, se tuntuu siltä, että joku tunkeutuu mun alueelle. Miesystävältä kestän jotain pientä hipsuttelua, mutta että pitäisi käpertyä kainaloon paijattavaksi, niin ei. Seksin aikana hyvin eri. Mies ei kylläkään koskettele mua kuin humalassa ja silloin, kun se on seksiä vailla. 

Haudassa saat olla yksin. 

Vierailija
24/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun äijäporukan pitäis tulla ja panna sua oikein isolla joukolla kaikki reikiin, ni oppisit olemaan ja nauttimaan. 💪🏼

Vähän tälläin minulle on tehtykin kun olin teini. Keski-ikäiset tai sitäkin vanhemmat ihmiset yhtyi ja käytti tyhmää tyttö hyväkseen joka oli juovuksissa. Minua on lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetty myös. Aikuisena myös sitten ollut kaikenlaista. 

Mutta silti minulle oli pahempaa se ettei kotona ollut turvallista väkivallan ja alkoholismin vuoksi. 

Ap

Voi kyynel 😢

Vierailija
25/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lapsena saanut kokea vanhemmiltaan normaalia rakkautta ja hellyyttä, niin voi olla aikuisena vaikea sitä itsekään osoittaa ja vastaanottaa. 

Vierailija
26/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoitaja ja inhoan  koskettelua. En voi sietää halailuja. Hoitotoimenpiteet teen asiallisesti, mutta kaikenlainen lässytys, ylimääräinen koskettelu ällöttää. Irtisanouduin, koska en sovellu alalle. Kokeilin myös töitä  päiväkodissa, mutta se oli kaikista pahinta. En kestä vieraiden kanssa lässytyssä. 

Työkkäri pakottaa sinut takaisin töihin. 

Vierailija
27/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa.

Huoh.

Vierailija
28/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hö. En mäkään tykkää tästä halailukulttuurista. Se on jostain amerikasta lähtöisin. Mun nuoruudessa ja lapsuudessa halailu oli epänormaalia herkkien ihmisten lässytystä. Et varmasti ole ainoa, jota inhottaa kaikenlainen syleily. Se ei vaan kuulu suomalaisuuteen. Ja miesten halailut nyt tiietään. Seuraavaksi se käsi lipsahtaa perseelle. 

Tämä. En minäkään välitä muiden halauksista kuin läheisimpien. Puolisoni kanssa olemme yksiä halinalleja ja lapsilleni annan halauksia, joskin teini- ikäinen poikani ei niistä välitä, joten ei sitten halailla.

Onkohan AP:lla jokin trauma läheisyyden tai kosketuksen suhteen lapsuudessa? Kylmiä vanhempia, pahoinpitelyä, käpälöivä naapurin setä tms. ?

Vierailija
29/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. En tykkää halailusta, se tuntuu siltä, että joku tunkeutuu mun alueelle. Miesystävältä kestän jotain pientä hipsuttelua, mutta että pitäisi käpertyä kainaloon paijattavaksi, niin ei. Seksin aikana hyvin eri. Mies ei kylläkään koskettele mua kuin humalassa ja silloin, kun se on seksiä vailla. 

Sinun hautasi kaivamme auki ja laskemme kuumat lastit silmäaukkoihin.

Vierailija
30/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Olen hoitaja myös ja oikeastaan rakastan hoitaa asukkaitamme. Ovat niin ihania. 

Heille minä olen positiivinen, tukea antava ja kuitenkin kunnioittava ja luen tunnetiloja, että jaksaako sosiaalisuutta vai ei. 

Sitten pitelen välillä käsistä kiinni, silitän olkavartta tai muutaman hipaisun hiuksia, saatan jopa joskus halata. Töissä minulla on rooli ja kun se ei ole henkilökohtaista niin voin olla joku jollainen haluan olla vaikka se en tavallaan ole "minä". 

Ap

Vierailija
31/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senkus alat ravata siellä terapiassa niinku kaikki sinunlaiset ãmmãt nykyään. Omalla rahalla. 

Vierailija
32/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää ja olen aina olettanut, että tämä on enemmän luonnollista kuin se, että aikuinen kyöhnää toisessa kiinni. Kammoan sitä, että joku puolituttu tulee näpläämään kädestä. Oksetus. 

Kumppanin (sen jonka kanssa myös seksiä harrastetaan) kanssa näpläys on ok. Saa tulla iholle. Samoin pienet lapset, oli tuttuja tai tuntemattomia.

Vierailija
33/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien kutomista ja lukemista harrastavat vanhatpiiat on jaksaneet kaivaa 1,5 kuoppaa?🤣

Vierailija
34/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No senkus alat ravata siellä terapiassa niinku kaikki sinunlaiset ãmmãt nykyään. Omalla rahalla. 

Onko viha äitsykkää kohtaan? Pitää vttuilla tuntemattomille naisille sen takia. Onko sinusta tervettä. 

Vierailija
35/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien kutomista ja lukemista harrastavat vanhatpiiat on jaksaneet kaivaa 1,5 kuoppaa?🤣

Taisi olla pojan kirjoittama viesti. Sellaisen niin kuin sinä. Tehän voisitte nuzzia toinen toistanne toistenne aukkoihin ja hypätä sitten sinne kuoppaan. Multaa päälle.

Vierailija
36/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs musiikki? Voitko nauttia ja elää kaikenlaisia tunteita musiikin kautta? Minulla on valtavat traumat ja haavat ja olen nykyään ihan seko kaikenlaisen musiikin kanssa - kuuntelen vaikka mitä ja suomalaisista lauluista sanoja. Minä inhoan sitä että hyökätään halaamaan eikä sanota kunnolla kädestä päivää, jolloin saa myös tuntuman siihen minkälaisen ihmisen kanssa on tekemisissä. Mitä tulee omaan partneriin haluan läheisyyttä. Jos emme osaa sitä niin se on sitten oppimisen paikka - ehkäpä kummallekin!

Vierailija
37/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...vaikka se en tavallaan ole 'minä'."

Jotkut hoidettavat arvostavat kosketusta tästä huolimatta. Toisille se on juuri tämän vuoksi merkityksetöntä.

Vierailija
38/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm... en myöskään itse koe fyysistä läheisyyttä mitenkään luontevaksi vaikka sitä kaipaan. Se vaatii harjoittelua tällaiselta ikisinkulta :D En oo traumatisoitunut mistään. Meen ihan lukkoon jos vaikka mies tulee baarissa viereen (silloin harvoin kun viihteellä käyn) ja ottaa fyysistä kontaktia (sellaista hyvän maun). Samaan aikaan tuntuu hyvältä ja janoan sitä lisää mutta samaan aikaan oon pakokauhussa pään sisällä 😅 Tulee hankalat ajat jos joskus löydän oman miehen ja pitää päästää toinen oikeasti lähelle. N

Vierailija
39/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla todella ole parempaa tekemistä kuin ilkeillä samassa ketjussa eri tavoin (kaikki ketjun trollaukset ovat selvästi saman tollon tekemiä)? Et ole edes taitava. Mutta kai se yksinäisyyden voittaa. (Ja halausten - ja kaiken kosketuksen - puutteen) Voi kyynel sentään.

Vierailija
40/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jotenkin traumatisoitunut.

Kyllä. Selvästi. Sulle on tapahtunut jotain pahaa tai olet nähnyt jotain pahaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi