Oletko alkanut vihaamaan ihmisiä?
Kyllä olen. Olin ennen kiva ja seurallinen. Sain osakseni piikittelyä ja vinoilua paljon. Olen varovainen ihmisten kanssa. Valmiiksi jo pelottaa, kun joutuu olemaan ihmisten kanssa tekemisissä. Ihan tutut ja tuntemattomat harrastavat tällaista. Ihan esim. työhaastattelua, jonkun kurssin vetäjä, anoppi, siskoni jne. Onko muilla kokemuksia ihmisten ilkeilyistä? Olen kiltti ja kiva ihminen, en halua kehua itseäni, mutta en ymmärrä tällaista. Ilmoittauduin yhdellekin mielenkiintoiselle kurssille vapaa-aikana. Kurssinvetäjä alkoi heti ensi näkemältä kommentoimaan ilkeästi. Meni maku koko kurssista.
Kommentit (22)
En, vaikka joidenkin mielestä varmasti aihetta olisi kokemusteni jälkeen. En vain todellakaan jaksa vihata ketään enkä halua maailmaan lisää vihaa, vaan rauhaa ja rakkautta.
Olet liian herkkä ja suutut jokaisesta ei-positiivisesta eleestä tai kommentista. Pitää oppia kestämään, ettei jokainen vastaantulija ole herrasmies. Vaihtoehtoisesti, sinussa on jotain, joka ärsyttää monia, esim. puhetyyli tai tiedostamaton käyttäytyminen.