Humalainen nainen kouri munia yökerhossa
Kommentit (100)
Jep. Hiplasi vai kouri kovakouraisesti.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on visuaalinen olento. Olitko laittanut niin niukat housut jalkaan että nainen ei voinut vastustaa kiusausta pullotuksen nähdessään.
Totta, naiset on visuaalisia. Harvalla tosin on sellainen habitus ja ulkonäkö että pullotus ja mies olisi vastustamaton, jos olisi kysyisin luvan enkä tekisi mitään luvatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On puristeltu munista, perseestä, otettu päästä kiinni ja työnnetty rintojen väliin ja ehkä pahin oli kun yökerhossa kävelin ohi niin nainen otti päästä kiinni ja suuteli väkisin. Tämä on sitä parempaa seksuaalista ahdistelua.
Et ole näemmä laittanut vastaan tai sitten kyseessä oli joku Puff Momma :D. Silloin se ei ole ahdistelua, jos annat sen tapahtua ja et sano lopeta tms. Mies on fyysisesti vahvempi kuin nainen ja pystyy kyllä sanomaan ei ja siirtymään pois tilanteesta.
Kuinka laitat vastaan kun tilanne tulee yllättäen? Ei taida olla omakohtaista kokemusta kun et ymmärrä kuinka nopeasti tilanne menee. En minä noista traumoja saanut mutta kyllähän se ärsyttää kun ilman suostumusta käydään pä
"Kili, kili" tehdään vaan vuohen tai kilin kasseille, ei miehen ellet ole pukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää oikeasti kun nainen vähän koskettelee. Kuhan nyt vain uhriutuvat samasta mistä naisetkin mutta kaikki me tiedämme että oikeasti miehet tykkää kun niitä kourii
Joo, jos ne kerjää hierontaa ja kourintaa. Mutta tähänkin mies voi itse vaikuttaa: näyttää mitä haluaa tai sanoa ei. Tai sitten jokaisen naisen, joka haluaa kouraista miestä kannattaa kantaa sopimuspohjaa mukanaan yökerhossa ja pyytää nimi alle ja kysyä suostumusta kuohintaan, ennen kuin nainen omatoimisesti suorittaa kouraisun. Kai tässä on kyse suostumuksesta, lukekaa uutta seksuaali -rikoslakia.
Tuskin kovin moni suostuu vapaaehtoisesti kuohintaan.
Älkää valittako, tehkää rikosilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää oikeasti kun nainen vähän koskettelee. Kuhan nyt vain uhriutuvat samasta mistä naisetkin mutta kaikki me tiedämme että oikeasti miehet tykkää kun niitä kourii
Joo, jos ne kerjää hierontaa ja kourintaa. Mutta tähänkin mies voi itse vaikuttaa: näyttää mitä haluaa tai sanoa ei. Tai sitten jokaisen naisen, joka haluaa kouraista miestä kannattaa kantaa sopimuspohjaa mukanaan yökerhossa ja pyytää nimi alle ja kysyä suostumusta kuohintaan, ennen kuin nainen omatoimisesti suorittaa kouraisun. Kai tässä on kyse suostumuksesta, lukekaa uutta seksuaali -rikoslakia.
Tuskin kovin moni suostuu vapaaehtoisesti kuohintaan.
Oli pakko luoda kommentille shokkiarvoa ;). Niin, tuskin..eipä miehestä olisi sitten enää mitään jäljelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä raavaat miehet valittaa ja juoruaa kuin akat. Y-kromosomi tekee kuolemaa kyllä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On puristeltu munista, perseestä, otettu päästä kiinni ja työnnetty rintojen väliin ja ehkä pahin oli kun yökerhossa kävelin ohi niin nainen otti päästä kiinni ja suuteli väkisin. Tämä on sitä parempaa seksuaalista ahdistelua.
Et ole näemmä laittanut vastaan tai sitten kyseessä oli joku Puff Momma :D. Silloin se ei ole ahdistelua, jos annat sen tapahtua ja et sano lopeta tms. Mies on fyysisesti vahvempi kuin nainen ja pystyy kyllä sanomaan ei ja siirtymään pois tilanteesta.
Kuinka laitat vastaan kun tilanne tulee yllättäen? Ei taida olla omakohtaista kokemusta kun et ymmärrä kuinka nopeasti tilanne menee. En minä noista traumoja saanut mutta kyllähän
"Kili, kili" tehdään vaan vuohen tai kilin kasseille, ei miehen ellet ole pukki.
Vierailija kirjoitti:
Olin 14-15-vuotias kun tämä alkoi. Ensimmäisen kerran munia luvatta kouri 60+ mummo laivalla. Sen jälkeen ovat vanhemmat naiset ja gay-miehet käyneet pakettiin kiinni säännöllisin väliajoin.
Eli olet ollut Diddyn Freak offeissa?
Vierailija kirjoitti:
Tanssin yökerhossa joskus yhden nätin 19 v naisen kanssa niin se otti perseestäni kiinni ja suuteli minua ja piteli kovaa kiinni. Näin heti että sitä panettaa ja pian se kysyi lähdenkö sen luokse. Taxissa kaluni seisoi kivikovana ja naisen käsi oli reidelläni. Olin sen luona kaksi yötä ensin ja käytiin välillä hakee lisää juotavaa kaupasta ja se oli kiimainen se tyttö. Pantiin 7 kertaa kahden päivän aikana.
Ihanan romanttinen tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä raavaat miehet valittaa ja juoruaa kuin akat. Y-kromosomi tekee kuolemaa kyllä..
Kyllä mies saa valittaa eikä valittaminen ole mitään 'akkamaista'. Kommenttisi on sekä nais- että miesvihaa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies saa valittaa eikä valittaminen ole mitään 'akkamaista'. Kommenttisi on sekä nais- että miesvihaa samaan aikaan.
Naiset valittaa ja juoruaa, ei tosi mies. Mies fiksaa probleeminsa ja jättää valittelut naisile. Lähinnä pointtina on tuoda esille, kuinka miehet eivät ole enää miehiä, vaan haluavat kulkea hame päällä ja tamponi -taskussa. Nykyäänhän on miehillekin on oma tampooninsa, etteivät pahoita mieltä kaupan hyllyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, ehkä on hyvä tuoda etelän maista enemmän testosteronia omaavia miehiä, nämä naiselliset miehet etovat itseä #hetoo-liikkeineen ja kitinöineen.
Vierailija kirjoitti:
Jos omiaan niin ei se kyllä sit ihan nainen ollut
Se oli mies joka oli identifioitunut naiseksi ja jonka sl er ba sattui syhymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos omiaan niin ei se kyllä sit ihan nainen ollut
Se oli mies joka oli identifioitunut naiseksi ja jonka sl er ba sattui syhymään.
Kohta alkaa miesten kitinä oikeudesta identifioitua naiseksi..mikähän se sitten on: herian? Voi luoja :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään miehet ovat niin ladyja, että jos nainen tekee aloitteen, siitä tehdään rikosilmoitus..kuitenkin heppi pystyssä katsovat kotona wc-paperin kanssa aikuisviihdettä ja huutavat naisvihansa Ylilaudalle. Mikä tätä maailmaa vaivaa nykyään..? 9/10stä miehestä vaan nauttisi.
Miehet eivät pidä humalaisten naisten kourimisesta. Yleensä nämä ovat tatuoituja, tupakoivia pubiruusuja. Yök. 🤮
Mä olen kyllä tatuoitu, mutta en tupakoiva enkä pubiruusu. Lapsellista taas yleistää tatuoidut tähän. Mä tiedän pubiruusuja jotka ei ole tatuoituja, ainakaan niin, että ne tatuoinnit näkyisi. Osa toki sitä ikäluokkaa, että ei heillä ole tatuointeja.
Tatuoidut naiset on kuin hylättyjä taloja - pinta täynnä töhryjä, helppo päästä sisälle, mutta turvallisuutta kannattaa noudattaa kun olet sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään miehet ovat niin ladyja, että jos nainen tekee aloitteen, siitä tehdään rikosilmoitus..kuitenkin heppi pystyssä katsovat kotona wc-paperin kanssa aikuisviihdettä ja huutavat naisvihansa Ylilaudalle. Mikä tätä maailmaa vaivaa nykyään..? 9/10stä miehestä vaan nauttisi.
Miehet eivät pidä humalaisten naisten kourimisesta. Yleensä nämä ovat tatuoituja, tupakoivia pubiruusuja. Yök. 🤮
Mä olen kyllä tatuoitu, mutta en tupakoiva enkä pubiruusu. Lapsellista taas yleistää tatuoidut tähän. Mä tiedän pubiruusuja jotka ei ole tatuoituja, ainakaan niin, että ne tatuoinnit näkyisi. Osa toki sitä ikäluokkaa, että ei heillä ole tatuointeja.
Tatuointeja on nykyään tosi vanhoilla naisilla ihan 60+ pubiruusuilla kaikkein yleisimmin. Nuoret naiset ovat fiksuja eivätkä ota tatuointeja.
Mitä täällä nyt taas naisten tatuoinnit näin närästää? Miehet saa ihan vapaasti ottaa tatuointeja kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä nyt taas naisten tatuoinnit näin närästää? Miehet saa ihan vapaasti ottaa tatuointeja kuitenkin?
Ei ne kovin montaa miestäkään oikeasti komista. Kaikkein vähiten mitkään kaulalta naamalle hiippailevat tai naamatatuoinnit
t. mies
Itsehän sinä tuossa miehenä vähättelet miesten kokemaa häirintää. Ei ole naisten vika jos miehet vähättelevät sitä itse.