Humalainen nainen kouri munia yökerhossa
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Ei kai jos tykkäät siitä.
En tykänny oon kihloissa
Mulle kävi kerran baarissa silleen et yks mimmi antoi handjobin salaa pöydän alta. Olin kyl kihloissa silloin, mut ilmeisesti meteli oli niin kova ettei tää mimmi kuullut.
M44
Annoit ilmeisesti suostumuksen, sillä ei nainen saa vetoketjua auki, ellet anna hänen aukaista sitä eli täten anna suostumusta. Tai sit tämä on prank-viesti.
On puristeltu munista, perseestä, otettu päästä kiinni ja työnnetty rintojen väliin ja ehkä pahin oli kun yökerhossa kävelin ohi niin nainen otti päästä kiinni ja suuteli väkisin. Tämä on sitä parempaa seksuaalista ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo on aika yleistä, mutta toki miehet ei saa siitä kunniasta kieltäytyä, saati tehdä rikosilmoitusta.
Mikä estää?
Vierailija kirjoitti:
Minua on kourittu myös, kun mainitsin asiasta sain kuulla olevani homo, näin Suomessa.
Minuakin kutsuttiin homoksi, kun en lähtenyt naisen mukaan ravintolasta. Ei auttanut vaikka näytin nimetöntäni jossa on sormus. M
Vierailija kirjoitti:
On puristeltu munista, perseestä, otettu päästä kiinni ja työnnetty rintojen väliin ja ehkä pahin oli kun yökerhossa kävelin ohi niin nainen otti päästä kiinni ja suuteli väkisin. Tämä on sitä parempaa seksuaalista ahdistelua.
Ei oo mitenkään parempaa. Ei tuollainen ole hyväksyttävää käytöstä keltään, sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella parempaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos omiaan niin ei se kyllä sit ihan nainen ollut
Jollain miehilläkin on munat.
Minua taas tarttui yhteissaunassa tuttu rouva selkääni pestessään takaapäin "pähkinöihini" ja johdatteli minut taitavasti onnen huumaan. Aaah!
Vierailija kirjoitti:
Et ole näemmä laittanut vastaan tai sitten kyseessä oli joku Puff Momma :D. Silloin se ei ole ahdistelua, jos annat sen tapahtua ja et sano lopeta tms. Mies on fyysisesti vahvempi kuin nainen ja pystyy kyllä sanomaan ei ja siirtymään pois tilanteesta.
Oliko sulla pullotus tyrkyllä? Millaiset housut päällä?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään miehet ovat niin ladyja, että jos nainen tekee aloitteen, siitä tehdään rikosilmoitus..kuitenkin heppi pystyssä katsovat kotona wc-paperin kanssa aikuisviihdettä ja huutavat naisvihansa Ylilaudalle. Mikä tätä maailmaa vaivaa nykyään..? 9/10stä miehestä vaan nauttisi.
Semmoinen raiskari siellä. Lopeta miesten raiskaaminen!
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla pullotus tyrkyllä? Millaiset housut päällä?
Niin ja ootko hyvännäköinen ja tuloinen muuten? Mikä on kriittiset mitat? t.P.Diddy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli sarkasmia. Tarkoitin lähinnä että sitä katsotaan läpi sormien.
ilmankos kananmunafarmaria naurattaa:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään miehet ovat niin ladyja, että jos nainen tekee aloitteen, siitä tehdään rikosilmoitus..kuitenkin heppi pystyssä katsovat kotona wc-paperin kanssa aikuisviihdettä ja huutavat naisvihansa Ylilaudalle. Mikä tätä maailmaa vaivaa nykyään..? 9/10stä miehestä vaan nauttisi.
Semmoinen raiskari siellä. Lopeta miesten raiskaaminen!
Koskaan en ole tehnyt mitään kelleen vasten tahtoa ja en ole raiskannut miehiä tai ketään muutakaan. t.P.Diddy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka katsoo läpi sormien? Sinäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse, eikä tuntemani nainen ole tehnyt rikosilmoitusta seksuaalisesta häirinnästä, vaikka olemme kokeneet sitä lukemattomia kertoja. Tuomiot ovat niin olemattomia, ettei prosessi ole vaivan väärti. Miehet pääsevät myös kuin koira veräjästä.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Ei kai jos tykkäät siitä.
En tykänny oon kihloissa
Ei siltä näyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole näemmä laittanut vastaan tai sitten kyseessä oli joku Puff Momma :D. Silloin se ei ole ahdistelua, jos annat sen tapahtua ja et sano lopeta tms. Mies on fyysisesti vahvempi kuin nainen ja pystyy kyllä sanomaan ei ja siirtymään pois tilanteesta.
Kuinka laitat vastaan kun tilanne tulee yllättäen? Ei taida olla omakohtaista kokemusta kun et ymmärrä kuinka nopeasti tilanne menee. En minä noista traumoja saanut mutta kyllähän se ärsyttää kun ilman suostumusta käydään päälle.
Olit varmaan otettu siitä että vielä kelpaat naisten kourittavaksi.