Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Humalainen nainen kouri munia yökerhossa

Vierailija
05.11.2024 |

Eikö tää oo sitä seksuaali ahistelua vai?? 

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köbiksessä aikoinaan otti nätti nainen baaririskillä ihan tuosta vaan suuhunsa. Ei siitä kukaan mitään draamaa kehittänyt. Ei tosin minulta.

Vierailija
62/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuo on aika yleistä, mutta toki miehet ei saa siitä kunniasta kieltäytyä, saati tehdä rikosilmoitusta.

Jos naiset tekisit joka kerta rikosilmoituksen kun heihin kajotaan kaatuisi ilmoitus sivustot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään miehet ovat niin ladyja, että jos nainen tekee aloitteen, siitä tehdään rikosilmoitus..kuitenkin heppi pystyssä katsovat kotona wc-paperin kanssa aikuisviihdettä ja huutavat naisvihansa Ylilaudalle. Mikä tätä maailmaa vaivaa nykyään..? 9/10stä miehestä vaan nauttisi.

Miehet eivät pidä humalaisten naisten kourimisesta. Yleensä nämä ovat tatuoituja, tupakoivia pubiruusuja. Yök. 🤮

Naiset eivät pidä humalaisten miesten kourimisesta, yleensä nämä ovat mahakkaita + 40 daddy norsunsynnyttäjiä. Yök.

Vierailija
64/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiimanen nainen...natsaisipa minunkin kohilleni....

Se on vähän eri asia olla joku inceli joka ei saa koskaan p i l l u a, kuin parisuhteessa oleva hyvännäköinen jota rumemmat naiset tulee lähentelemään

Vierailija
65/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On puristeltu munista, perseestä, otettu päästä kiinni ja työnnetty rintojen väliin ja ehkä pahin oli kun yökerhossa kävelin ohi niin nainen otti päästä kiinni ja suuteli väkisin. Tämä on sitä parempaa seksuaalista ahdistelua.

Et ole näemmä laittanut vastaan tai sitten kyseessä oli joku Puff Momma :D. Silloin se ei ole ahdistelua, jos annat sen tapahtua ja et sano lopeta tms. Mies on fyysisesti vahvempi kuin nainen ja pystyy kyllä sanomaan ei ja siirtymään pois tilanteesta.

Kuinka laitat vastaan kun tilanne tulee yllättäen? Ei taida olla omakohtaista kokemusta kun et ymmärrä kuinka nopeasti tilanne menee. En minä noista traumoja saanut mutta kyllähän se ärsyttää kun ilman suostumusta käydään päälle.

Sano ei tai liiku kauemmas ahdistelijasta ::::DDD. Ei voi olla noin vaikeaa. Tuskin nyt housuja ehti ottamaan pois ja laittamaan ana*litappia.

Myös avainten kilistely on tunnettu kikka. Muistakaa miehet kiistää avaimia kun vieras nainen käy munille.

Vierailija
66/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin yökerhossa joskus yhden nätin 19 v naisen kanssa niin se otti perseestäni kiinni ja suuteli minua ja piteli kovaa kiinni. Näin heti että sitä panettaa ja pian se kysyi lähdenkö sen luokse. Taxissa kaluni seisoi kivikovana ja naisen käsi oli reidelläni. Olin sen luona kaksi yötä ensin ja käytiin välillä hakee lisää juotavaa kaupasta ja  se oli kiimainen se tyttö. Pantiin 7 kertaa kahden päivän aikana.

Vierailija
67/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massiivista femimutkuttelua hehe.

Vierailija
68/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on kourittu myös, kun mainitsin asiasta sain kuulla olevani homo, näin Suomessa. 

Tosiaan aika pysäyttävää, kun joku tuntematon nainen päättää, että paras tapa esittäytyä on käydä suoraan muniin kiinni ja rutistaa kunnolla..

Vierailija
69/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On puristeltu munista, perseestä, otettu päästä kiinni ja työnnetty rintojen väliin ja ehkä pahin oli kun yökerhossa kävelin ohi niin nainen otti päästä kiinni ja suuteli väkisin. Tämä on sitä parempaa seksuaalista ahdistelua.

Millä perusteella parempaa? 

Sen tekee nainen. Kun mies on uhri tämmöisissä asioissa niin ne on vain yksittäistapauksia eikä niistä tarvi edes keskustella ja jos mies puhuukin niin se vähätellään ja hiljennetään hyvin nopeasti.

Sukupuolet kun kääntää toisinpäin niin on Hesarin koko sivun kampanjoita missä tuomitaan ihan kaikki miehet raiskareiksi...

-eri

Tehkää hyvät miehet rikosilmoitus jos teitä ahdistellaan, ei se asia muuten etene mihinkään! Turha itkeä jossain va

Ei minua kiinnosta noin vähästä. Eikä se kyllä etenisikään mihinkään. Haluan vain tuoda ilmi tämän kaksinaismoralismin

Vierailija
70/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole näemmä laittanut vastaan tai sitten kyseessä oli joku Puff Momma :D. Silloin se ei ole ahdistelua, jos annat sen tapahtua ja et sano lopeta tms. Mies on fyysisesti vahvempi kuin nainen ja pystyy kyllä sanomaan ei ja siirtymään pois tilanteesta.

Kuinka laitat vastaan kun tilanne tulee yllättäen? Ei taida olla omakohtaista kokemusta kun et ymmärrä kuinka nopeasti tilanne menee. En minä noista traumoja saanut mutta kyllähän se ärsyttää kun ilman suostumusta käydään pä

Avaintenko kilistely karkottaa kuohijan? Heh ei.."kili, kili" on enemminkin kutsu käydä kilisteleen palleja. Tosin vuohen/kilin :D.

Vierailija
71/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään miehet ovat niin ladyja, että jos nainen tekee aloitteen, siitä tehdään rikosilmoitus..kuitenkin heppi pystyssä katsovat kotona wc-paperin kanssa aikuisviihdettä ja huutavat naisvihansa Ylilaudalle. Mikä tätä maailmaa vaivaa nykyään..? 9/10stä miehestä vaan nauttisi.

Miehet eivät pidä humalaisten naisten kourimisesta. Yleensä nämä ovat tatuoituja, tupakoivia pubiruusuja. Yök. 🤮

Naiset eivät pidä humalaisten miesten kourimisesta, yleensä nämä ovat mahakkaita + 40 daddy norsunsynnyttäjiä. Yök.

Mikä ihme on norsunsynnyttäjä?

Vierailija
72/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miesten pitää itse avata suunsa häirinnästä ja tehdä rikosilmoitus. Ei naiset voi sitä teidän puolestanne tehdä.

Vierailija
73/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella parempaa? 

Sen tekee nainen. Kun mies on uhri tämmöisissä asioissa niin ne on vain yksittäistapauksia eikä niistä tarvi edes keskustella ja jos mies puhuukin niin se vähätellään ja hiljennetään hyvin nopeasti.

Sukupuolet kun kääntää toisinpäin niin on Hesarin koko sivun kampanjoita missä tuomitaan ihan kaikki miehet raiskareiksi...

-eri

Tehkää hyvät miehet rikosilmoitus jos teitä ahdistellaan, ei se as

Kaksinaismoralismi on tämä: miehet poraa täällä hetoo -liikettä, vaikka usein ovat se, jotka ahdistelevat seksuaalisesti naisia. Tämä on ihan tilastollinen fakta, tässä kerjätään vaan huomiota, jota he eivät usein saa. Nainen harvemmin kouraisee miestä luvatta, mutta toisinpäin kyllä. Eiköhän sukupuolesta riippumaton viesti ole se: ei toisesta ihmisestä saa ottaa kiinni ilman lupaa. Jos kaksi ihmistä haluaa, tekevät sitten mitä tekevät. Miksi tämä pitää vääntää rautalangasta..itsestäänselvää.

Vierailija
74/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme on norsunsynnyttäjä?

Ihan uusi lempisana, hehee ja niin accurate..maha miehisten tavaroiden päällä ja mitkäs sieltä kaljamahan alta pilkistää: norsun kärsä ja korvat ===DDDD.

Vierailija
75/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä tatuoitu, mutta en tupakoiva enkä pubiruusu. Lapsellista taas yleistää tatuoidut tähän. Mä tiedän pubiruusuja jotka ei ole tatuoituja, ainakaan niin, että ne tatuoinnit näkyisi. Osa toki sitä ikäluokkaa, että ei heillä ole tatuointeja.

Vierailija
76/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14-15-vuotias kun tämä alkoi. Ensimmäisen kerran munia luvatta kouri 60+ mummo laivalla. Sen jälkeen ovat vanhemmat naiset ja gay-miehet käyneet pakettiin kiinni säännöllisin väliajoin.

Vierailija
77/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssin yökerhossa joskus yhden nätin 19 v naisen kanssa niin se otti perseestäni kiinni ja suuteli minua ja piteli kovaa kiinni. Näin heti että sitä panettaa ja pian se kysyi lähdenkö sen luokse. Taxissa kaluni seisoi kivikovana ja naisen käsi oli reidelläni. Olin sen luona kaksi yötä ensin ja käytiin välillä hakee lisää juotavaa kaupasta ja  se oli kiimainen se tyttö. Pantiin 7 kertaa kahden päivän aikana.

Miksi tämä kommentti on täällä? Ei tuo ole seksuaalista häirintää, vaan kaksi aikuisia ihmistä tekevät mitä haluavat. Tämä ei ole mikään tarinaketju.

Vierailija
78/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on visuaalinen olento. Olitko laittanut niin niukat housut jalkaan että nainen ei voinut vastustaa kiusausta pullotuksen nähdessään.

Vierailija
79/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on kourittu myös, kun mainitsin asiasta sain kuulla olevani homo, näin Suomessa. 

Minuakin kutsuttiin homoksi, kun en lähtenyt naisen mukaan ravintolasta. Ei auttanut vaikka näytin nimetöntäni jossa on sormus. M

Miehillä on tapana huoritella naisia, jotka eivät ole kiinnostuneet.

Miten se tähän liittyy?

Että kyse on samasta ilmiöstä, kuin tuo homottelu. 

Vierailija
80/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miesten pitää itse avata suunsa häirinnästä ja tehdä rikosilmoitus. Ei naiset voi sitä teidän puolestanne tehdä.

Miehet on nykyään niin feminiinisiä, että naisten pitää tehdä niiden puolesta rikosilmoitus, jos nainen häiritsee heitä seksuaalisesti.