Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämässä ei ole tarkoitus etsiä onnellisuutta vaan mielenrauhaa ja ymmärrystä

Vierailija
05.11.2024 |

Mä oon itse tätä mieltä. Sä et pysty kokoajan olemaan onnellinen tai iloinen, se on ihan mahdotonta. Mutta sä pystyt elämään kokoajan mielenrauhan ja ymmärryksen kautta. 

Sä voit kokea onnellisuutta ja olla iloinen, mutta sen hakeminen jatkuvaksi jatkumoksi omaan elämään on mahdoton tehtävä. 

Joskus mä itse ajattelin niin että henkisen matkan tarkoitus on kasvaa siihen onnellisuuteen, mutta ei se mene niin. Siinä kasvaa ymmärrykseen ja rakkauteen, mielenrauhaan

Älä jahtaa haamua, vaan ymmärrä miksi asioita tapahtuu ja koita nähä kaikki niin että ne tapahtuu isomman tarkoituksen kautta. 

Sä kasvat tasapainoon oman pimeyden ja valon kanssa. Sä oot siinä keskellä ihmettelemässä 

Sä et voi kieltää ja vältellä tätä pimeyttä koska ilman sitä ei ole toista puolta olemassa. 

Me mennään ihmiskuntanakin vikaan siinä että me ajatellaan helppouden tuovan meille onnen, vaikka oikeasti se tuo meille surun ja vetää meidän tarkoituksen kokonaan pois. 

Aina sieltä mistä aita on matalin, tilataan ruuat kotiin, ajellaan jollain skuuteilla, ollaan vaan kotona lämpimissä aluskerrastoissa ja juodaan jotain lämmintä kaakaota vaahtokarkkien kanssa. Ei se tuo onnea eikä mitään muutakaan. Se tuo onnen että ENSIN RÄMPII ULKONA KAATOSATEESSA ja SEN JÄLKEEN juo sen lämpimän kaakaon. Tasapaino :)

<3

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme erilaisia, minulle se mielenrauha ja ymmärrys on onnellisuutta. Ei se tarkoita sitä että pitää koko ajan hymyillä, ei se vakavuus minun onnellisuuttani poista. Onnellisuus on sisäistä, se on myös sitä että kykenee käsittelemään asiat jotta saa taas sitä hyvää oloa. Ei mitään feikkiä.

Vierailija
2/6 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä saa "rämpiä" tarpeeksi. Vapaa-ajalla en halua olla masokisti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis se onnelisuus ihan kivaa. Terveisin vakavasti masentunut

Vierailija
4/6 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on löytää Jeesus ja elää hänen turvassaan. Tämä jos mikä tuo mielenrauhan! Jeesus on tie, totuus ja elämä, aamen.

Vierailija
5/6 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän tarkoitus on löytää Jeesus ja elää hänen turvassaan. Tämä jos mikä tuo mielenrauhan! Jeesus on tie, totuus ja elämä, aamen.

Eli siis totuus joka on myös rehellisyyttä ja aitoutta kuten hyvyyttäkin.

6/6 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on painaa nappia! 😎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä