Olen jättänyt Telialle kome yhteydeottopyyntöä. Yhtäkään yhteydeottoe ei ole tullut.
Sanovat soittavansa seuraavana arkipäivänä. Eivät tarvitse näköjään asiakkaita. Olisin ehkä vaihtanut operaattoria.
Kommentit (8)
Niillä on isot Yyteet päättyneet juuri. Odottavat madonlukuja esimiehiltään. Ei siinä tule ensimmäisenä asiakkaat mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Telialla on erittäin huono asiakaspalvelu.
Miksi valehtelet?
Tiesittekö että kaikki prepaid asiakkaat eivät ole roistoja. Joukossa myös kilttejä pienituloisia perheenisiä ja äitejä.
Ottakaa prepaideja jatkossakin. Tv Telian osakkeenomistaja.
Vaihdoin Telian liittymän Elisalle, kun laskussa selkeä virhe ja sitä ei saanut korjattua ei sitten millään. Soittopyyntöihin ja sähköposteihin ei vastattu ekä liittymän myyneessä liikkeessä tietenkään osattu ottaa asiaan mitään kantaa. Kun sitten vaihdoin Elisalle, niin jopas Telialta soitettiin ja tarjottiin entistä halvempaa liittymää, mutta laskutuksen virhettä ei koskaan saatu kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Ja ryöstävät prepaid poloiset!
Yhtenäistivät kuulemma hinnoittelua niin tuplasivat prepaid-asiakkaitten puheluhinnat.
siis kaksinkertaistivat ja jopa kilpailevien operaattorienkin hintoihin verrattuna.
Tyhminäkö ne pitää omia asiakkaitaan ja tyhmiä ovatkin elleivät vaihda toisen operaattorin prepaid-liittymään.
Telialla on erittäin huono asiakaspalvelu.