Onko sinullakin hieno laukku mutta halvat kengät
Kommentit (13)
Ei vaan halpa laukki ja halvat kengät.
En ole koskaan ollut kiinnostunut kalliista laukuista. Vaan tavallinen käy.
Kengät sen sijaan olisi hyvä olla laadukkaat, välillä maksaa enemmän välillä vähemmän.
N41
Kenkiin mä enemmän panostan rahallisesti muttei se laukkukaan ihan halvin mahdollinen ole.
Kympin reppu ja kuudenkympin kengät.
Ei. Tyyriit kengät kyllä koska liikun paljon luonnossa mutta laukkua en tartte mihinkään.
Minulla on sopivat kengät ja niitä on vaikea löytää kun jalan malli on sellainen, että 9.5/10 kengästä repii jalat riekaleiksi. Oikea jalka kyllä sopii moniin kenkiin, mutta vasen ei.
Euron laukku kirpparilta (joku Jane Shilton, en tiedä onko hyvä vai huono merkki) ja satasen kengät ostettu uutena, alesta tosin.
Sekä laukku että kengät on jostain alesta ostettu. Aika halvat taisi olla. Mun mielestä hienot. Enhän muuten olisi ostanutkaan. Kallis ja hieno ei mun mielestä oo synonyymejä. Halpakin voi olla hieno, ja toisaalta kallis ruma.
Panostan laadukkaisiin kenkiin, ja myös laukkuihin, mutta se ei tarkoita mitään luksusmerkkien haalimista, vaan nahkaisia ajattomia valintoja.
Minulle kengät ja laukku (ja takki) on ne vaatetuksen osat, joilla voi vaikuttaa huoliteltuun ulkoasuun eniten.
En osta koskaan mitään keinonahkatuotteita.
Hintaa enemmän on väliä materiaalilla ja laadulla, eli pitää olla hyvin leikattua ja ommeltua nahkaa. 100-300 € haarukasta löytyy hyviä vaihtoehtoja niin kengistä kuin laukuista. Parasta tosin on bongata näitä kirpparilta pikkurahalla. Esim. Coachin nahkainen vintage shopper 30€.
Päinvastoin. Parinkympin reppu ja parinsadan kengät.