Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo moka: Askon mainoksessa Ikean päiväpeitto

Vierailija
19.02.2007 |

Stailauksessa tullut " pieni" kömmähdys.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

BUHAHAHAH!

Vierailija
2/20 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Taisi olla virolainen mainostoimisto joka ideat kehitteli...

" Viime vuonna Mazdan maahantuoja Inchcape Motors Finland sekoitti automainonnan seisovaa vettä: se palkkasi tylsästä mielikuvasta kärsineen Mazdan mainosmaakareiksi virolaisen mainostoimiston Viron Rapp Collinsin. Virolaisten provokatiiviset mainokset saivat paljon huomiota.

" Koeaja Nissan Primera ennen juhannusta" , kuului Mazda 6:n mainos viime kesänä. Seuraavaksi Madzan mainos kysyi Hesarin etusivulla, onko Toyota Avensis luokkansa myydyin vai seksikkäin. Kolmas provokaatio kohdistui Mersuun: " Mersu sai turvallistestissä viisi tähteä - Madza 6." "

HEH!!!!

(lainattu Talouselämä-lehdestä)

Minulle on jäänyt mieleen se Mazdan mainos, jossa he kertovat miten Opel on paras saksalainen auto, mutta unohtavat kertoa että kokonaiskilpailussa vasta 10. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulle on jäänyt mieleen se Mazdan mainos, jossa he kertovat miten Opel on paras saksalainen auto, mutta unohtavat kertoa että kokonaiskilpailussa vasta 10. :)

Siis että " Opel on paras saksalainen auto, he tosin unohtivat kertoa että koko testissä vasta sijalla 10."

Vierailija
4/20 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta automainokset eivät kiinnostakaan. KOmmentoisin vaan päiväpeiteasiaa, itse ostin juuri Askosta tummanruskean tikatun peitteen, samanlaisia on ikeassa ja monessa muussa kaupassa. Sitäkö tarkoitit?

Vierailija
5/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nyt sentään Ikea ihan uutta mullistavaa päiväpeittoa on keksinyt. Kaikkihan Ikea muutenkin matkii.

Vierailija
6/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin etusivulla oli kerran sivun kokoinen mainos, jossa oli tyylikkään Mazdan kuva. Tekstissä luki: Saako olla uusi Toyota Avensis.

:D

Vierailija
7/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
8/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tyypillistä, joka kadun tallaajalle suunnattua.

Joten uskon vitosta, vaikka en ihan kunnolla kyseistä etusivua muista.

Mutta sinulle 4 tiedoksi, aika tarkaan näitä etusivunmainoksia vielä Matzdan mainososastolla, reprossa ja Hesarissa zoomaillaan.

Näin se taas tuli todettua, kaikki mainokset eivät aina kaikille avaudu!

Vierailija
9/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just

Vierailija
10/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla...

Siis Toyota Avensis on tällä hetkellä se ostettu standardiauto, joka kuitenkin on suht tyylikkäänä pidetty jne jne.

Uusi Mazda tulee (mainoksen mielestä) syrjäyttämään Toyotan, eli Mazdasta tulee se uusi Toyota Avensis.

Ei tuommoisia " vahinkoja" pääse läpi, ei millään. Joku päiväpeitto on eri juttu, jos edes on Ikean.

Vierailija
11/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin ei ole taaskaan parempaa tekemistä kuin kirjoitella provovastauksia. :)

4

Vierailija
12/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosen kaltaiset jäävät sitä yhtä mainosta muistelemaan ja vatvomaan.

Go Mazda go!

Vierailija
13/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku superpoisto,joten olikohan tuo jotain 1.50e/metri. Päälystin yhden takkahuoneen tuolin sillä.

Parin viikon päästä kaverini ihasteli Iskun tuolia jonka olin ostanut ja minä olin aika Häh,koska en ollut ostanut mitään,kunnes selvisi et luuli tätä päälystämääni tuolia uudeksi Iskun tuoliksi,koska siellä oli täsmälleen tällä kankaalla olevaa tuolia.

Kävin sit myöhemmin muusta syystä Iskussa ja huomasin siellä noita tuoleja,ei ne olleet yhtään tietty minun tuolin näköisiä ja vain istuinosa oli samanlaista kangasta,mut kaverilla olikin jäänyt tuo kangas mieleen nimenomaan. Kangas oli siis aivan sama!!

Vierailija
14/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vaan paranee...

Vierailija
15/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mainonnan luennolla, jossa kyseistä mainosta ja siihen liittyvää pikku mokaa analysoitiin. Ei tämä juttu siis ihan oma keksintöni ole. Voin toki laittaa teille luennoitsijoiden yhteystiedot, niin saatte esitellä alan tietämystänne heille suoraan. :)

4

Vierailija
16/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin mainonnan luennolla, jossa kyseistä mainosta ja siihen liittyvää pikku mokaa analysoitiin. Ei tämä juttu siis ihan oma keksintöni ole. Voin toki laittaa teille luennoitsijoiden yhteystiedot, niin saatte esitellä alan tietämystänne heille suoraan. :)

4

Vierailija
17/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna Mazdan maahantuoja Inchcape Motors Finland sekoitti automainonnan seisovaa vettä: se palkkasi tylsästä mielikuvasta kärsineen Mazdan mainosmaakareiksi virolaisen mainostoimiston Viron Rapp Collinsin. Virolaisten provokatiiviset mainokset saivat paljon huomiota.

" Koeaja Nissan Primera ennen juhannusta" , kuului Mazda 6:n mainos viime kesänä. Seuraavaksi Madzan mainos kysyi Hesarin etusivulla, onko Toyota Avensis luokkansa myydyin vai seksikkäin. Kolmas provokaatio kohdistui Mersuun: " Mersu sai turvallistestissä viisi tähteä - Madza 6." [i/]

Vierailija
18/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
19/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla virolainen mainostoimisto joka ideat kehitteli...

" Viime vuonna Mazdan maahantuoja Inchcape Motors Finland sekoitti automainonnan seisovaa vettä: se palkkasi tylsästä mielikuvasta kärsineen Mazdan mainosmaakareiksi virolaisen mainostoimiston Viron Rapp Collinsin. Virolaisten provokatiiviset mainokset saivat paljon huomiota.

" Koeaja Nissan Primera ennen juhannusta" , kuului Mazda 6:n mainos viime kesänä. Seuraavaksi Madzan mainos kysyi Hesarin etusivulla, onko Toyota Avensis luokkansa myydyin vai seksikkäin. Kolmas provokaatio kohdistui Mersuun: " Mersu sai turvallistestissä viisi tähteä - Madza 6." "

HEH!!!!

(lainattu Talouselämä-lehdestä)

Vierailija
20/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan sinua kuitenkaan tunnista niin ei haittaa vaikka nolasitkin itsesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi