Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita lapsen kanssa :(

Vierailija
04.11.2024 |

Ollaan ihan solmussa nyt. Lapsi hölmöili ja on sen seurauksena kotiarestissa ja ilman kännykkää ja konetta. Nyt tuntuu suuttuneen mulle tosi paljon. Ei puhu mulle mitään eikä tule pois huoneestaan kun olen kotona. Äsken kun tulin koiran kanssa ulkoa sisälle, kuulin kun lapsi ryntäsi keittiöstä täysillä omaan huoneeseen. 

Mitä tekisit mun tilanteessa? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi toimii kuten on opetettu eli näyttää tunteitaan, äiti ihmettelee, että miksi se ei enää ole iloinen.

Vierailija
22/23 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin periksi ja peruisin rangaistuksen ja ostaisin lapselle jotain kivaa, uuden puhelimen tai pelin tai merkkihupparin lahjaksi. Lupaisin myös, että voidaan tehdä viikonloppuna jotain kivaa, vaikka mennä syömään tai mitä lapsi nyt haluaakaan. Pahoittelisin myös aiempaa tyhmää käytöstäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vanhempi ole riidoissa jos kasvattaa lastaan. On puurot ja vellit sekaisin. Riidoissa ollaan tasavertaisen aikuisen kanssa, lapsen kanssa ei olla riidoissa vaan kasvatukseen kuuluu, että tarvittaessa ollaan se aikuinen ihminen joka tarvittaessa asettaa rajat ja uskaltaa ottaa vastaan lapsen negatiivisetkin tunteet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi