Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkästä parisuhteesta eronneet, löytyikö uusi suhde vai koittiko ikuinen yksinäisyys ?

Vierailija
04.11.2024 |

Itse olen ollut 2.5 vuotta täysin yksin. Viime kesänä alkoi sellainen surullinen masennus, että taisi olla parisuhteet minun kohdaltani olla elettyä elämää. 

N.49

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 30-vuotiaana. 46-vuotiaana löytyi ihana suhde, joka on jatkunut jo vuosia aina vain parantuen. Eli aikaa se otti, mutta odotus palkittiin. 40+ ikäluokassa on paljon eronneita, joten luulisi sinullakin olevan ihan hyvät mahdollisuudet löytää suhde.

Vierailija
2/21 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista ja kaikkea hyvää elämään. Ei ole helppoa löytää hyvää tai edes siedettävää parisuhdetta. Minä löysin mukavan miehen pian eron jälkeen, mutta toden puhuen kukaan muu ei ole ottanut kontaktia, joten kyllä minullakin parisuhteilut jäisivät, jos tämä päättyisi. N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aivan samassa tilanteessa kuin sä ap. Vuosi ollut erossa. Nyt on Off ollut exän kaa joitain kk, kukaan muu ei ole huolinut

N47

Vierailija
4/21 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin ensimmäisen kerran joskus kolmenkymmenen ikävuoden tienoilla. Harkitsin alusta asti eroamista, mutta sitten olisin ollut taas yksin ja ilman kosketusta. Suhdetta edeltäneet pari vuosikymmentä menivät sillä tavalla, joten en halunnut palata siihen mahdollisesti vielä yhdeksi vuosikymmeneksi. Lopulta minut palautettiin siihen kaikesta huolimatta.

Haluaisin joskus saada tilaisuuden tutustua naiseen, joka tykkää minusta ja on hyväntuulinen ja halukas. Sellaista ei ole vielä tullut vastaan enkä ole enää varma voiko sellaista edes olla olemassa. Aktiivinen etsiminen ja loputon itsensä kehittäminen eivät ole koskaan tuottaneet tulosta.

Vierailija
5/21 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Sehän on markkinointiteknillinen asia. Kotoa harvoin kukaan tulee hakemaan. Pitää olla näkyvillä. Ja tietysti osata myydä itsensä, kun sopiva ilmaantuu eteen.

Vierailija
6/21 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni, autuus ja ihana elämä on koittanut. Rahat säästyy ja ei tarvitse keskustella miehen harrastuksista 😂💝💛Onnellinen x10000000000000

Vierailija
7/21 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 42 v. Kolme vuotta olin yksin. Näin jälkikäteen katsottuna tosi lyhyen aikaa.

Vierailija
8/21 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aivan samassa tilanteessa kuin sä ap. Vuosi ollut erossa. Nyt on Off ollut exän kaa joitain kk, kukaan muu ei ole huolinut

N47

Mutta sinä huolit miehen joka kohtelee huonosti. 

Vierailija
9/21 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi olla sinkku jos haluaa parisuhteen. Mutta sehän voi olla myös onni ja ihanuus kun saa olla vapaa. Riippuu ihmisestä.

Vierailija
10/21 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi parisuhdetta 18-20 vuotta kestäneet. Nyt en ottais miestä vaikka itse Brad Pitt kävelisi vastaan. Yksinkin on mukava olla.

Vierailija
11/21 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onni, autuus ja ihana elämä on koittanut. Rahat säästyy ja ei tarvitse keskustella miehen harrastuksista 😂💝💛Onnellinen x10000000000000

Sitä tajusi että jos haluaa nauttia lasin maitoa, ei tarvitse omistaa koko lehmää.

M52

Vierailija
12/21 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaan vuoden olin yksin. Siitä lähtien on ollut yksi "kaveri". Mulle oikein hyvä näin melkein 5-kymppisenä tällainen suhde, jossa nähdään silloin, kun se kummallekin sopii ja jossa asutaan omissa asunnoissa.

Vierailija
13/21 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v suhteen/avioliiton jälkeen olin 2v yksin lasten kanssa. Toki oli fwb suhde ilman sitoutumista.

Tuona aikana tutustuin nykyiseen mieheeni ja vuoden ystävyyden jälkeen aloimme seurustella. Kaikki tapahtui sitten parissa viikossa, tiesimme että kuuluimme yhteen.

Sama tunne yhä 28v myöhemmin

Vierailija
14/21 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kerran päässyt eroon siitä, että joutuu kuuntelemaan miehen päätöntä järjetöntä horinaa ja elämään vapaasti ilman kontrolloivaa sekopäätä ja väkivallan uhkaa niin ei tähän ole uutta haluttu. Päinvastoin, olet lopettanut ylipäätään miehille puhumisen. Poistin jopa isäni numeron puhelimesta, jos minulla on asiaa pyydän äitiäni kertomaan sille mitä sanoin.

Vierailija
15/21 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa että olisi koittanut ikuinen yksinäisyys, kun kumminkin elän vielä ja toivoakin on. Eri asia on se että, haluanko enää parisuhteen? 30 vuotta olin naimisissa ja sen jälkeen monta vuotta sinkkuna. Sitten tapasin miehen joka olisi saanut jäädä tapaamatta. Hän veti minut omilla pahoilla mt-ongelmillaan niin syvälle suohon, että sieltä pois räpiköiminen taitaa olla vieläkin kesken. Se on ainakin varma että, en enää koskaan mene seuranhakupalstoille.

Vierailija
16/21 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vielä ap:n ikäisenä uuden parisuhteen, mutta se oli toiselle pelkkää seksiä, joten en halunnut jatkaa. Neljä vuotta sen jälkeen kohtasin orastavan ihastuksen, mutta se ei ehtinyt edes alkaa, kun sairastuin. Nyt en kuvittele päätyväni enää suhteisiin, kun on fyysisiä vaivoja sen verran. 

Vierailija
17/21 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksinäinen vaikken uutta parisuhdetta enää löytänytkään eikä mitkään satunnaiset sutinat kiinnosta.

En siis ottanut eroa ystävistä ja esim työkavereista tai kaikesta sosiaalisesta elämästä.

Vierailija
18/21 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä tajusi että jos haluaa nauttia lasin maitoa, ei tarvitse omistaa koko lehmää.

M52

Kyllä. Jos haluaa silloin tällöin pätkän mustaa makkaraa, ei kannata ostaa koko Tapolan tehdasta.

N48

Vierailija
19/21 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 42-vuotiaana ja ei ole ollut tarjokkaista pulaa. Olin naimisissa 19v. Nyt olen ollut onnellisesti avoliitossa 1.5v ja suunnittelemme naimisiin menoa; olen vihdoin löytänyt sielunkumppanin

n48

Vierailija
20/21 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti koitti eikä tuokaan suhde mikään varsinainen menestystarina ollut eli sellaista molemminpuolista rakkautta ja arvostamista huokuvaa, ihanaa parisuhdetta en saanut tässä elämässä ikinä kokea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan