Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syyllinen ilmastokatoon, tiedoksi Harjanne

Vierailija
04.11.2024 |

Tunnustan : Olen syyllinen sekä ilmastokatoon että eläkejärjestelmän romahtamiseen. Tunnustan että aloitin työnteon jo 15 vuotiaana ja jatkoin keskeytyksettä työntekoa eläkeikääni saakka 64 v 3 kk. Tunnustan että 50v työtä jäi hieman vajaaksi. Tunnustan että maksoin eläkemaksuja koko ajan ja tunnustan että jäädessäni eläkkeelle sain hyvän eläkkeen. Tunnustan että en ottanut opintolainaa enkä myöskään saanut opintorahaa koska tein työtä keskeytyksettä opintojenkin aikana, välillä päivisin, välillä iltaisin. Tunnustan että lensin pari kertaa etelään ja tunnustan että Helsinki lämmitti kaupunkia kivihiilellä, mutta en tehnyt mitään. Tunnustan että salaa iloitsin kun ilmasto tuntui lämpenevän. Tunnustan että maksoin työssäollessani käsittämättömän määrän veroja ja tunnustan että vielä eläkkeestänikin menee reipas vero. Hyvä sinä Atte Harjanne että huomasit minun olevan syypää nykytilanteeseen, ja haluat minua rangaista. Tunnustan myös että Osmo Soininvaaran aikaan äänestin vihreitä ja tunnustan myös että en enää koskaan Osmon jälkeen. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten turvallisuuden kustannuksella ansaitun hyödyn huomioiminen muslimien toimeentulotuissa olisikin siksi perusteltua esimerkiksi kohdennetun veron tai indeksin kautta.

T. Atte H.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi