Tänään tulee törkeen hyvä leffa subilta:WOLF. Katsokaa ja nauttikaa!
Kommentit (36)
Ryttääpä kusinen paskaleffasi pieneksi mytyksi ja asenna se sitten varovasti peräaukkoosi.
VMP. En katso vaikka maksettas...
Vierailija kirjoitti:
Voi kun ihmiset muistaisivat, että täällä netissä on ihan erillisiä omia ihmisiään, jotka eivät tiedä aloittajista tai heidän makumieltymyksistään mitään, ja osaisivat koostaa aloituksen siten että ventovieraallekin olisi jotain mistä kiinnostua.
Ei sitä pirukaan, saati erkki, osaa tehdä sellaista aloitusta että kaikki kiinnostuu.
Olen jo katsonut. Saatan katsoa uudelleen, aika hyvä on.
Tämähän on aivan kalkkuna. Menee komedian puolelle, vaikka tarkoitus on luoda kauhua. Olen suuri Nicholson-fani, mutta tämä on umpisurkea, toimii max.campina.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on aivan kalkkuna. Menee komedian puolelle, vaikka tarkoitus on luoda kauhua. Olen suuri Nicholson-fani, mutta tämä on umpisurkea, toimii max.campina.
Ei sen ehkä ollutkaan tarkoitus luoda kauhua, jos oli tarkoitus näyttää miten ihmissusi todennäköisesti käyttäytyisi jos niitä olisi.
En jaksa katsoa elokuvia mitkä arkena alkaa noin myöhään. Tänään herännyt ennen viittä ja huomennakin pitää mennä aikaisin töihin. Jos aloittaisin niin oisin unessa vartissa.
Kiitos! Tuli katsottua viimein 30 vuoden jälkeen.
Ei huippuleffa ollut mutta parempi tietysti kuin nykyajan tehostemökä.
Olisiko Nicholsonin viimeinen kultakauden rooli?
Muistutti paljon Witches of Eastwickiä imo.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Jack tehnyt campia Käenpesän jälkeen? Lukuunottamatta jotain Ammatti: reportteria.
Olipa outo. Paljon tuttuja naamoja sivurooleissa!
Vierailija kirjoitti:
Eikö kanavalla ole rahaa tuoreempiin leffoihin. Saisko vanhempia leffoja, miten olis nosferatu 1922, ei tarvi maksaa oikeuksia enää.
90-luvun leffat on parhaita. Silloin vielä vaadittiin näyttelijöiltä taitoa. Nykyään ei tartte kuin näyttää muovinukelta ja saat parhaat osat. Lisäksi nykyinen cgi-tekniikka jännä kyllä paljon paskempaa, kuin ysärin erikoistehosteet. Ja elokuvia kuvattiin paljon oikeissa ympäristöissä, eikä green screenillä. Sen huomaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa outo. Paljon tuttuja naamoja sivurooleissa!
Mä just katson tätä ja naureskelen, tämä on kauhukomedia mielestäni. Frendien Ross oli eläintarhan vartija, heh. Hyvä kyllä tämä on, 4/5, tykkäsin jo silloin kun näin ekaa kertaa elokuvateatterissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kanavalla ole rahaa tuoreempiin leffoihin. Saisko vanhempia leffoja, miten olis nosferatu 1922, ei tarvi maksaa oikeuksia enää.
90-luvun leffat on parhaita. Silloin vielä vaadittiin näyttelijöiltä taitoa. Nykyään ei tartte kuin näyttää muovinukelta ja saat parhaat osat. Lisäksi nykyinen cgi-tekniikka jännä kyllä paljon paskempaa, kuin ysärin erikoistehosteet. Ja elokuvia kuvattiin paljon oikeissa ympäristöissä, eikä green screenillä. Sen huomaa kyllä.
Aika lailla totta. Karkeasti voi sanoa 1980-1995 olleen elokuvien kulta-aikaa. Tekeminen teknisesti huipussaan ja moni taitava legenda vielä iskussa + paljon uusia nuoria tähtiä.
Kiva että näytetään näitä unohdetumpia elokuvia välillä
Voi kun ihmiset muistaisivat, että täällä netissä on ihan erillisiä omia ihmisiään, jotka eivät tiedä aloittajista tai heidän makumieltymyksistään mitään, ja osaisivat koostaa aloituksen siten että ventovieraallekin olisi jotain mistä kiinnostua.