Ihastunut ja epävarma
Aikuinen nainen olen ja pitkästä aikaa ihastunut. Tapasimme viikonloppuna ja mies toi useamman kerran ilmi kiinnostuksensa minua kohtaan.
Olen hyvin epävarma ja heti jos miehestä ei kuulu, alan kuvittelemaan, että hänen kiinnostuksensa lopahti tai että hän vain puhui lämpimikseen. Aiemmista parisuhteista/säädöistä johtuen en näköjään luota enää kehenkään.
Mihin te tukeudutte jos meinaa tulla negatiivisia ajatuksia?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Tuohan onkin ihan kiva lähtökohta teidän suhteelle. "Aikuinen" nainen jo lähtömetreillä epävarma ja epäluuloinen ja vanhoja huonoja edellisiä suhteita harteillaan kantaen. Ehkä olisi kannattanut käsitellä edelliset pois, vaikka ammatti-auttajalla, olisit saanut sitä paljon puhuttua itseluottamustakin. Kivahan noita juttuja on puida sitte siinä uudessa suhteessa, kun luottoa toiseen ei ole edes nyt.
On käsitelty koko ikä ja vaikka mitä ammattiauttajilla. Nyt on sellainen mies kiikarissa, että en ajatellut päästää menemään.
Mielestäni on aika luonnollista olla nyt epävarma, kun en vielä toista kunnolla tunne. Ap
Tuohan onkin ihan kiva lähtökohta teidän suhteelle. "Aikuinen" nainen jo lähtömetreillä epävarma ja epäluuloinen ja vanhoja huonoja edellisiä suhteita harteillaan kantaen. Ehkä olisi kannattanut käsitellä edelliset pois, vaikka ammatti-auttajalla, olisit saanut sitä paljon puhuttua itseluottamustakin. Kivahan noita juttuja on puida sitte siinä uudessa suhteessa, kun luottoa toiseen ei ole edes nyt.