Onko tuo jokin sisäpiirin vitsi, että Charlie Sheenillä on (lähes?) aina shortsit ja edestä pystyraitainen paita (Miehen puolikkaat)?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Veljensä on sarjassa oikein kilttimiesten kilttimies.
Mutta silti saa pillua, koska onhan kyseessä sitcom.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Bart Simpsonkaan paitaa vaihda.
Eikä Ankkalinnassa kukaan paitsi Hessu, kun alkaa Superhessuksi.
Aku (ja muutkin ankat) kulkee muulloin alapää paljaana, paitsi kun menee uimaan, laittaa uimahousut.
Ei pääse hauki näykkäämään. Iines ei pitäisi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on saavuttanut jo asemansa menestyvänä jinglemuusikkona.Hän on myös rento jäbä.
Veljensä sen sijaan on järjetön pingottaja ja sählä. Puhuu itsestään lääkärinä , mutta onkin kiropraktikko.
Ei kai taida missään kohti sarjaa väittää olevansa lääkäri vaan (kiropraktiikan) tohtori. Suomessahan tuollaista koulutusta ei ole, mutta Yhdysvalloissa ja Meksikossa - ja monissa muissa maissa - on.
Samanlainen vitsi on myös Kauhea kankkunen-leffoissa, kun Stu aina sanoo olevansa lääkäri mutta muut lyttäävät ettei hammaslääkäri ole mikään lääkäri.
Tai Ross Frendeissä. "Ross, please, this is a hospital, okay? That actually means something here."
Sarjoissa hahmoille rakennetaan tavallaan uniformu. Aiemmin jo mainittiin Rillit huurussa, missä kaikilla muilla hahmoilla paitsi Pennyllä oli selvä oma tyyli. Myytinmurtajat-sarjassa Adam ja Jamie alussa rakensivat oman vakioasusteensa pysyen siinä sarjan läpi.
Olen tältä palstalta saanut sen käsityksen, että kilttimies ei ole loppujenlopuksi kiltti ollenkaan, vaan jotain aivan muuta. Sopii Alaniin erittäin hyvin. Hirveä opportunisti koko äijä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tältä palstalta saanut sen käsityksen, että kilttimies ei ole loppujenlopuksi kiltti ollenkaan, vaan jotain aivan muuta. Sopii Alaniin erittäin hyvin. Hirveä opportunisti koko äijä.
Poikaansa silti rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Taisi avioero, Jaken asioista tappeleminen Judithin kanssa ja vuodet Charlien kämppiksenä koulia hänestä sellaisen niihin Walden-kausiin.
Charlie oli täysin lyömätön Miehen puolikkaissa, eikä Ashtonista ole korvaajaksi.
Mulla on joku fiksaatio Charlie Sheenin näköisiin miehiin, oli siis tosi komea nuorena. Exäni on kuin velipoika ja eron jälkeen heilastelin erään saman näköisen poliisin kanssa. Jo nuorena tyttönä tuijotin Sheenin leffoja :D Näköjään tasainen miesmaku
No, nykyinen avopuoliso ei muistuta häntä
Vierailija kirjoitti:
Ei alan ole kilttimies vaan itsekeskeinen ja rikkaamman veljensä talossa elelevä loinen. Varsinainen alisuoriutuja tosiaan.
Mutta sitcom- tyylissä hahmot on karikatyyrejä ja siitä puserretaan huumoria. Eli alain on loinen ja ärsyttävä, charlie on päihdeongelmainen mutta silti naisia, rahaa ja menestystä riittää, alainin poika oli lähinnä aina välillä kohtauksiin tuotava tarvike josta saadaan lisää puheenaihetta.
Vierailija kirjoitti:
Charlie oli täysin lyömätön Miehen puolikkaissa, eikä Ashtonista ole korvaajaksi.
Taisi olla lähinnä tuottajan jääräpäisyyttä jatkaa sarjaa väkisin päähenkilön poistuttua. Tuskin tuota olisi jatkettu jos tuottaja ei olisi ollut tuollainen megatuottaja kuin tuo oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alan ole kilttimies vaan itsekeskeinen ja rikkaamman veljensä talossa elelevä loinen. Varsinainen alisuoriutuja tosiaan.
Mutta sitcom- tyylissä hahmot on karikatyyrejä ja siitä puserretaan huumoria. Eli alain on loinen ja ärsyttävä, charlie on päihdeongelmainen mutta silti naisia, rahaa ja menestystä riittää, alainin poika oli lähinnä aina välillä kohtauksiin tuotava tarvike josta saadaan lisää puheenaihetta.
Osasyyllinen Alanin ikuiseen loisimiseen talossa oli kyllä Charlie itse. Meni sekaantumaan Alanin avioerojuristiin joka jutun loputtua kosti sitten lyömällä läskiksi koko Alanin puolustuksen ja niin Judith sai kaiken ja törkeän ison elatusavun. Ehkäpä juuri siksi Charlie ei häntä ajanutkaan pois oikeasti vaikka välillä oli riitaa.
Olen panomies ja tietäisittepä miten paljon vientiä on kun pukeutuu samalla tavalla kuin Charlie.
Vierailija kirjoitti:
Olen panomies ja tietäisittepä miten paljon vientiä on kun pukeutuu samalla tavalla kuin Charlie.
Oletan että myös asut rantatalossa Malibussa? Näillä keleillä voi vähän tulla vilu.
Rosehan oli niin pakkomielteinen että osteli satunnaisille poikaystävilleen niitä sortseja ja keilapaitoja.
Alanin hahmon näyttelijän nimi Cryer sopii kyllä hyvin hahmoon.
Tuottaja/ohjaaja/käsikirjoittaja/puvustaja akselilla taitaa roolihenkilöiden pukeutuminen päätetty.
Rantatalo ja lämpimät kelit niin en minäkään paljon enempää pukisi.