Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko päätyneet tosi rakkautenne kanssa naimisiin/avoliittoon?

Vierailija
04.11.2024 |

Minä, nainen 54v,.rakastin nuorena palavasti erästä miestä, mutta suhteemme kariutui toisten juonittelujen vuoksi. Päädyin laastarisuhteeseen, joka myöhemmin johti avioliittoon ja olen ollut siinä suhteessa 30vuotta. Avioliitto on ollut arkista ja väritöntä.

Oletteko päätyneet tosi rakkautenne kanssa naimisiin/avoliittoon?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, en olisi muuten mennytkään. Menin nuorena nuoruuden rakastettuni kanssa, kun ostatti väkisin sormuksetkin. Nai aivoni puhki, tuli raskaaksi ja mentiin naimisiin. Paras päätös ikinä. Oltu koko ikä yhdessä. 

Vierailija
2/7 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan edelleen tyttöä yläasteelta, jonka kanssa tanssin hitaita ja sekstailin. Mutta rakastan sitä tyttöä, en välttämättä aikuista naista joka hänestä kasvoi. Rakastan, jos hän on pysynyt samanlaisena kuin silloin. En edes tiedä mitä hän tekee työkseen nykyään, tiemme erosivat kun tytön perhe muutti muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päätynyt mihinkään liittoon. Tosi hyvä niin kun tosi rakkauden kanssa näin ei käynyt.

Vierailija
4/7 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kertaa elämäni aikana olen rakastunut aivan totaalisesti. Ensirakkaus päättyi kyyneliin, mutta sen jälkeen kolmesti mennyt naimisiin. Kaksi aikaisempaa liittoa kesti 15v, nykyinen jo enemmän, ja ei toivon mukaan pääty "kunnes kuolema erottaa". Tällaisena vanhana ukkona en enää uuteen suhteeseen edes kykenisi.

Vierailija
5/7 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nuori opiskelijatyttö tapasi aikoinaan nuoren esp./ ital. opiskelijapojan Ranskassa. Nyt monien, monien vuosien jälkeen...edelleenkin  superonnellisina yhdessä.

Vierailija
6/7 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan edelleen tyttöä yläasteelta, jonka kanssa tanssin hitaita ja sekstailin. Mutta rakastan sitä tyttöä, en välttämättä aikuista naista joka hänestä kasvoi. Rakastan, jos hän on pysynyt samanlaisena kuin silloin. En edes tiedä mitä hän tekee työkseen nykyään, tiemme erosivat kun tytön perhe muutti muualle.

Voih nuo yläkoulun ja lukion discot ja ne hitaat. Kuinka ihanaa oli nuorena nättinä tytsynä tanssia sen mielitietyn pojan kanssa ja tuntea housujen läpi kaiken. Antaa hänen viedä ja vastata pojan kiihkeisiin suukkoihin siinä tanssin aikana. Seksi oli silloin niin taivaallista. Kaikessa mentiin seksi edellä, muttei se kuitenkaan pysynyt aikuisuuteen asti. Ihanaa on ollut sittemminkin ja nykyinen mies on upea, silti ensirakkautta en unohda koskaan. Hänellä on aina paikka sydämessäni, mutta en rakasta häntä samalla tavalla kuin miestäni.

Vierailija
7/7 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja en toisen, eli minulla on kaksi elämän rakkautta. Vaimo on minun toinen suuri rakkaus, ensimmäinen suuri rakkaus oli ennen häntä 38v sitten, tämä ensimmäinen ei koskaan loppunut, lähdettiin erilleen koska muut syyt painoivat vaaassa enemmän. Ollaan yhteydessä ensimmäisen kanssa muutamia kertoja vuodessa, tavataan 4-6vuoden välein, vaimo ei tiedä tästä ja onneksi, kun voi mennä naimiseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi