Listataan suomenkielisiä biisien sanoituksia joissa on konnotaatioita riettailuun taikka ihan suoraan keskittyvät oleelliseen
Seksuaalisia viittauksia tai ihan sitä itseään sisältävät biisit, joko otsikossa tai riimissä, käännösbiisit sekä kotimaiset.
Kommentit (21)
Juicella niitä onkin, kuten 'Pyhä toimitus', jossa etenkin säkeistöt 4 ja 5 kuvaavat lempimistä, alusta loppuun asti: https://genius.com/Juice-leskinen-grand-slam-pyha-toimitus-lyrics
:,: Uutena kengät komiat on, mutta sitten ne menee littuun. :,:
Silmistä se rakkaus alkaa, mut sitten se päätyy i-itkuun.
Silmistä se rakkaus alkaa, mut sitten se päätyy itkuun.
Juice - Imeläkivi
/ Mä koko iltapäivän häärin lemmen keittiössä / On tahmea mun naama ja sormet hyytelössä / Sä olet hunajaa /Sä oot juoma joka pirtelössä päähän kihahtaa /
/ On nugaata sun nännit ja huulet kirsikoita / Sä makee oot ei kukaan sua voita / On sua pakko rakastaa
Tähän minä tiedän oikean vastauksen!
Myös Pepe Willberg ja Pentti Saaritsa (rip) tietävät.
uice - Zeppeliini, jossa zeppeliini on tietenkin miehen peitsi.
/ Koko yön me onnessa leijaillaan / Sinä pidät minusta kiinni / Kunnes aamu tuo sateen rajuimman / Ja vuodon saa zeppeliini / Mut sä pumppaat sen täyteen uudestaan / Matka uusi me tehdään psykedeliaan /
"joskus tekis ja toisinaan sitten taas ei"
Badding: Höyläten ja fiilaten
Mari Rantasilan "Auringossa" on kiva. Sitä kuunnellessa tuli jännät fiilikset silloin. Ja biisihän on hyvä ja Mari on mielestäni yksi kauneimpia naisia kuunaan.
Irwin Goodman - Esileikki
"ensin rakkauden taivaissa liidellään sitten raastuvan penkillä riidellään, enää elatusmaksuilla muistetaan esileikkiä elämä on vaan"
Popeda, Aino
"Sun tuoksus liukkaan, lämpimään
Syvemmälle mä lykkään
Oi Aino"
Irwin Goodman - Bumtsi-kaada-bumbum
"Ja rantalepikossa sitten me, bumptsi-kaada-bumbum tehtiin se"
Raptorin Oi beibi, aika selvää puhetta.
Baddingin Paratiisi
Popedan Punaista ja makeaa, Repe ja Lissu, Matkalla Alabamaan, ja monet muut
Juha "Watt" Vainio - Pohjolan Pidot
"Emäntä taas vieraallensa pyllistää ja vinkkaa, kädellänsä jalkoväliään kuin kone hinkkaa"
Keitä keitä kahvinkeitin, keitä kahvi kuumaksi jne. Olikos Inton biisi?
Aino Akti - Kerrankin Tarpeekseen
"Vittuni äänen kuulet, turpoaa pillun huulet / Reikäni lypsää kyrpääsi kypsää, työnnä se perkele perseeseen"
Petri nyqårdilla on niin monta ettei niitä jaksa luetella. Lihaa piiloon kebabbii ja vaikka mitä muutakin aika suoraan asiaan menoa. Ympärillä malleja jota nuolee meidän pal.....
Juicen Tulppaani, jossa tulppaani on miehen peitsi, maljakko on naisen tavara ja ovi joka aukeaa ovat naisen reidet, mukulat ovat miehen pallit ja kukkaset ovat seksiaknetta.
https://www.tablyrics.com/tulppaani-chords-lyrics-juice-leskinen-%26-co…