Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti pyysi jälkikäteen maksamaan puolet treffien kuluista?

Vierailija
03.11.2024 |

Maksaisitteko? Ei ollut puhetta tuosta, enkä halua enää tavata? Ja tuskin haluaa mieskään.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai maksan puolet.

Vierailija
2/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koska et antanut pillua, niin haluaa rahansa takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa laskuttaa jälkikäteen. Jos ei kehtaa pyytää laskua erikseen, niin on outoa

Vierailija
4/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan reilua mun mielestä. Jos palvelu ei vastaa odotuksia tai sitä ei saa ollenkaan, niin rahat pitää saada takaisin. Varmasti kuluttajaviranomainen olisi samaa mieltä.

Vierailija
5/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisten rääpäleitten kanssa sinä deittailet? Tuommoisia vässyköitä kannata tavata, luiskaan tuommoiset paskiaiset.

Vierailija
6/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex vaati saada herrasmiehenä maksaa kaiken. Mut jos sillä ei ollu rahaa niin mun piti sujauttaa sille seteli päydän alta että näyttäis siltä että hän taas maksaa. Ex.;)

Vierailija
7/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tän tositarinan eka kertaa ehkä 10 vuotta sitten

Vierailija
8/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksaisin. Varsinkin juuri siksi, että jatkoa ei ole tulossa. Jos oletus on, että mies aina maksaa molempien puolesta, voi tulla tosi kalliiksi maksella ventovieraiden ihmisten syömisiä ja juomisia, kun lopputulos ei kuitenkaan ole toivottu. Sitten kun ihan oikeasti aletaan tapailla, on ihan ok että tarjotaan toiselle, puolin ja toisin. Ei sekään tietenkään pakollista ole, mutta kun vaan kerran tavataan, eikä edes tunneta, niin aika kohtuutonta että vain toinen joutuisi maksamaan.

Vierailija
9/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan reilua mun mielestä. Jos palvelu ei vastaa odotuksia tai sitä ei saa ollenkaan, niin rahat pitää saada takaisin. Varmasti kuluttajaviranomainen olisi samaa mieltä.

Mikä ihmeen palvelu? Treffeille ei kannata lähteä seksi mielessä.

Vierailija
10/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko nuo puoliksi maksamiset sovitaan etukäteen tai sitten ollaan mukisematta jälkeenpäin. Eikö tuo ainakin todista, ettet menettänyt tyypissä mitään?

Vierailija
11/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen palvelu? Treffeille ei kannata lähteä seksi mielessä.

No minkä takia sinne sitten lähdetään? Ja maksamaan vielä?

Vierailija
12/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt vastaavalla tavalla. Mies rupesi vinkumaan takaisin 7€. Laitoin perään pyynnön maksaa 250€ mobilepaylla aikani tuhlaamisesta :D Kokeile, oli ihan toimiva.

Vierailija
13/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt vastaavalla tavalla. Mies rupesi vinkumaan takaisin 7€. Laitoin perään pyynnön maksaa 250€ mobilepaylla aikani tuhlaamisesta :D Kokeile, oli ihan toimiva.

250€ on aika paljon... annoitko anaalia?

Vierailija
14/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisten rääpäleitten kanssa sinä deittailet? Tuommoisia vässyköitä kannata tavata, luiskaan tuommoiset paskiaiset.

Kyllä sen Sian kuuluu maksaa sinun ruokasi ja juomasi. Ihme vässykkä.

Vierailija
15/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ystävä kallis antanut mitään niin rumalle ukolle. Jos olisi ollut rehelliset kuvat profiilissa niin en olis antanut edes arvokasta aikaani.

Vierailija
16/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei maksa ei tipu seksiäkään. Jos maksaa ei tipu siltikään Hehheh.

Vierailija
17/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ystävä kallis antanut mitään niin rumalle ukolle. Jos olisi ollut rehelliset kuvat profiilissa niin en olis antanut edes arvokasta aikaani.

No, jos ei palvelua, niin ei maksuakaan.

Vierailija
18/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko veloitat ajastasi ? 200e tunti...Sillä kyllä joutuu jo antamaan ekstra palveluita.

Vierailija
19/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äijä on niin saakelin ääliö että lähtee tapaamaan vastakkaisen sukupuolen edustajaa sillä automaattisella oletuksella että tottakai pesää irtoaa ja se toimii motiivina maksaa kaiken ilman erillisiä neuvotteluja ja sopimuksia etukäteen niin jälkeenpäin turha vinkua laskua heilutellen kun ei ne omat automaattiset odotukset toteutuneetkaan. En todellakaan alkaisi maksamaan jälkikäteen mitään osuuksia yhtään mistään jonkun hiton miesvauvan ininän takia vaan tyyppi samantien lauluun ja estoon tarvittaessa. Jatkossa osannee etukäteen sopia että kumpikin maksaa tapaaamisessa oman osuutensa eikä pidä selviönä että saa jonkinlaisen "palkinnon" kun joku on hänet suostunut tapaamaan ja herrasmiehenä maksanut. Todennäköisesti olisi jatkossakin ollut vaatimassa "palkintoa" kun esim. maksaa jotain tai muistaa merkkipäivänä lahjalla ja kiukutellut jos ei heru eli et menetä tuossa ääliössä mitään. 

Vierailija
20/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pelkistä suikkareista laskutit 250e?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän